Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

    Ik ben aan het wachten totdat microsoft me een signaal geeft... is er een andere manier om sneller te upgraden of hoe hebben jullie dat gedaan ?
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #17
      Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

      Voila hier is die:

      windows 7 iso, how to reinstall windows 7, how to restore windows 7, download windows 7 iso, restore windows 7, software recovery, software restore, operating system recovery, Microsoft software recovery, Windows 7 software recovery, Windows 7 operating system recovery, Microsoft operating system recovery, Microsoft recovery, Windows 7 ISO, Windows 7 ISO image, Windows 7, restore Windows 7, reinstall windows 7, re-download Windows 7, Windows 7 disc image
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

      Comment


      • #18
        Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

        Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
        bedankt voor de info
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #19
          Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

          Voor diegene die terug wil naar Windows 7 of 8

          Heb je Windows 10 uitgeprobeerd, maar werkt het niet naar behoren of ontbreken er functies? Dan heb je een maand de tijd om makkelijk terug te keren naar j





          Op mijn HP laptop is W10 nog niet aangekondigd. Ik zal W10 sowieso niet onmiddellijk inEdstalleren want volgens wat ik lees zijn vooral met HP laptops problemen opgedoken.


          Edit:
          Ik heb mijn oorspronkelijke vertaalde "handleiding" gewist.
          Deze is beter en Nedrlands
          Last edited by nabi; 31 juli 2015, 19:27.

          Comment


          • #20
            Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

            Op mijn Win7 staat nog software uit de tijd van Win95 en 98, ik vrees dat dat niet meer gaat werken met 10.
            Alles werkt prima, waarom zou ik overstappen ?
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #21
              Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

              iedereen die overschakelt naar win 10 zou ik wel even aanraden naar instellingen=>privacy te gaan. Er staat veel standaard aan. Beetje facebook-achtig zelf.

              Comment


              • #22
                Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                Ik krijg niks van de Windows Store geïnstalleerd. Krijg telkens 0x80070002 error

                Comment


                • #23
                  Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                  Hier niet omgeschakeld.

                  Alles werkt nog steeds vlekkeloos

                  Comment


                  • #24
                    Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Op mijn Win7 staat nog software uit de tijd van Win95 en 98, ik vrees dat dat niet meer gaat werken met 10.
                    Alles werkt prima, waarom zou ik overstappen ?
                    Ik ben destijds overgestapt van Wxp naar W8.1 omdat ik me liet vertellen, of is het wijsmaken, dat het in de nabije toekomst niet meer mogelijk zou zijn te internetbankieren zonder W8.
                    Waar of niet waar, ik weet het niet, maar voor mij is W8.1 ongeveer identiek aan Wxp, want die tegels gebruik ik toch niet.
                    Het enige dat niet meer werkte was een Card reader omdat ik er geen driver voor vond voor W8.
                    Was misschien toch nog op één of andere manier te redden, maar ik heb hem hier gratis weggegeven aan iemand van het forum want had toch maar ongev. 30 euro gekost.
                    Last edited by Guest17; 30 juli 2015, 16:25.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                      Hier nog niet beschikbaar, enige is een melding dat ik op de hoogte gebracht zal worden wanneer die beschikbaar is.
                      Blijkbaar wordt de installatie in groepen aangeboden zodat niet iedereen tegelijk zit te downloaden.
                      Zal dus nog even moeten wachten.
                      Ik bedoel met aangeboden installatie zoals voorzien door MS.
                      Last edited by VerSeg; 30 juli 2015, 16:28.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                        Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
                        Deze link werkt maar ... 20 minuten voor die begint en dan ongeveer even lang voor 1%.
                        Dus aan dit tempo zijn we nog een tijdje zoet.
                        Hoeveel miljoen zijn er bezig met de download?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                          Ik ben aan het wachten totdat microsoft me een signaal geeft... is er een andere manier om sneller te upgraden of hoe hebben jullie dat gedaan ?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Deze link werkt maar ... 20 minuten voor die begint en dan ongeveer even lang voor 1%.
                            Dus aan dit tempo zijn we nog een tijdje zoet.
                            Hoeveel miljoen zijn er bezig met de download?
                            Hier deze voormiddag op een klein uur alles binnen en geïnstalleerd, loopt prima,
                            maar ik heb wel mijn reservering afgewacht alvorens er aan te beginnen.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Ik ben destijds overgestapt van Wxp naar W8.1 omdat ik me liet vertellen, of is het wijsmaken, dat het in de nabije toekomst niet meer mogelijk zou zijn te internetbankieren zonder W8.
                              één van mijn bankaccounts werkte hier niet meer op W XP Ivan, de andere wel, zal afhangen van wat je bank toestaat zeker.

                              Ik heb hier nu sinds deze middag op één computer 10 draaien, en ziet er toch wel niet mis uit hoor, enige opmerking, zoals reeds gezegd
                              staan alle beveiligingen open, maar dat kan je aanpassen hé, een tweede kleinigheid is dat mijn Wacom tablet als laatste wordt toegevoegd in de opstart,
                              maar is eigenlijk maar een kwestie van enkele seconden.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                                kijk toch eens in de details van windows update of de updat e niet mislukt is. (bij mij wel het geval)

                                ik hou jullie op de hoogte.

                                Peter

                                Comment

                                Working...
                                X