Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D - D100 - FujiS2Pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 10D - D100 - FujiS2Pro

    Hallo,

    ik ben al even bezig met wikken en wegen om één van deze camera's aan te kopen.
    De Nikon en Fuji heb ik al een keer mogen testen bij de fotograaf, maar de 10D is een ander paar mouwen.
    Nu is mijn vraag of er iemand een adres weet die een 10D in voorraad heeft of er iemand (die eigenaar is van een 10D) zo vriendelijk zou willen zijn om even tijd uit te trekken DIT HOEFT ECHT NIET LANG TE ZIJN om met mij even wat test foto te maken. Ik kom naar jullie toe en de test foto's mogen genomen worden in jullie geburen zodat jullie geen verplaatsingskosten hoeven te maken. WIE WIL ME EN KAN ME AUB HELPEN om me te helpen. Iemand aub ???? Ik zou graag deze maand de knoop doorhakken. Alvast bedankt voor diegene die me wil helpen.
    www.wildlifepixs.com

  • #2
    Ik woon in Erpe-Mere - niet vlakbij Melsele, maar toch te doen. Als je dat wil, kunnen we eventueel wel eens afspreken. In mijn sig zie je wat ik zo al op mijn 10D gebruik. Misschien wil je een specifieke lens proberen, of zien hoe het flitswerk lukt. Laat maar weten.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      De knoop nog steeds niet doorgehakt,Plette? Kijk ook zeker naar het soort lenzen dat je wil gaan gebruiken.Ben je een tele-gebruiker of eerder breedhoekfanaat en kijk dan naar het assortiment lenzen dat de fabrikant hiervoor heeft.

      Zo heb ik het gedaan en dat heeft voor mij de balans in het voordeel van de D100 doen slaan daar Nikkor een 12-24mm heeft.Had Canon zo'n breedhoek gehad had ik misschien een 10D gekocht wat zeker en vast een zeer goed toestel is.

      Al maar goed dat Canon zo'n lens nog niet heeft of ik was misschien ook nog aan het twijfelen geweest.
      Danny's Photosite

      Comment


      • #4
        Dan heb ik slecht nieuws voor plette .



        Deze sigma past ook op een Canon en is dus ook 12-24mm.
        http://www.ac-foto.com/ger/info/info.php?id=7784&tabelle=PREISLISTEN&herstel

        Nu ja zelf ga ik voor de 15mm fisheye

        Comment


        • #5
          Originally posted by Kevlar
          Dan heb ik slecht nieuws voor plette .



          Deze sigma past ook op een Canon en is dus ook 12-24mm.
          http://www.ac-foto.com/ger/info/info.php?id=7784&tabelle=PREISLISTEN&herstel

          Ik wist dat Sigma met zoiets ging komen maar kocht me liever een Nikkor.De optiek zal waarschijnlijk wel hetzelfde zijn met al die berichten dat Sigma en Nikon samenwerken maar ik heb meer vertrouwen in de Nikkor-"mechaniek" die ook in zo'n lens steekt natuurlijk.

          Maar dat is weeral een persoonlijke keuze.En de Sigma zal zeker wel prima zijn.Dus Plette,inderdaad slecht nieuws.
          Danny's Photosite

          Comment

          Working...
          X