Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wintertijd vs zomertijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wintertijd vs zomertijd

    Hebben jullie in Belgie ook zomer- en wintertijd? Zo ja, wanneer gaat dan de wintertijd in?

    Als ik bij "nieuwe berichten" of "berichten van vandaag" (als ik niet ingelogd ben) kijk dan is de meest resente post een uur in de toekomst geplaatst.
    Last edited by Cameraobschuura; 29 oktober 2012, 05:40.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

  • #2
    Re: Wintertijd vs zomertijd

    Dat was zondag ochtend, 3uur werd dan 2uur ;-)
    Canon Eos 5D mkIV & 7D / EF 16-35 2.8L USM II / EF 24-70 2.8L USM II / EF 70-200 4L IS USM / EX-RT 600 & 430EX II | Sigma 50 1.4 DG HSM Art / 150-600 5-6.3 DG OS HSM Sports | Elinchrome d-lite 2&4 | PocketWizards MiniTT1 & FlexTT5 | Sekonic L-758DR

    Comment


    • #3
      Re: Wintertijd vs zomertijd

      Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
      Hebben jullie in Belgie ook zomer- en wintertijd? Zo ja, wanneer gaat dan de wintertijd in?

      Als ik bij "nieuwe berichten" of "berichten van vandaag" (als ik niet ingelogd ben) kijk dan is de meest resente post een uur in de toekomst geplaatst.
      Meen je dat nu?

      Comment


      • #4
        Re: Wintertijd vs zomertijd

        Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
        Hebben jullie in Belgie ook zomer- en wintertijd? Zo ja, wanneer gaat dan de wintertijd in?

        Als ik bij "nieuwe berichten" of "berichten van vandaag" (als ik niet ingelogd ben) kijk dan is de meest resente post een uur in de toekomst geplaatst.
        Leesvoer: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...bd-255315.html.

        Jan

        Comment


        • #5
          Re: Wintertijd vs zomertijd

          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Meen je dat nu?
          Nee natuurlijk meen ik dat niet. Dat zeg ik alleen maar om jullie op de kast te jagen.
          Website: cameraobschuura.nl
          Twitter: @CameraObSchuura
          FaceBook: Cameraobschuura

          Comment


          • #6
            Re: Wintertijd vs zomertijd

            Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Er wordt in deze topic gereageerd op leden / bezoekers uit Amerika en Australië. Als ik naar een Amerikaanse site ga verwacht dat die ingesteld staat op de daar geldende lokale tijd. Dan rekenen ik het zelf om. Dat geld ook voor de Belgische site. Ook daar verwacht ik dat die ingesteld staat op de daar geldende lokale tijd. Toevallig (of niet) is dat ook dezelfde lokale tijd als hier in Noord Nederland. Zowel in de zomer als in de winter. Daarom heb ik er nooit rekening mee gehouden dat ik tijden om moet gaan rekenen. We hebben met elkaar afgesproken (bewust of onbewust) dat we in België (en ook Nederland) op dit moment dat ik type om 8:20 leven. Waarom zou de (Belgische)server dan een andere tijd moeten aangeven.


            En NEE, dit heeft niets met Belgenmoppen te maken. Maar volgens mij met mondiaal gemaakte afspraken.
            Website: cameraobschuura.nl
            Twitter: @CameraObSchuura
            FaceBook: Cameraobschuura

            Comment


            • #7
              Re: Wintertijd vs zomertijd

              2 keer per jaar schrijf ik hier hetzelfde
              PC's staan hier op UTC (GMT) en waar mogelijk in de instellingen van forumsoftware zet ik dat bij het profiel ook zo. Voordeel: PC/fora hebben hetzelfde uur gelijk waar de servers staan en ik "weet hoe laat het is" en natuurlijk geen gedoe met het instellen van de tijd.

              Gepost op 08:04
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Wintertijd vs zomertijd

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                2 keer per jaar schrijf ik hier hetzelfde
                PC's staan hier op UTC (GMT) en waar mogelijk in de instellingen van forumsoftware zet ik dat bij het profiel ook zo. Voordeel: PC/fora hebben hetzelfde uur gelijk waar de servers staan en ik "weet hoe laat het is" en natuurlijk geen gedoe met het instellen van de tijd.

                Gepost op 08:04
                09:04 zal je bedoelen.

                Gepost op 09:07.

                Jan

                Comment


                • #9
                  Re: Wintertijd vs zomertijd

                  Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                  09:04 zal je bedoelen.

                  Gepost op 09:07.
                  Nee.

                  8:25 zie #7
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment

                  Working...
                  X