Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dochter 1, 2 of 3 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dochter 1, 2 of 3 ?

    We kunnen niet kiezen. Welke foto is beter en waarom ?

    1



    2



    3

    Panasonic FZ72
    Have a nice day.
    RiNique

  • #2
    Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

    3 mooie (die alle drie technisch gesproken evenwel niet perfect zijn: beetje scheef, beetje slordige compostie, beetje niet scherp, ...); Maar losdaarvan drie mooie.

    1: mooi licht en een interessant gezicht op de dijk: beetje properder croppen en wat recht zetten; Mooi.
    2: ook niet slecht, maar wel de minst van de drie. Beetje saai, en ook een beetje scheef
    3: voor mij de mooiste, of toch de interessantste. Mooi hoe die (jammer genoeg onscherpe) meeuwen deel uitmaken van het gespiegelde decor van de appartementsgebouwen: heel goed gezien. Persoonlijk zou ik nog het bovenste reepje dijk en zand er afsnijden (en zeker ook die lelijke tag onderaan).

    Als je dochter deze heeft gemaakt (en ervan uit gaande dat ze nog jonger is dan pakweg 40) dan heeft ze wel talent, hoor.
    Niet geschoten is altijd mis ...

    Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

    Comment


    • #3
      Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

      Dankje. Ze is 14. Ik zal het haar laten lezen en ze zal blij zijn (wel met mijn camera en onbewerkt, behalve de groene tekst)
      Panasonic FZ72
      Have a nice day.
      RiNique

      Comment


      • #4
        Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

        alle drie mooi maar als je de commentaar van y-cam leest ....vind ik ook foto 3 de mooiste...
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

          één voor mij te druk en de gebouwen links vallen achterover, recht te zetten in LR?
          Twee voor mij de mooiste, een hele mooie zelfs maar dat kan met liefde voor de zee te maken hebben.
          drie zou voor mij ook kunnen maar dan moet dat stukje strand en of dijk er af.
          .Laat de dochter veel foto's en fotoboeken bekijken dan komt dat zeker goed
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

            ga voor de tweede, voor de wolken.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

              Voor mij ook de tweede, mits rechtgezet.
              De eerste zegt me niet zo veel, en de gebouwen "vallen naar achter".
              De derde zoals hij nu is zegt me niet zoveel. Misschien is het nog een optie om bij de derde de strook droog zand bovenaan af te snijden. De weerspiegeling van het water is wel mooi.

              Comment


              • #8
                Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

                Je kan geen betere verzinnen dan de eerste : Sfeer, compo, inhoud en prachtig licht alles in één opname, een supermoment
                Als ze dit zelf zo heeft beleefd en ingepakt dan heeft ze een visie met gevoel voor het gebeuren !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

                  Ik wil niet moeilijk doen maar ik denk dat je hier enkel foto's mag posten die je zelf hebt gemaakt - staat ergens in de regeltjes
                  Mijn voorkeur gaat uit naar foto 1
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

                    foto een maar liefst recht zetten!!!grts,Jozef
                    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

                      Hartstikke tof dat zij fotografeert en hoe!
                      Foto twee heeft mijn overduidelijke voorkeur. Smaak. Ik vind deze foto subtiel qua compositie, rustig en toch alle sfeer hebben die het nodig heeft. Complimenten.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

                        het fotograferen zit in de genen, mooi gedaan, mijn voorkeur naar 1
                        mvg martine

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

                          Hallo allemaal,
                          Bedankt voor de vele leuke reacties.
                          Ze vond inderdaad de meeuwen die spiegelden zo mooi en ook de lucht.
                          Ik ben er trots op en wil haar graag stimuleren en gezien ze pas 14 is neem ik de opmerking van blauwzwart met een korrel zeezout
                          We doen nog niet aan fotobewerking, gaan wss wel samen een cursus volgen.
                          Haar commentaar :
                          1) op deze vond ik de gebouwen zo lelijk en de rode spiegel met meeuwen mooi
                          2) de wolkjes die samen boven de meeuwen staan
                          3) het gebouw lijkt bijna geen gebouw meer in de spiegel

                          We zullen in ieder geval verder experimenteren (en tis besmettelijk, mijn andere dochter heeft de maan gefotografeerd en is er heel trts op, maar ik zal hem niet posten Peter
                          Ookal ben ik trots.

                          GRTZ
                          Monique
                          Panasonic FZ72
                          Have a nice day.
                          RiNique

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dochter 1, 2 of 3 ?

                            Jammer van de scheve gebouwen in de eerste en van de scheve horizon in de tweede (allebei makkelijk te corrigeren), dus ga ik resoluut voor de derde waarvan ik nog het randje zand bovenaan zou wegsnijden, zodat er alleen spiegelend water rest.
                            Maar voor een 14-jarige . En de foutjes (imo) die ik opsom hebben we allemaal gemaakt als beginner.
                            Laat ze maar rap zelf registreren hier, zodat pa/ma hier haar foto's niet meer moet gaan tonen.
                            Wel oppassen dat de studies er niet onder gaan lijden, want het werk verslavend hoor .

                            Comment

                            Working...
                            X