Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schoolreis parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schoolreis parijs

    Hallo, ik ben een beginner en ik wil graag leren van jullie ervaring in fotografie
    Ik heb een 2tal maand geleden mijn eerste fotocamera ontvangen, een nikon D3000. Ik ben er erg tevreden van. Daarvoor was het fotograferen beperkt tot gsm-foto's Maar ik was niet geïnteresseerd in een compactje omdat het na uitvoerig testen nooit foto's maakte wanneer ik het wou. Bij deze dus een van mijn eerste foto's. Zeg gerust wat je er van vindt, en zeg ook gerust of je de bewerking goed vindt.

    jammer van de onscherpte maar ik vond de compo redelijk geslaagd.




    Nikon D3000 + 18-105mm f3,5-5,6

  • #2
    Re: schoolreis parijs

    De eerste 2 foto's vind ik wel tof omdat ze zo tijdloos lijken. 1e is idd wat onscherp.

    Bij de laatste vind ik het contrast kleur - zw/w niet mooi.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #3
      Re: schoolreis parijs

      Die 2e vind ik wel knap, heeft iets, mooie pose. 1 mist net wat scherpte die ik liever gezien had, de derde...goh...ik weet niet of de kleur in de sjaal de foto een meerwaarde geeft. Ben voor nummer 2
      Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: schoolreis parijs

        Voorkeur voor de 2de, mooie omzetting z/w
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment

        Working...
        X