Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exif data Fuji S 602 Zoom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Exif data Fuji S 602 Zoom

Hallo allen,

Ik heb een tweetal vragen over de exif gegevens uit de Fuji 602 Zoom. Ik heb een paar exif viewers maar met geen ervan krijg ik informatie over het al dan niet gebruiken van de macro stand(en) van de camera, noch over eventueel digitaal inzoomen. Weet iemand of dit uberhaupt niet in de exif gegevens wordt opgeslagen of kent iemand een exif viewer die dit soort gegevens wel boven water kan halen?

bvd voor de genomen moeite. Groeten, Eric
    Groeten, Eric

Nikon Coolpix 8800
    Fuji S602 Zoom

In de FinePixViewer die meegeleverd werd zie ik toch een onderdeeltje macro mode bij de shooting information en dat staat bij mij op on bij een macro-opname!

Comment

Originally posted by Tony smeT
      In de FinePixViewer die meegeleverd werd zie ik toch een onderdeeltje macro mode bij de shooting information en dat staat bij mij op on bij een macro-opname!

Tony bedankt, na enig speurwerk (weinig gebruikersvriendelijk die FinePixViewer....) heb ik het gevonden. Voor zover ik kon nagaan zijn de gegevens uit dit programma niet te exporteren als tekstfile. Enig idee of dit mogelijk is of is er een andere optie om die gegevens door te sturen?

Blijft nog over de vraag of digitaal zoomgebruik in de exif terechtkomt..

Groeten, Eric
      Groeten, Eric

Nikon Coolpix 8800
      Fuji S602 Zoom

Comment

FinePixViewer is inderdaad niet vet Voor een toestel in die prijsklasse zou dat toch al iets beter mogen zijn vind ik persoonlijk!
        En updates komen er blijkbaar ook niet!?

Ik zie "digital zoom scale" staan bij shooting information, maar als ik zo'n foto selecteer komt daar niks in te staan

Dat exporteren gaat inderdaad niet dacht ik mij te herinneren, heb nog eens vluchtig gezocht en niet gevonden...!?

Comment

Tony,

Bedankt voor alle genomen moeite. Het ziet er naar uit dat al dan geen gebruik van de digitale zoom dan maar op de ouderwetse methode moet worden onthouden , de pen maar weer mee..

Groeten, Eric
          Groeten, Eric

Nikon Coolpix 8800
          Fuji S602 Zoom

Comment

ER is een programmatje dat geheel gratis is dat je exifbestanden kan omzetten in text document.
            Ziehier de link http://www.takenet.or.jp/~ryuuji/minisoft/exifread/english/download.html
            Groeten en succes ermee

Comment

Working...
            X