Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mijn eerste post eens kijken wat jullie ervan vinden! alle 3 genomen met een compact camera, panasonic dmc tz10. heb wel de indruk, wanneer ik de foto's verklein voor op BD dat er meer ruis in voorkomt dan de orginele grote foto's.
Mercator vind ik persoonlijk heel moeilijk om knap in beeld te brengen. Veel te veel gebouwen rondom en het zeilschip is kompleet omringd door jachten wat geweldig "drukke" beelden oplevert.
Van deze reeks vind ik de eerste de beste. Alleen jammer dat de boegspriet afgesneden is ...
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
heb mijn flits gebruikt, zou het veel verschil zijn zonder flits? 2 van de 3 foto's zijn op een andere positie genomen, wat ik wel vind is wanneer ik inzoom op de mercator dat hij meer "naturel" overkomt als je vergelijkt met foto 3
Bij die laatste kan ik inkomen dat de voorste masten belicht worden, maar bij die anderen vind ik de voorgrond toch maar donker.
Zo'n invulflits heeft toch maar zin in onderwerpen dichtbij?
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Mercator vind ik persoonlijk heel moeilijk om knap in beeld te brengen. Veel te veel gebouwen rondom en het zeilschip is kompleet omringd door jachten wat geweldig "drukke" beelden oplevert.
Van deze reeks vind ik de eerste de beste. Alleen jammer dat de boegspriet afgesneden is ...
Dit is ook mijn gedacht , het is inderdaat zeer moeilijk om dit prachtige schip mooie in beeld te krijgen , het zou in zijn thuishaven beter tot zijn recht komen
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment