Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toetsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • toetsen

    welke andere oplossing is er i.pl. van " Cmd + Shift+ alt" (Mac) . Ik heb deze combinatie nodig voor het bewerken van een foto maar die lukt niet.

  • #2
    Re: toetsen

    En wat zou Cmd-Shift-Alt moeten doen? In welk programma?
    Want op zich veranderen die drie toetsen enkel maar het toetsenbord.

    Last edited by LesC; 11 juni 2011, 16:12.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: toetsen

      in photoshop cs 5 het volgende : in alle geval roteren - copiëren en gelijk lopen . Het moet van een voorwerp en cirkel maken door die combinatie van die toetsen te gebruiken.

      Comment


      • #4
        Re: toetsen

        En doe je dat dan met de muis of zo? Want zoals ik al zei, op zich veranderen die drie toetsen enkel maar het toetsenbord. Als ik een vierkant teken, en met de muis ingedrukt en die drie toetsen, dan kan ik er, onder een bepaalde hoek (de shift "constrain"-t immers) een kopie (Alt-toets) afpellen, maar meer blijkbaar ook niet.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: toetsen

          de muis gebruik ik niet. Soms wil het lukken met de toetsen maar dan weer niet.

          Comment

          Working...
          X