Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact flash lezer via parallelle poort

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact flash lezer via parallelle poort

    Hoi,
    Weet er iemand waar ik een compact flash lezer kan kopen die ik kan aansluiten op mijn parallelle poort? Liefts ergens in de buurt van Leuven of Antwerpen? Of op het Europese vaste land via internet?

    Hartelijk bedankt,
    Groeten,
    Ferre

  • #2
    Sorry voor de dubbele posts...

    Comment


    • #3
      Euhhh.. zoek je soms 3 compact flash lezers?

      (3x dezelfde topic gepost)

      Comment


      • #4
        Voor wat is het dan? Onder welk besturingsysteem moet het werken? Is het installeren van een USB/firewire PCI uitbreiding of een PCMCIA adapter geen optie?
        <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

        Comment


        • #5
          Wel,

          ik heb maar twee pci slots, en die zijn al bezet door een videokaart en door een geluidskaart. Vermits ik op de agi-slots geen usb-kaart kan aansluiten, lijkt me een kaartlezer via de parallelle poort de
          beste oplossing te zijn. Tenzij iemand anders een andere suggestie heeft?

          (O ja, voor PC, Windows 98...)

          Groeten,
          Ferre

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ferre
            Wel,

            ik heb maar twee pci slots, en die zijn al bezet door een videokaart en door een geluidskaart. Vermits ik op de agi-slots geen usb-kaart kan aansluiten, lijkt me een kaartlezer via de parallelle poort de
            beste oplossing te zijn. Tenzij iemand anders een andere suggestie heeft?

            (O ja, voor PC, Windows 98...)

            Groeten,
            Ferre
            Wel dat bestond vroeger wel maar is tergend traag en ik kan het je echt niet aanraden. Vermits het bestond moet je het nog wel ergens kunnen vinden maar het zal relatief veel geld kosten en dat is het echt niet waard.

            Nieuwe pc is misschien een beter alternatief. Waarom zelfs geen tweedehands eventueel.

            Comment


            • #7
              Ik ken geen agi slots, maar ik denk dat je een AGP bedoeld. Je zou ook een AGP videokaart kunnen kopen, de oude verkopen en dan een USB PCI kaart er in steken. Of gewoon een alleen een nieuw/tweedehands moederbord met USB poorten.
              <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

              Comment


              • #8
                heb je dan geen enkele usb poort??
                indien je er toch eentje hebt koop u een HUB
                visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                Comment

                Working...
                X