Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop 7.0

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop 7.0

    hey,

    ik beschik sinds daarstraks over Photoshop 7.0
    Nu heb ik 1 klein probleempje: ik snap er de balle van!

    dus heb ik hier alle threads in dit forum eens afgezocht naar de woorden Photoshop en cursus en in elke thread lees ik: www.fotosoep.nl

    allemaal heel leuk, handige site, enkel .. geen enkele van de tutorials kan ik volgen omdat het over andere versies van PS gaat.

    de helft van de tutorials begint al met Layer->Type->Render
    bij PS7 staat onder Type geen render, en dus bijgevolg ik kan de tutorial niet uitdoen.

    dan zijn er nog enkele tutorials voor PS6 maar die kan ik ook niet doen.
    bv: http://www.fotosoep.nl/tutorials/too...hes/index.html

    bij de options voor new brush staat bij mij die hardness en angle enz niet en de angle heb je nodig voor het verdere verloop van de tutorial.

    Dus.. kan ik op een andere manier 'renderen' of de angle instellen
    of weet er iemand goeie Photoshop 7 tutorials (liefst nederlandstalig)

    alvast bedankt!
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Layer->Type->Render (PS6)
    =
    Filter->Render->3D Transform (PS7)

    ???
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      geen enkele van de tutorials kan ik volgen omdat het over andere versies van PS gaat.
      in de handleiding vind je alle instellingen voor de brushes
      en verder zijn de meeste tutorials die je vindt niet beperkt tot 1 versie...
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Image - Adjust - Selective color (PS6 of lager)

        => waar kan ik dit terug vinden in PS7 ??

        Image - Adjust bestaat al niet in PS7 maar dat zal dan wel Adjustments zijn, maar onder Adjustments vind ik geen 'Selective color'.

        Anybody??

        ik heb hier al lang het gevoel dat ik mij beter PS 5.5 had aangeschaft en later upgraden want nu zijn alle nederlandsetalige tutorials voor PS5.5 (of soms 6) en de menu's verschillen tamelijk hard!

        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          selective color staat toch onder image>adjustments hoor

          ik gebruik hier nog steeds de photoshop 5 bijbel. een aantal zaken ivm 7 staan er niet in, maar voor het overgrote deel is photoshop trouw aan elke versie. vind je iets niet waar het zou moeten staan, kijk dan evt. eens bij 'help'
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            sorry, niet goed gekegen.
            my bad
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment

            Working...
            X