Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mont Saint Michel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mont Saint Michel

    Zicht op de baai vanop de Mont Saint Michel





    Mont Saint Michel



  • #2
    Re: Mont Saint Michel

    de eerste vind ik heel heel mooi,de doorkijk van achter de rots geeft de foto een extra diepte mee,in de tweede foto had ik precies graag wat meer scherpte gezien op de berg zelf,vergis ik mij,of is het onderaan niet scherper dan bovenaan de berg,dat kotje en het bord storen hier ook wat rechts onder,maar ja ze staan er nu eenmaal,misschien was een standpunt naar rechts ietsje beter geweest,maar dit is moeilijk te beoordelen als je er zelf niet bij bent.Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: Mont Saint Michel

      Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      ........dat kotje en het bord storen hier ook wat rechts onder,maar ja ze staan er nu eenmaal,misschien was een standpunt naar rechts ietsje beter geweest,maar dit is moeilijk te beoordelen als je er zelf niet bij bent.
      mee eens, je had wat verder door kunnen lopen of je opname nemen vanaf de rand van het parkeerterrein rechts.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Mont Saint Michel

        Voor mij is foto 1 nu niet direct een plaatje dat me aan de Mont doet denken ...
        Persoonlijk vind ik dat hij veel te ver ligt om nog duidelijk te kunnen zien dat het over de Mont gaat ...
        Voor foto 2 was het wellicht je bedoeling om de Mont mooi centraal te plaatsen ... Dan kon je er niet van uit om de "rommel" erbij op te nemen ... Langs de andere kant : die rommel was er ook wel op het moment dat je daar was, dus hoort die ook een beetje bij het beeld misschien ? Maar je kon er misschien ook wat meer spanning in gebracht hebben door eens een ander standpunt in te nemen ? Zodat bv de Mont meer links of rechts in het beeld zou staan ? Ik mis ook nog wat scherpte op de gebouwen van de Mont zelf. Maar misschien was je al op het maximum van je lens aan het werken .... Heb je iets gedaan met de lucht ? De kleuren komen een beetje te over ... Enfin, bij het bekijken van de tweede foto weet je toch wel meteen dat het over de Mont gaat.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: Mont Saint Michel

          Je eerste vind ik een knap plaatje vanwege de diepte met de muur in L-vorm De tweede is al een plat gefotografeerde opname maar daarom wel geslaagd voor het fotoalbum
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment

          Working...
          X