Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D100 werpt zich in de prijzenslag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D100 werpt zich in de prijzenslag

    'n goeie maat van me heeft verleden week een Nikon D100 gekocht voor 2000 euro, wat indiceert dat Nikon buiten de klasse van het toestel nu ook de prijs als wapen heeft ingezet : Go Nikon go !!

  • #2
    Is het mogelijk om meer gegevens over het verkooppunt te geven?
    En wat met de vergelijking Nikon - Canon EOS 10D?
    MVG Hugoke

    Comment


    • #3
      Originally posted by Phille
      'n goeie maat van me heeft verleden week een Nikon D100 gekocht voor geen 2000 euro, wat indiceert dat Nikon buiten de klasse van het toestel nu ook de prijs als wapen heeft ingezet : Go Nikon go !!
      Ze kunnen ook moeilijk anders.

      En... ze zijn wellicht sneller dan Canon. ( In focussen EN leveren )
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        ok, waar was dat

        hier bij ons in brugge kost de D100 nog €2699
        mvg,
        Dieter

        Comment


        • #5
          Ho Phille
          Weer back in town
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Noname,

            Ik zie dat jij een 24-85 AFS lens hebt van Nikon. Ben je hier tevreden van ? Ben van plan me deze ook aan te schaffen.. Ik twijfel eventueel nog tussne deze en een nieuwe 24-120 ASF VR lens van nikon, die spoedig gaat uitkomen (maar wel pak duurder is).


            SjarelKe

            Originally posted by NoName
            Ho Phille
            Weer back in town
            www.jeverphotography.be
            D700; Nikon 24-85 G AFS ED; Nikon 80-200 ED 2.8; Nikon 50mm 1.8; Nikon 70-300 ED; 2x SB-800

            Comment


            • #7
              Hallo Phille, niet alleen de Nikon (D100), ook Fuji (S2) mengt zich in de strijd!

              Jan
              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Haha, nog even en alle prijzen zijn gelijk!
                Ik heb op dpreview ze langs elkaar gezet en dan blijkt dat ze eigenlijk allemaal zowat hetzelfde kunnen....
                Canon zal moeten opschieten met het leveren van zijn 10D anders verliezen ze de markt meteen weer!
                Dag dag
                Vonne

                The only real failure is to give up trying!

                http://www.yvonnew.com
                http://www.vonne.web-log.nl
                and HFC forever!

                Comment


                • #9
                  jep Vonne, ik vind ook dat de Canon Boys wel erg traag over de brug komen, ik krijg er kippevel van ... in een andere topic meldde ik ook nog de kwaliteit van de service v.d. Belgische invoerder ... top !

                  Comment


                  • #10
                    @ Hugoke : ik denk dat daar reeds genoeg over geschreven is hier, doe eens een search, topic's a volonté ik ken er zelfs die er 's nachts niet meer van slapen I know why I carry Nikon

                    Comment


                    • #11
                      JOEPI,
                      ik heb zonet nog een prijs gevraagd 2660 €urokes
                      Toch eigenlijk veel als ge vergelijkt met de 10d.

                      Maar zoals verwacht zal de prijs gaan kelderen, ze moeten wel, anders koopt iedereen zich een 10d, maar ik heb nog geduld en ben ik al verliefd op NIKON.

                      Phille hebt ge toevallig een adres van dieje winkel

                      Comment


                      • #12
                        [quote]Originally posted by sjarelke
                        Noname,

                        Ik zie dat jij een 24-85 AFS lens hebt van Nikon. Ben je hier tevreden van ? Ben van plan me deze ook aan te schaffen.. Ik twijfel eventueel nog tussne deze en een nieuwe 24-120 ASF VR lens van nikon, die spoedig gaat uitkomen (maar wel pak duurder is).


                        SjarelKe

                        ]

                        Ben wel tevreden met die lens maar ik weet niet hoe die 24-120
                        is ,zou die gelijk waardig zijn dan zou ik dan voor die 24-120 gaan
                        daar heb je een mooi standaard lens aan 24-120 is toch op een Nikon D100 36-180

                        Groetjes NoName
                        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Bedankt..

                          Ik zou de lens wel gebruiken in combinatie met een F80 (en geen D100)zodat ik eerder het nut van de wide angle zal hebben veeleer dan van een tele... De 24-85 AFS zou bij de 24mm wel veel last hebben van distorsion, en dus helemaal niet geschikt voor architectuur-fotografie waar veel rechte lijnen zijn. Heb je hier ook last van?

                          Die 24-120 is dus een nieuwe lens, die ook gebruik maakt van de VR technologie.. previews zijn toch al veelbelovend!

                          SjarelKe


                          [QUOTE] Originally posted by NoName
                          Originally posted by sjarelke
                          Noname,

                          Ik zie dat jij een lens hebt van Nikon. Ben je hier tevreden van ? Ben van plan me deze ook aan te schaffen.. Ik twijfel eventueel nog tussne deze en een nieuwe 24-120 ASF VR lens van nikon, die spoedig gaat uitkomen (maar wel pak duurder is).


                          SjarelKe

                          ]

                          Ben wel tevreden met die lens maar ik weet niet hoe die 24-120
                          is ,zou die gelijk waardig zijn dan zou ik dan voor die 24-120 gaan
                          daar heb je een mooi standaard lens aan 24-120 is toch op een Nikon D100 36-180

                          Groetjes NoName
                          www.jeverphotography.be
                          D700; Nikon 24-85 G AFS ED; Nikon 80-200 ED 2.8; Nikon 50mm 1.8; Nikon 70-300 ED; 2x SB-800

                          Comment


                          • #14
                            shop www.progress.nl : 2037 euro btw in, ze geven de prijs zonder taks op, dus effie uitrekenen ...

                            Comment


                            • #15
                              [quote]Originally posted by sjarelke
                              Bedankt..

                              Ik zou de lens wel gebruiken in combinatie met een F80 (en geen D100)zodat ik eerder het nut van de wide angle zal hebben veeleer dan van een tele... De 24-85 AFS zou bij de 24mm wel veel last hebben van distorsion, en dus helemaal niet geschikt voor architectuur-fotografie waar veel rechte lijnen zijn. Heb je hier ook last van?

                              Die 24-120 is dus een nieuwe lens, die ook gebruik maakt van de VR technologie.. previews zijn toch al veelbelovend!

                              SjarelKe


                              Ik heb er wel wat last van ,denk dat als je hem op de F80 zet, en waarbij hij echt 24 mm is dat je wel iets meer distorsion hebt,ik denk dat er maar weinig lenzen zijn die dat niet hebben in deze prijsklasse
                              Groetjes

                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

                              Comment

                              Working...
                              X