Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fullscreen website builder met templates/tuturials ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke fullscreen website builder met templates/tuturials ?

    Welk programma om websites te maken met veel voorgemaakte templates/turtorials raden jullie mij aan?
    In het verleden gebruikte ik de gratis JAlbum & Wix, maar daar loop je al snel tegen veel beperkingen.

    Ik zou iets fullscreen willen maken zoals dit hier : http://www.rcfotografie.be/
    Welke gebruiksvriendelijke stellen jullie voor, Dreamweaver of te geavanceerd of iets anders ?
    Last edited by CanonYouCan; 4 maart 2012, 07:49.

  • #2
    Re: Welke fullscreen website builder met templates/tuturials ?

    Hoi,

    toevallig ken ik hier wel iets van.
    Dreamweaver is het programma bij uitstek om websites te schrijven. Het voordeel is dat je het enkel in code modus kan zetten of design mode of beide. Zo zie je ook wat je aan het schrijven bent. Wil je dit in html gaan doen is dit heel eenvoudig. Dat full screen gedoe is een scriptje, daar ben ik niet zo in thuis maar kan je achterhalen als je de bron bekijkt. In html kan je dit wel instellen zoals deze pagina.
    De link die je geeft is een website is in flash gemaakt, heel mooi maar niet voor iedereen toegankelijk. Dat raad ik U niet aan.
    Vergeet niet om de zoekmachine optimalisatie toe te passen (seo, meta-tags,...).
    Last edited by eos550; 4 maart 2012, 08:09.
    Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
    flickr

    Comment

    Working...
    X