Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica R4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leica R4

    Ik heb hier nog een leica R4 met 50mm f2 liggen in zeer goede staat. De camera- en lens doos heb ik ook nog. Wat is de prijs dat ik er mag voor vragen als ik deze set verkoop ?
    reden van verkoop is dat ik liever met middeformaatfilm werk dan 35mm
    Ik zit nog met twijfels of deze zou verkopen, daarom eerst even info vragen in deze topic.


    Mvg Lennen

  • #2
    Re: Leica R4

    Als je het geld echt niet nodig hebt zou ik dit houden. Zou kunnen dat je er later spijt van hebt dat je het toestel verkocht hebt. Dit was dus een strikt persoonlijke mening.

    Comment


    • #3
      Re: Leica R4

      Ook al aan gedacht. Ik zou hem niet wegdoen om geld te hebben, alleen beetje de vraag of de waarde ervan vanaf nu niet zou gaan zakken ? wat zou het eigenlijk waard zijn. Ik heb al prijzen van tussen de 400 a 500€ gezien en rond de 350€ voor de body. Ik beleefde er veel plezier aan. maar als ik nu analoog foto's neem dan is dan met mijn hasselblad, dus zonde om niet te gebruiken.

      Comment


      • #4
        Re: Leica R4

        Zoek eens op eBay, ik zie daar R4's staan voor voor prijzen onder de $ 200.

        Comment


        • #5
          Re: Leica R4

          Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
          Zoek eens op eBay, ik zie daar R4's staan voor voor prijzen onder de $ 200.
          Klopt, ik kon een tijdje geleden nog hele mooie R4's scoren voor 150 euro. Met doos en al.
          De camera wordt, toch gezien als een Minolta kloon. Het is daarom één van de minder gewilde Leica's. Het M-systeem is sowieso veel populairder.

          Dat hogere prijzen gevraagd worden, verwonderd mij niet. Mensen denken veel geld te kunnen vragen omdat het een Leica is. Dat valt dus tegen.

          Comment

          Working...
          X