Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

    Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
    Ongelofelijk wat een dom antwoord.
    Wij hebben zelfs onze eigen site : www.dommeriken.nl
    Last edited by hvr_oosterzele; 26 oktober 2006, 22:09.

    Comment


    • #32
      Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

      Ach ieder zijn mening he ? gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Maar beetje verdiepen in een zaak voor een mening te geven is echt niet zo gek hoor.

      Comment


      • #33
        Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Duroc Bekijk bericht
        Hoi Studentje, Die gepensioneerden hebben reeds prestaties geleverd voor de staat, wat jij blijkbaar nog niet kan zeggen
        En in Leuven rijden de studenten ook gratis met de bus

        met vriendelijke groet

        een gepensioneerde
        Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
        Het maakt nogal wat los deze post he ? Zullen we even on topic gaan, en weer de vraag stellen zoals hij bovenaan deze post staat ? Of iets nu gratis is of niet, is voor mij niet interessant. Ik ben het zeer eens met de laatste post. Senioren hebben gezorgd voor de maatschappij zoals wij daar nu met zijn alle van genieten, en geloof me, wij zijn met zijn allen rijk !!! Laten we de senioren wat teruggeven toch ?


        Ieder zijn mening, maar dat was niet de bedoeling van mijn post.

        dank.

        Bastiaan
        Oh my God! Dit vind ik echt té grappig voor woorden
        Can you smell the irony ?
        flickr

        Comment


        • #34
          Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

          ?????
          Last edited by derich; 26 oktober 2006, 22:34.

          Comment


          • #35
            Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

            Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Wij hebben zelfs onze eigen site : www.dommeriken.nl
            Positieve discriminatie noem ik dat.
            m.v.g

            Comment


            • #36
              Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

              Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
              jammer dat jullie dergelijke sites zien als voor mensen waarvoor het leven voorbij is. Oordelen kun je pas als je je eens verdiept hebt in een dergelijke site. Daar komen juist senioren die zich nog verdiepen in internet, in sport, in fotografie. Mensen die midden in het leven staan, en daar nog alles uit willen halen.

              Als ze zich willen verdiepen in fotografie, en nog midden in het leven staan, dan moeten ze hier zijn.

              Comment


              • #37
                Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
                Als ze zich willen verdiepen in fotografie, en nog midden in het leven staan, dan moeten ze hier zijn.
                Of je gelijk hebt !
                m.v.g.

                Comment


                • #38
                  Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
                  Jammer dat mensen zo snel hun "oordeel" klaar hebben
                  Ja, wat wil je...
                  Je stelt je vraag hier bij BD... BDers zijn fotografen en die staan bekend om zeer snel te kunnen oordelen... Anders zouden we geen digitale fotografen zijn.
                  Wij zijn zeer snel he... in alles. Dus ook in 't beoordelen.
                  Maar op één ding wordt je bij BD niet beoordeeld... en dat is je leeftijd. en maar goed ook...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                    De huidige 50ers catalogeren als senioren is toch wel uit de tijd vrees ik, het zal wel werken worden tot minimum 65 jaar en als het even tegenzit tot 70 jaar, zullen we ons tussendoor ook nog eens gaan bezig houden met cursussen maken voor de generatie die ons voorging en die van alles geprofiteerd heeft, niet meer flexibel wou zijn op het werk, niet met de evolutie wou meegaan enz. en ondertussen minimum10 jaar te vroeg van de gemeenschap is beginnen te profiteren. Wij moesten vroeger die "ouderlingen" op hun gemak laten uitbollen en tegenwoordig moeten wij op hun leeftijd gekomen horen dat we onmisbaar zijn en de boel draaiend moeten houden om de jongeren te kans te geven meer aangepast aan hun gezinssituaties te laten presteren

                    Een 50er die tussen de plooien is gevallen

                    Comment


                    • #40
                      Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                      Als 50er begrijp ik het onderscheid ook niet maar ik sta zelf wel in de stand dat Bas met de meest oprechte bedoelingen iets probeert te bereiken. Ik ben zelf dol op kritiek maar ik weet ook initiatieven te waarderen.
                      Zelf ben ik voorstander om mensen ongeacht hun leeftijd, kleur, geslacht en leeftijd met elkaar te mengen. Zal best wel eens dualisme opleveren maar wie wil groeien moet dat weten te waarderen.
                      Ik zie veel kritiek op Bas maar geen of weinig handreikingen. Heb ik geloof (toch geprobeerd) wel gedaan of minstens geprobeerd.

                      Spring niet met z´n alle op 1 iemands nek. Heb ik teveel gezien op fora. Ik deel een stuk van de kritiek maar laten we het niet te zwaar maken. Ik zie veel emotionele reacties maar weinig constructieve suggesties.

                      Het doet me overigens deugd dat niet alleen een hoop frisse jongeren maar ook de nodige oudjes blijkbaar hier actief zijn. Dat is wat ik zelf zoek. Ik ga morgen weer op fotoshoot met een paar gasten die beslist aantrekkelijker zijn voor de dames dan ik. Dit groot deels door de leeftijd! Maar ach een beetje zelfspot mag!Ik kan wat van hun leren en ik hoop zij wat van mij!
                      Maar samenspel tussen jong (gek, innovatief, durf) en oud (wijsheid, ervaring) blijft voor mij een gouden formule. Niet alleen in hobby maar ook in het bedrijfsleven. Profiteer en geniet van elkaar ondanks leeftijd. Daarom blijf ik ook bij mijn advies zoals eerder gegeven.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                        't Herinnert me een beetje aan mijn grootvader die op zijn tachtigste in het rusthuis terechtkwam en na veertien dagen de gevleugelde woorden sprak : " 't is hier niet slecht, maar spijtig dat hier zoveel oude menskes zitten".

                        Intussen weet ik dat hij het niet eens over hun leeftijd had.
                        fotosite

                        Comment


                        • #42
                          Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                          Ik krijg nu enkele privé berichten van leden waarin ze mij steunen in dit initiatief. Al eens nagedacht waarom leden van deze site dit niet op dit forum meer durven te zeggen ? De reden is denk ik de keiharde ongegronde kritiek op een in mijn ogen goed bedoeld initiatief ? De leden die mij in de privébox wel hebben laten weten dit een goed initiatief te vinden. Hartelijk dank daarvoor, en fijn dat jullie wel eerst gekeken hebben waar het precies om gaat. Ik hoop vandaag mij te kunnen richten op wat deze site wel te bieden heeft. De start hier heeft daar de lol wel voor een groot stuk afgehaald. Maar zoals gezegd, ieder zijn mening he ? Al had dat best wat genuanceerder gekund hier en daar GastheerG, dank, jij keek verder dan je camera lang is..... Even voor jullie beeld, ik ben wel klaar met deze discussie, ik kwam hier als nieuw lid binnen, en wilde een vriendendienst doen voordat ik me op dit forum ga storten. Iedereen bedankt voor de inbreng, (ook de kortzichtigen onder ons), ik ben er klaar mee nu. Ik ga me weer toeleggen op waar ik plezier in heb, fotograferen.
                          Last edited by bastiaan69; 27 oktober 2006, 07:29.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                            [MOD] Er werd hier door de topicstarter een vrij eenvoudige vraag gesteld, zouden jullie het zelf zo kunnen waarderen indien je eigen fotografie-topics ook in deze mate off topic gingen?
                            Dus graag ON-TOPIC vanaf hier.

                            @ bastiaan69: de naam van jouw website is ondertussen al voldoende vernoemd, laten we het daar bij houden aub.

                            Willy
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #44
                              Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                              Dank Mod.... het was in zijn geheel niet de bedoeling dat dit zo ging lopen, en na 1 keer noemen van de site was ik er al lang klaar mee geweest. Ik zoek gewoon voor een vriend iemand die hem kan helpen bij zijn vraag, helaas vonden enkele van de leden hier dat dit een vrijbrief was om een hele doelgroep als "zielige mensen" te betitelen. Ik vond dat ik dat wel moest weerleggen. Ik ben klaar hiermee, bedankt voor je positieve reactie....

                              Comment


                              • #45
                                Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                                In wat voor een verzuurde maatschappij leven wij!!! Ik wil je wel helpen en heb je een berichtje gestuurd.
                                De website ziet er in ieder geval leuk uit! Hopelijk wordt het een ontmoetingsplaats voor mensen met een positieve ingesteldheid!

                                Comment

                                Working...
                                X