Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in de vroege morgen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • in de vroege morgen

    toen mijn kleintje nog in zijn bedje lag even de tuin ingeweest vanmorgen...
    ik heb hem achterna wel nog wat ingezoomd want ik geraak niet zo dichtbij met mijn compactcamera...

    tips en bevindingen altijd welkom!



    op aanraden de vlieg wat scherper gemaakt, maar...mag dit eigenlijk, bedoel, worden foto's dan niet tèveel bewerkt? natuurlijk mag je alles doen, maar weet niet hoe anderen er dan over denken? zèlf vond ik hem al mooi, maar nu toch héél mooi
    Last edited by jill.tje; 27 mei 2012, 09:10.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: in de vroege morgen

    ik kwam net op het forum 'fotobeoordeling macro' tegen? mss moet ik het dan daar plaatsen? ik wacht nog even af ... mijn exuses, ik ben hier nog niet zolang ik doe mijn best om alle forums goed door te nemen maar dat lukt niet altijd he
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: in de vroege morgen

      Niet meteen het idyllisch tafereeltje dat ik verwachtte bij je titel.
      Mooi resultaat en met nog een beetje naverscherping wordt deze nog beter.
      Je kan dit zowel in de beginnershoek als bij macro plaatsen, daar beslis je zelf over.
      In de beginnershoek verdwijn je sneller uit het zicht omdat hier, door de grotere variëteit aan onderwerpen, meer posters zijn. Anderzijds merk ik ook dat je hier dikwijls meer reacties krijgt. Je moet wel even geduld hebben.
      Luc

      Comment


      • #4
        Re: in de vroege morgen

        mooi gedaan hij staat er goed op
        persoonlijk vind ik het beestje wel wat donker, maar nog even afwachten wat de rest vindt

        Comment


        • #5
          Re: in de vroege morgen

          helloha !
          Luc, ik heb met contrast gespeeld...? zal es scherpte proberen, ik doe dit wel maar probeer toch zo weinig mogelijk aan de foto te prutsen...
          Onsis, ik vind hem mooi zo donker, maar idd, ik sukkelde wel, stond onder bomen, ene zijde tuin is bos, het was nog vroeg en had alles handmatig ingesteld, ik sukkel nog wat met diafragma en sluitertijd te doen passen bij mekaar

          bedankt voor julle fijne reacties !
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: in de vroege morgen

            hoe vroeger je 's ochtends gaat kijken hoe stiller de insecten blijven zitten en hoe dichter je ze kan benaderen. Ze wachten op de zon om op te warmen hé.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: in de vroege morgen

              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
              hoe vroeger je 's ochtends gaat kijken hoe stiller de insecten blijven zitten en hoe dichter je ze kan benaderen. Ze wachten op de zon om op te warmen hé.
              wel ja ik kon niet dichter met mijn compact, kon niet meer scherpstellen dan... sparen voor macrolensje he !! hihi
              ja inderdaad dan zijn ze nog loom, maar weet ze nog niet zogoed zitten, vooral onder blaadjes zeker? dit was wel de eerste vlieg die ik trok, en vind dit toch wel dik ok, voor de eerste x
              thanks for your comment !!
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment

              Working...
              X