Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 33 van 33

Standaard Re: Lightroom 5 problemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    In de Library vind je bij zo'n "misplaatste" foto rechts de oude locatie:

Klik je op dat pijltje, dan krijg je dezelfde dialoog als boven (de tweede afbeelding met "would you like to locate...". Vandaar kun je ook op zoek gaan.
    Dit lukt totaal niet...
    Ik wil gewoon men foto's op men pc krijgen, vanuit lightroom naar men pc..
    Everything has its beauty but not everyone sees it.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
    Dit lukt totaal niet...
    Ik wil gewoon men foto's op men pc krijgen, vanuit lightroom naar men pc..
    Als ik je goed begrijp wil je dus gewoon een bewerkte foto uit de module "ontwikkelen" verplaatsen naar een map op je PC ?
    Dan gebruik je toch gewoon de functie "exporteren" : daar krijg je de gelegenheid een map te kiezen of te maken op eender welke
    locatie van je harddisk en vervolgens de foto daarnaartoe te exporteren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
    Als ik je goed begrijp wil je dus gewoon een bewerkte foto uit de module "ontwikkelen" verplaatsen naar een map op je PC ?
    Dan gebruik je toch gewoon de functie "exporteren" : daar krijg je de gelegenheid een map te kiezen of te maken op eender welke
    locatie van je harddisk en vervolgens de foto daarnaartoe te exporteren.
    Daar zit het probleem juist, als ik dat doe dan komt er een foto zonder de bewerkte dingen :/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
    Daar zit het probleem juist, als ik dat doe dan komt er een foto zonder de bewerkte dingen :/
    En ik doe het via 'presentatie' want daar kan je je naamkaartje opzetten

Exporteren doe je op twee manieren : in batch vanuit je ontwikkelde bestanden onderaan in de filmstrip via de knop exporteren
    of per foto vanuit de module ontwikkelen met rechtermuisklik op de foto en dan exporteren kiezen.
    Een watermerk ("naamkaartje") insluiten doe je eveneens via de instellingen in het exportscherm.
    De module "presentatie" is bedoeld om een presentatie te maken, niet om ontwikkelde foto's te publiceren.
    Persoonlijk gebruik ik voor het meegeven van een handtekening liever BDsizer.

Exporteren doe je op twee manieren : in batch vanuit je ontwikkelde bestanden onderaan in de filmstrip via de knop exporteren
    of per foto vanuit de module ontwikkelen met rechtermuisklik op de foto en dan exporteren kiezen.
    Een watermerk ("naamkaartje") insluiten doe je eveneens via de instellingen in het exportscherm.
    De module "presentatie" is bedoeld om een presentatie te maken, niet om ontwikkelde foto's te publiceren.
    Persoonlijk gebruik ik voor het meegeven van een handtekening liever BDsizer.
    Ik snap wat jullie allemaal bedoelen, maar ik vind het nergens terug, ik wou hier een foto opzetten van mijn beeld, en dit lukt ook niet..
    Nu zie ik maar 1 foto voor me, hoe haal ik die filmstrip tevoorschijn? :/
    Sorry als mijn vragen een beetje hmm.. 'simpel' zijn, maar ik raak er helemaal door in de war van Lightroom
    groetjes

Bovenaan LR in de balk met tabs ga je naar venster, klik erop, kies deelvensters, klik erop en vink onderaan aan filmstrip.
    'k Zou toch echt eens beginnen met een tutorial te downloaden en die beginnen te lezen.

Bovenaan LR in de balk met tabs ga je naar venster, klik erop, kies deelvensters, klik erop en vink onderaan aan filmstrip.
    'k Zou toch echt eens beginnen met een tutorial te downloaden en die beginnen te lezen.
    Hmm ik vrees ervoor :/
    toch bedankt haha

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. problemen met lightroom met m'n nieuwe sony
    Door michkehan in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 16 mei 2012, 16:12
  2. Reacties: 7
    Laatste bericht: 10 oktober 2004, 19:58

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten