Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camouflage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camouflage


    ISO160
    F6.3
    1/400
    192mm

  • #2
    Re: Camouflage

    Uw foto opent in Flickr
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Camouflage

      Beestje zelfs staat er prachtig op. Kleuren, scherpte, compo.
      Maar ik begrijp je titel bij het zien van de achtergrond.
      Persoonlijk zou ik de begroeiing die scherp is in de linker onderhoek wat vervagen.

      Comment


      • #4
        Re: Camouflage

        Beestje staat er perfect scherp op
        Het "springt" er niet echt uit, maar ongetwijfeld zal dit uw titel verklaren.

        Comment


        • #5
          Re: Camouflage

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Uw foto opent in Flickr
          Als je op elke foto die ik post klikt, gaat Flickr open. Indien dat niet zou mogen, dat andere FLickr-gebruikers mij dan even laten weten wat ik verkeerd zou doen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Beestje zelfs staat er prachtig op. Kleuren, scherpte, compo.
          Maar ik begrijp je titel bij het zien van de achtergrond.
          Persoonlijk zou ik de begroeiing die scherp is in de linker onderhoek wat vervagen.
          Aangaande het vervagen kan ik volgen, ben op het ogenblik bezig met een zelfstudie Elements. Dus in de toekomst zal dat zeker verbeteren.


          Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
          Beestje staat er perfect scherp op
          Het "springt" er niet echt uit, maar ongetwijfeld zal dit uw titel verklaren.
          Daar ik hier niet echt de DOF kon beperken en een waziger BG kon verkrijgen, heb ik voor deze titel gekozen.

          Comment


          • #6
            Re: Camouflage

            De libel staat er schitterend op !
            In PS misschien , op de juiste plaatsen een beetje blurren ?
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Camouflage

              Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
              Beestje staat er perfect scherp op
              Het "springt" er niet echt uit, maar ongetwijfeld zal dit uw titel verklaren.
              Idd door op de juiste plaatsen een beetje te blurren zou de libel er meer "uitspringen" en los komen van de achtergrond terwijl je toch tegelijkertijd dezelfde (toepasselijke) titel zou kunnen behouden.
              "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

              Comment


              • #8
                Re: Camouflage

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                De libel staat er schitterend op !
                In PS misschien , op de juiste plaatsen een beetje blurren ?
                Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
                Idd door op de juiste plaatsen een beetje te blurren zou de libel er meer "uitspringen" en los komen van de achtergrond terwijl je toch tegelijkertijd dezelfde (toepasselijke) titel zou kunnen behouden.

                Ben op het ogenblik nog niet zover van te bluren, ben aan zelfstudie Elements13 bezig , dus dt zal voor heel binnenkort zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Camouflage

                  [QUOTE=JPR;4338734]Als je op elke foto die ik post klikt, gaat Flickr open. Indien dat niet zou mogen, dat andere FLickr-gebruikers mij dan even laten weten wat ik verkeerd zou doen.



                  Toen ik deze reactie plaatste stond hier enkel een vierkantje en geen foto daarom gaf ik deze opmerking. Nu normaal foto en wat voor één ,knap dit snelle diertje vastgelegd!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Camouflage

                    Prachtig beestje, de rommelige achtergrond heeft men niet in de hand!

                    mvg

                    marcel

                    Comment


                    • #11
                      Re: Camouflage

                      [QUOTE=bommasien;4339296]
                      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                      Als je op elke foto die ik post klikt, gaat Flickr open. Indien dat niet zou mogen, dat andere FLickr-gebruikers mij dan even laten weten wat ik verkeerd zou doen.



                      Toen ik deze reactie plaatste stond hier enkel een vierkantje en geen foto daarom gaf ik deze opmerking. Nu normaal foto en wat voor één ,knap dit snelle diertje vastgelegd!
                      Dan had ik je opmerking verkeerd begrepen, sorry daarvoor. Raar, want ik zag de foto wel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Camouflage

                        Beestje staat er mooi op!

                        Ps. Ik had net als Sien voordien ook enkel vierkantje ipv foto. Nu alles Ok.
                        Mvg Philip

                        Comment


                        • #13
                          Re: Camouflage

                          Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                          Beestje staat er mooi op!

                          Ps. Ik had net als Sien voordien ook enkel vierkantje ipv foto. Nu alles Ok.
                          Eigenaardig, controleer altijd het forum als ik een topic geplaatst heb. Toch bedankt om het te melden.

                          Comment

                          Working...
                          X