Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bach cello suites

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bach cello suites

    Viola da gamba sonata, de uitleg bij de choreografie vereiste de nodige aandacht. Gezien de onzekere leeftijd was het afstand houden en wachten op een onbewaakt moment


  • #2
    Re: Bach cello suites

    ik kan dit knappe beeld zeker smaken!de geconcentreerdheid staat op het gelaat te lezen! zeer spekend!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Bach cello suites

      Volg mijn voorganger
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Bach cello suites

        ik volg ook, knap

        groetjes
        renske

        Comment


        • #5
          Re: Bach cello suites

          mooie sprekende foto
          misschien die linker persoon eraf snijden tot juist voorbij die haar oor?
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Bach cello suites

            Ik vind dit een heel mooi en sprekend sfeerportretje , knap van uitstraling door zijn soberheid, heel mooi ik zou hier zeker niets aan veranderen, als je cropt zal je sfeer en inhoud weg zijn . Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

            Comment


            • #7
              Re: Bach cello suites

              Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
              Ik vind dit een heel mooi en sprekend sfeerportretje , knap van uitstraling door zijn soberheid, heel mooi ik zou hier zeker niets aan veranderen, als je cropt zal je sfeer en inhoud weg zijn . Grtjes Francine
              De enige verandering die ik durf voor te stellen is het vervagen/veranderen van de
              achtergrond zodat daarin geen elementen meer herkenbaar zijn.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: Bach cello suites

                Achtergrond Ga mee met plaatwerker.

                Dit is zo'n typische foto waar het onderwerp de foto maakt wat er ook gebeurd.

                Niemand die klaagt over
                het bandje op haar schouder,
                het overbelichte deel van de rechterkant van haar gezicht,
                uitgezonderd Plaatwerker de storende achtergrond
                De zeer vlakke belichting,
                het model dat centraal staat ( deze week nog gelezen dat dat zwaar zondigen is tegen de regels),
                ze stoot haar hoofd bijna tegen het kader
                Dat klein stukje oor dat langs de rechterzijde komt piepen.
                Het enigste dat ik kan zeggen dat goed is aan deze foto is de scherpte op de ogen en dat is ook maar kantje boord.
                Maar niemand klaagt

                Maar eerlijk gezegd, (uitgezonderd de achtergrond) klaag ik ook niet en vindt dit ook een zeer mooie portretfoto maaar dan uitsluitend wegens het onderwerp en ook wegens het op het juiste moment afdrukken van deTS.
                Maar ben zeker dat met een ander model en compo deze foto waarschijnlijk met de grond zou gelijk gemaakt worden.

                Zeker tijd investeren om de achtergrond bij te werken want deze foto verdient dit

                Robby BB
                Last edited by robbydorine; 23 februari 2012, 21:15.
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Bach cello suites

                  Ondanks de technische mankementen die de voorgangers al genoemd hebben vind ik dit een heel mooi en sprekend beeld
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bach cello suites

                    Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                    Achtergrond Ga mee met plaatwerker.

                    Dit is zo'n typische foto waar het onderwerp de foto maakt wat er ook gebeurd.

                    Niemand die klaagt over
                    het bandje op haar schouder,
                    het overbelichte deel van de rechterkant van haar gezicht,
                    uitgezonderd Plaatwerker de storende achtergrond
                    De zeer vlakke belichting,
                    het model dat centraal staat ( deze week nog gelezen dat dat zwaar zondigen is tegen de regels),
                    ze stoot haar hoofd bijna tegen het kader
                    Dat klein stukje oor dat langs de rechterzijde komt piepen.
                    Het enigste dat ik kan zeggen dat goed is aan deze foto is de scherpte op de ogen en dat is ook maar kantje boord.
                    Maar niemand klaagt

                    Maar eerlijk gezegd, (uitgezonderd de achtergrond) klaag ik ook niet en vindt dit ook een zeer mooie portretfoto maaar dan uitsluitend wegens het onderwerp en ook wegens het op het juiste moment afdrukken van deTS.
                    Maar ben zeker dat met een ander model en compo deze foto waarschijnlijk met de grond zou gelijk gemaakt worden.

                    Zeker tijd investeren om de achtergrond bijwerken want deze foto verdient dit

                    Robby BB
                    na dit te lezen vind ik hem nog beter
                    nee!
                    het gevoel dat deze foto heeft en geeft heb ik hier al een tijdje niet meer in de beginnershoek gezien en mss technisch niet 100% juist maar qua gevoel
                    ik vind de achtergrond hier 100% passen, het is imo geen portret maar een reportage beeld als ik het goed heb.

                    groetjes
                    renske

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bach cello suites

                      is idd reportage. de school had foto's gevraagd voor een making of + de voorstelling . Hetgeen ik hierbij geleerd heb is dat net als bij de dans de foto's de emotie moeten weergeven. Het fototechnische laat de opdrachtgeefster koud, zo zijn er veel foto's die fototechnisch in orde waren maar met bv een iets te kromme rug of een verkeerde houding van hand of been de vuilbak in beland. Maar dat is een van de bijkomdende aspecten die dansfotografie imo interessant maken. Al bij al was het een zeer leerrijke en leuke ervaring

                      Comment

                      Working...
                      X