Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogspanning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoogspanning

    Voor de durvers zonder hoogtevrees.



    Of in een speciaal kleurtje:


    Bedankt voor de beoordeling.
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Hoogspanning

    Ik vind ze beide heel erg mooi,zou niet kunnen kiezen,door je bewerking krijg je eigenlijk een heel ander beeld,je mag ze eigenlijk niet samen zien om te beoordelen,de tweede word echt abstract door je bewerking,zou eens proberen nog intenser van kleur te gaan,en eens zien wat het geeft,kan ook zijn dat het minder wordt,maar zoiets moet je voor je zien he,t'is maar een idee...Heel mooi gedaan hoor Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: Hoogspanning

      Pixxel, kan mijn gedacht zijn maar staat heel miniem nog wat scheef. Het valt het meest op aan de onderste balk.
      Heel knap en geen last hier van hoogtevrees
      Bewerking zie ik wel zitten, maar zou verder zoeken wat je er nog allemaal kan mee beginnen. Het leent zich hier voor en is plezant om doen
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Hoogspanning

        Anaisje, gelijk heb je, het beeld staat ietsje uit het centrum, dat zie je ook aan de bovenste gekruiste balken, deze zouden eigenlijk op elkaar moeten zitten. Het is moeilijk om dat heel juist te passen.
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: Hoogspanning

          Pixxel, ik kan geen enkele kader in huis recht hangen Maar op een foto zie ik dat meestal heel snel. Zeker als er meerdere lijnen in het spel zijn. Dat het moeilijk is twijfel ik geen second aan
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Hoogspanning

            Vind het kleurexperiment niet zo geslaagd. De bovenste zit het best in mekaar
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X