Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sint-Niklaaskerk, Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sint-Niklaaskerk, Gent

    Kleiner dan 1024px, want ik hou er zelf ook niet van om te scrollen tijdens het bekijken van een foto

    https://www.facebook.com/devrieset/

  • #2
    Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

    Die staat er mooi op

    Comment


    • #3
      Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

      Mooie weergave van deze kerk, mss iets teveel verscherpt ? Zeg het maar als ik verkeerd ben..
      Mvg.

      Comment


      • #4
        Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

        Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
        Mooie weergave van deze kerk, mss iets teveel verscherpt ? Zeg het maar als ik verkeerd ben..
        Mvg.
        ik volg grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

          Kerk staat er mooi op, maar mijn oog blijft trekken naar de kleuren die onderin het beeld staan (personen).
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

            Op je foto komt dit gebouw volledig tot zijn recht en dit is een verdienste.

            Comment


            • #7
              Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

              Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
              Mooie weergave van deze kerk, mss iets teveel verscherpt ? Zeg het maar als ik verkeerd ben..
              Mvg.
              Hier is er enkel een minimale verscherping vanuit RAW toegepast. Ik weet van mijzelf dat ik soms verscherp tot op het randje, maar hier zou dit niet het geval mogen zijn.

              Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
              Kerk staat er mooi op, maar mijn oog blijft trekken naar de kleuren die onderin het beeld staan (personen).
              En ik had al het meest rustige moment afgewacht
              https://www.facebook.com/devrieset/

              Comment


              • #8
                Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

                Mooie foto en die familie vind ik wel een leuk extraatje (het is misschien wel waar dat ze wat de aandacht van de kerk afleiden).
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

                  De kerk en personen kan je als een dialoog beschouwen. Doe de personen weg en je hebt een registratie. Nu vormen ze samen een inhoudelijk geheel, zoek maar uit, ik vind het prachtig.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sint-Niklaaskerk, Gent

                    Ik had deze, anders aangename opname, toch ook liever zonder de personen gezien.
                    Misschien komt dit wel omdat ik zelf soms 'eeuwig' wacht tot mensen verdwenen zijn voor ik een bepaalde foto maak, of hem uiteindelijk niet maak juist omdat er voortdurend mensen "in de weg" lopen .
                    Andere keren 'moeten' er gewoon een persoon of personen op staan, maar hier vind ik ze niet passen.
                    Mochten ze nu nog iets te maken hebben met de kerk, maar het is gewoon iemand met fel gekleurde kledij die kinderen fotografeert die zich vermaken op één of ander kunstwerk.
                    Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mij dus liever zonder.

                    Comment

                    Working...
                    X