Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe Pentax K-5

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: De nieuwe Pentax K-5

    Dat de K5 momenteel aan de stop staat ja/neen. Maar met de nieuwe firmware update die verwacht wordt eind November zal dat zeker zijn en ook niet binnen de kotste keren van de troon gestoten worden. Link naar de upgrade pentax.jp

    Comment


    • Re: De nieuwe Pentax K-5

      Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
      Zijn bij de officiele Pentax Premium dealers direct uit voorraad leverbaar

      Premium Dealers hebben een brede voorraad van Pentax producten en accessoires. Tevens dragen zij zorg met hun dynamische team voor een optimaal advies en service met betrekking tot Pentax producten.
      hij is al in verzending dus hopelijk vrijdag hier
      Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

      Comment


      • Re: De nieuwe Pentax K-5

        Oorspronkelijk geplaatst door zarekk Bekijk bericht
        ......>> hopelijk vrijdag hier
        Zouden ze vrijdag wel leveren, met die rare feestdag ertussen of maken ze de brug, zoals zo velen?
        De winkel zal wel open zijn… mah; transport??
        Succes ermee;;;;; spannend

        Raf’ken

        klik
        Last edited by Raf'ken; 11 november 2010, 16:34.

        Comment


        • Re: De nieuwe Pentax K-5

          Mijn exemplaar zopas besteld. Hopelijk heb ik hem volgende week .
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

          Comment


          • Re: De nieuwe Pentax K-5

            Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
            Mijn exemplaar zopas besteld. Hopelijk heb ik hem volgende week .
            Allez, dat zijn al 2 gelukzakken
            Hij valt mee in prijs; vinden we hier.

            Comment


            • Re: De nieuwe Pentax K-5

              Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
              Allez, dat zijn al 2 gelukzakken
              Hij valt mee in prijs; vinden we hier.
              De mijne was vorige week vrijdag toegekomen bij Art&Craft, zit sinds zaterdag in mijn tas.
              Groetjes van tozumi

              Bezoek hier mijn webstek

              Comment


              • Re: De nieuwe Pentax K-5

                Oorspronkelijk geplaatst door tozumi Bekijk bericht
                De mijne was vorige week vrijdag toegekomen bij Art&Craft, zit sinds zaterdag in mijn tas.
                Proficiat


                .... En ...... ben je bewusteloos gevallen, bij het aanzien van de k-5's output?

                Btw: dan mag/moet jij eigenlijk de topic "Het grootte Pentax K-5 topic” starten.
                Daar komen dan de real life bevindingen van deze kanjer op te staan.

                De Club

                Comment


                • Re: De nieuwe Pentax K-5

                  Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
                  Proficiat


                  .... En ...... ben je bewusteloos gevallen, bij het aanzien van de k-5's output?

                  Btw: dan mag/moet jij eigenlijk de topic "Het grootte Pentax K-5 topic” starten.
                  Daar komen dan de real life bevindingen van deze kanjer op te staan.

                  De Club
                  Nee, heb deze namiddag een iso-testje gedaan en daarna LR geïnstalleerd.
                  Moet nog héél veel leren in LR, maar toch een paar beeldjes uit de test.

                  ISO 12800



                  ISO 51200



                  Ik denk dat dit een bijzonder veelbelovend toestel is.

                  PS: dat grote Pentax K-5 topic mag iemand anders starten hoor.
                  Ooit heb ik eens een topic gestart over een colafles, en daar zat vrij snel een slotje op
                  Groetjes van tozumi

                  Bezoek hier mijn webstek

                  Comment


                  • Re: De nieuwe Pentax K-5

                    Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
                    Zouden ze vrijdag wel leveren, met die rare feestdag ertussen of maken ze de brug, zoals zo velen?
                    De winkel zal wel open zijn… mah; transport??
                    Succes ermee;;;;; spannend

                    Raf’ken
                    Yup, koerierdiensten hebben geen brugdagen en werken gewoon door...
                    dus met een beetje chance is ie vandaag in uw bezit.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: De nieuwe Pentax K-5

                      Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
                      Yup, koerierdiensten hebben geen brugdagen en werken gewoon door...
                      dus met een beetje chance is ie vandaag in uw bezit.
                      inderdaad en volgens de tracking:
                      12.11.2010:
                      Zending zit in afleverroute

                      dus zou hij hier vandaag moeten zijn
                      dan heb ik nog 2dagen om dat ding op zijn gemak te bestuderen
                      Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

                      Comment


                      • Re: De nieuwe Pentax K-5

                        Gefeliciteerd met het nieuwe toestel allemaal.

                        Ziet er veelbelovend uit .

                        Mocht Sony ooit een weg op gaan die me niet ligt, dan lijkt Pentax als alternatief zeker interessant te gaan worden .
                        Last edited by K-2; 12 november 2010, 12:35.
                        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                        Comment


                        • Re: De nieuwe Pentax K-5

                          ik had juist gedaan met eten en de bel ging, this one made my day
                          Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

                          Comment


                          • Re: De nieuwe Pentax K-5

                            Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                            Gefeliciteerd met het nieuwe toestel allemaal.

                            Ziet er veelbelovend uit .

                            Mocht Sony ooit een weg op gaan die me niet ligt, dan lijkt Pentax als alternatief zeker interessant te gaan worden .

                            Die weg komt er, Sony wordt namelijk overgenomen en opgesplitst en bepaalde onderdelen, U mag raden wordt doorverkocht ca gesloten
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                            Comment


                            • Re: De nieuwe Pentax K-5

                              In het koersverloop van Sony wijst in elk geval niets hierop.
                              Sony (SNE) & Panasonic (PC)

                              Dus ofwel ben je goeie maatjes met de topmensen van Sony en weet je e.e.a. al voordat de markt er lucht van krijgt, ofwel ben je weer aan het oefenen in gebruik van je glazen bol. Blijven oefenen zou ik zeggen. Het lukt wel eens een keer.
                              Last edited by K-2; 12 november 2010, 13:43.
                              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                              Comment


                              • "Het grootte Pentax k-5 topic"

                                Hint ... aan de nieuwe K-5 topicstarter!!

                                Betreft:

                                "Het grootte Pentax k-5 topic"

                                Grote; wordt hier grootte, geschreven; omdat het over een totaal andere grootte "dimensie" gaat, dan bij de concurrentie.

                                De Club
                                Last edited by Raf'ken; 12 november 2010, 15:29.

                                Comment

                                Working...
                                X