Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd bij het bekijken van gemaakte foto's op TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gevraagd bij het bekijken van gemaakte foto's op TV

    Ben sinds vandaag de eigenaar van een 2de hands fuji s2 pro met 18-70 en 70-210 mm objectieven. Ben dan natuurlijk ook direct aan het foto schieten gegaan.

    Nu heb ik echter het volgende probleem bij het willen bekijken van de foto's op de TV. Het aansluiten van de camera op de TV via de bijgevoegde kabel en de lichtnetadapter lukt nog juist Het probleem doet zich echter voor bij het willen bekijken van de gemaakte foto's. Ondanks het feit dat ik de foto's zie op het LCD-scherm blijft het TV-scherm zwart. Bij het aansluiten van de camera van de broer (canon powershot s70) is der echter geen probleem. Ligt dit aan het kabeltje of moet ik ergens nog instellingen veranderen in het menu?
    If you don't have what you like, like what you have

  • #2
    Re: Hulp gevraagd bij het bekijken van gemaakte foto's op TV

    mijns inziens doe je iets verkeerd, want normaal gezien vervangt het TV-scherm op dat ogenblik je LCD.
    dwz. al wat je normaal op het camera-LCD ziet zie je nu op TV, inclusief de menu's enz.
    Je mag je camera ook niet volledig inschakelen hé, maar op "foto's bekijken"!
    staat je TV wel op "AV" (meestal kanaal 0) ingesteld (het kanaal waarop je normaal video/DVD bekijkt?

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gevraagd bij het bekijken van gemaakte foto's op TV

      TV-out van je camera op PAL zetten... zal nu nog op NTSC staan...
      -=- Light is the key...

      Comment

      Working...
      X