Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25

Discussie: feestelijke intocht

Standaard feestelijke intocht

Links van de spuitboot achteraan wordt de grote boot feestelijk binnen gebracht

bedankt voor het kijken ,
    grt,
    Pimpeltje
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

Standaard Re: feestelijke intocht

Mooie opname, goed van compo en bulkt van sfeer Ik geloof dat je iets te veel hebt opgescherpt, duidelijk te zien rechts van je beeld.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Mooie opname, maar idd wellicht iets te veel verscherpt.

Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Mooie sfeervolle plaat.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    Mooie opname, goed van compo en bulkt van sfeer Ik geloof dat je iets te veel hebt opgescherpt, duidelijk te zien rechts van je beeld.
    IK heb een nieuw programma uitgeprobeerd
    Dus dat is niet echt een succes ,
    ik heb deze nieuwe niet bewerkt is die beter ?

en nog een van de boot waar het om ging

grt,
    en bedankt voor de reactie .
    Pimpeltje
    Laatst gewijzigd door Pimpeltje; 12 januari 2011 om 14:12
    Pimpel

Yeps wat mij betreft,vooral de laatste mooie compo trouwens

Bedankt weer allemaal voor jullie reactie
    grt,
    Pimpeltje
    Pimpel

Foto's zijn wel goed, maar ben echt geen fan van uw kaders

Voor mij de eerste qua kleuren maar misschien iets minder fel verscherpen.
    De update die je er an hebt gepost mist de punch die we in de eerste wel terug vinden.
    De tweede foto is ook een hele leuke en zit op bijna alle vlakken goed.
    Een mooi duo'tje dus!
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander