Ik heb een vraagje... zoals je wel kan zien twijfel ik tussen de Fuji S602 en de Nikon 5700... de prijs maakt met niet zoveel omdat ik nu een fatsoenlijk toestel wil kopen voor even mee toe te komen
de verschillen tussen de twee toestellen vin ik enorm weinig alleen had ik gisteren in de winkel de indruk dat je Fuji meer moeite heeft om zich te focussen dan de Nikon... De 3 vs 5 mp is er dan ook nog,... het optisch zoom verschil is te verwaarlozen...
waarvoor gebruik ik de camera: foto's te maken voor webdesign, foto's maken voor thuisgebruik en foto's voor foto's
dus maw gewoon omdat ik het graag doe, maar niet zomaar maar wel over thema's enzo... Ik maak heel graag macro's... En handmatige instellingen vind ik heel belangrijk (maar ook dat gaat bij alletwee)
Nu heb je zowat een beeld wat ik ermee wil aanvangen, welke zou je me aanraden en waarom?
Bedankt alvast,
Lexieke

waarvoor gebruik ik de camera: foto's te maken voor webdesign, foto's maken voor thuisgebruik en foto's voor foto's

Nu heb je zowat een beeld wat ik ermee wil aanvangen, welke zou je me aanraden en waarom?
Bedankt alvast,
Lexieke
Comment