Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huisdieren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • huisdieren

    Onder de topic "dieren" lijkt niemand graag te reageren op deze twee foto's dus zet ik ze hier ook eens in de beginnershoek.

    Alle reactie is welkom.



    Canon EOS 400D ; EF-S 18-55 ; Sigma 18 - 200mm F3.5-6.3 DC OS

  • #2
    Re: huisdieren

    foto 1 vind ik de mooiste, poesje haar/zijn ogen staan er goed op. Achtergrond past er ook bij.
    Foto 2 vind ik minder geslaagd. De krabpaal trekt hier teveel de aandacht, terwijl de kat toch het onderwerp is.
    Ik heb ook poezen en heb nog maar weinig goede foto's van hen, ze zijn zo beweeglijk dat ik telkens te laat ben.
    Groetjes Marieke
    Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
    - Compact Camera Olympus U850SW

    Comment


    • #3
      Re: huisdieren

      Eerste vind ik een tof plaatje,
      maar de poes staat wat te centraal en vind het ook jammer dat er niet veel verschillende kleuren inzitten ,
      ik kon het daarom niet laten om met je foto wat in photoshop te "spelen" resultaat zie je HIER. (ik verwijder link indien niet gewenst.)

      Bij de tweede mis ik vooral scherpte op het kopje van de poes, en inderdaad die krabpaal gaat met de aandacht lopen...
      Mvg. Renzowoef
      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

      Comment


      • #4
        Re: huisdieren

        Dankbaar onderwerp.
        Lieve poezen, vooral in de 1ste foto.

        Op foto 1 zou ik drie cm van boven wissen.
        Als je goed kijkt dat zie je kleurenruis... komt door 'onderbelichting'.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: huisdieren

          Knap wat je van de foto gemaakt hebt renzowoef, ik zal er ook eens een poging voor wagen.
          groeten, Jonas
          Last edited by sirjonascalu; 30 januari 2009, 16:23. Reden: typfout
          Canon EOS 400D ; EF-S 18-55 ; Sigma 18 - 200mm F3.5-6.3 DC OS

          Comment


          • #6
            Re: huisdieren

            met huisdieren en kinderen of kleinkinderen in mijn geval, vinden wij die van ons altijd de mooiste
            foto 1 komt de poes niet los van de achtergrond
            foto 2 zijn m.i. teveel dezelfde keuren, misschien boven en links wat croppen
            mvg Wilfried

            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

            Comment

            Working...
            X