Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 20D hapert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 20D hapert

    Hallo,

    de laatste tijd merk ik nogal veel dat mijn Canon EOS 20D hapert.
    Als ik wil afdrukken na het scherpstellen gebeurt er regelmatig niets. Na een paar keer drukken lukt het dan wel. Dit is uiteraard zééééééééér vervelend en ik mis zo veel toffe momenten.

    Is dit een vaakvoorkomend probleem en wat kan ik er aan doen? Camera eens laten nakijken?

    Grts,

    Roel

  • #2
    Re: Canon 20D hapert

    Oorspronkelijk geplaatst door raptorke Bekijk bericht
    Hallo,

    de laatste tijd merk ik nogal veel dat mijn Canon EOS 20D hapert.
    Als ik wil afdrukken na het scherpstellen gebeurt er regelmatig niets. Na een paar keer drukken lukt het dan wel. Dit is uiteraard zééééééééér vervelend en ik mis zo veel toffe momenten.

    Is dit een vaakvoorkomend probleem en wat kan ik er aan doen? Camera eens laten nakijken?

    Grts,

    Roel
    Dat is inderdaad een gekend probleem met de 20D (en waarschijnlijk andere xxD Canons). Na een paar jaar gebruik zit er teveel vuil/stof onder de sluiterknop, en werkt die niet goed meer. Vorig jaar nog heb ik dat probleem aan mijn 20D laten herstellen bij Rofa repair. Ze hebben er toen een nieuwe sluiterknop in geplaatst, en meteen ook de sensor en matglas gereinigd. Sindsien werkt hij weer perfect.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Canon 20D hapert

      Ik heb het soms ook op men 30D. Hem uit en aan zetten helpt wonder boven wonder :-)

      Jakke
      Canon en glas
      www.jakke16.be

      Comment

      Working...
      X