Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Villa Heil [urbex]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Villa Heil [urbex]




    Eens iets anders dan wat jullie van mij gewoon zijn. Tijdens een urbex-tocht botste ik in een oude villa van een notaris op deze kamer. De oude vloer was al geplunderd, maar er stonden nog verschillende leuke elementen.
    Het was een verdomd rijke familie, dat kon je goed merken en ondanks het feit dat de villa al veel werd bezocht, ademde het nog karakter en sfeer...

    Op deze pagina kan je nog meer foto's van deze locatie terugvinden.

    Thanks 4 watching!

    Nikon D500 @17mm - ISO400 - f/7.1 - HDR van 7 beelden
    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
    Mijn fotoalbums

  • #2
    Re: Villa Heil [urbex]

    Fraaie bewerking en een mooie locatie

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Villa Heil [urbex]

      ik weet niet of het bedoeling was...
      Maar die televisie past dus echt nie bij de rest van de foto. tegelijkertijd komer er bij mij vragen op door diezelfde televisie ....

      best wel boeiend dus
      een pessimist is een optimist met ervaring.
      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
      Pentax k-3II en nog meer glas

      Comment


      • #4
        Re: Villa Heil [urbex]

        Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
        ik weet niet of het bedoeling was...
        Maar die televisie past dus echt nie bij de rest van de foto. tegelijkertijd komer er bij mij vragen op door diezelfde televisie ....

        best wel boeiend dus
        De oorspronkelijke televisie stond op zolder denk ik
        Op dergelijke urbex-locaties is alles al zoveel keer verplaatst dat bepaalde dingen niet meer kloppen. De televisie was een dergelijk iets dat ik o.a. in beeld wou brengen...
        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
        Mijn fotoalbums

        Comment


        • #5
          Re: Villa Heil [urbex]

          Vette locatie! Ik vind de vloer die reeds opgebroken is en dan nog dat tapijt teruggelegd erover een heel leuk gegeven dat niet vaak voorkomt in urbex foto's.
          Alsook de lichten heel sjiek bewerkt alsof de man des huizes ieder ogenblik kan thuiskomen van het werk. ;-)
          - 10 000 luchtballonnen kleuren de horizon.

          Comment

          Working...
          X