Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voila...iOS 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Voila...iOS 7

    Ook de upgrade gedaan met de Ipad mini; achtergrond om foto's in het fotoalbum te bekijken is nu afschuwelijk wit in plaats van zwart. Kan het nergens wijzigen, pfff.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #17
      Re: Voila...iOS 7

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      En, hoe sluit je apps af op een Iphone LesC ?
      Gevonden.
      Vraag:
      Hoe kun je apps afsluiten?
      Voor IOS 7 kon dit vrij simpel door 2x snel op de home-knop te drukken en vervolgens op één van actieve apps te drukken tot dat er een kruisje verscheen aan de apps. Door op het kruisje te drukken sloot je ze af.

      In IOS 7 verschijnt er geen kruisje.
      Antwoord: http://www.youtube.com/watch?v=Zvb09Ko3h6A#t=35

      Comment


      • #18
        Re: Voila...iOS 7

        Afmelden op Facebook zit vanaf nu onder de knop rechtsonder.

        Comment


        • #19
          Re: Voila...iOS 7

          Ik kreeg deze link van de Britse Mac-kers: http://ios.wonderhowto.com/how-to/co...ttery-0147375/
          Die "wonderhowto" pagina's bevatten nog nuttige tips.
          Ik had het intussen ook gevonden in de boven genoemde manual op p.37:
          -dubbelklik op de "Home"-knop (de ronde knop onderaan het scherm in verticale toestand)
          -dan zie je een strip met de actieve programma's
          -het open programma dat je wil sluiten moet je omhoog duwen of trekken (let wel: niet de icoon, maar de miniatuur pagina)
          ziezo!
          Toch wel even wennen...
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            En, hoe sluit je apps af op een Iphone LesC ? Bij mij zijn er Apps die helemaal niet meer werken, zoals Telenet Mobile bv. waarmee je de stand van je gsm verbruik kon raadplegen.
            Je moet gewoon twee keer de home button indrukken. Daarna swipe je naar boven en de app sluit.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #21
              Re: Voila...iOS 7

              Nog een interessante link aangeboden gekregen:
              iOS 7 is a major redesign of Apple’s mobile operating system that, alongside a fresh new look, comes with dozens of new features like Control Center, new multitasking, new Notification Center, and improved browsing experience in Safari. At the same time, together with all the most visible additions and user features, there are hundreds of
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #22
                Re: Voila...iOS 7

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Je moet gewoon twee keer de home button indrukken. Daarna swipe je naar boven en de app sluit.
                Had ik ondertussen reeds gevonden Spikke #17

                Comment


                • #23
                  Re: Voila...iOS 7

                  Wij zijn er mee bezig, iPad en iPhone tegelijk.
                  Bij de bank zullen we nu terug één maal met de digipas moeten aanloggen.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment


                  • #24
                    Re: Voila...iOS 7

                    Tot hier toe geen problemen ondervonden op beide toestellen.
                    Bij de notities vind ik het wel spijtig dat ge de kleur achtergrond niet zelf kunt kiezen, want wit is niet zo mijn ding.


                    Sent from my iPad using Tapatalk HD
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #25
                      Re: Voila...iOS 7

                      Met ios7 op iPhone 4S merk ik toch dat de batterij merkbaar sneller leegloopt, en ik heb background updating uitgeschakeld.
                      Vermoedelijk zit oa. het rijkelijk gebruik van de kleur WIT er voor iets tussen.
                      Los daarvan vind ik de look bijzonder geslaagd: strak, modern, zonder veel franjes.
                      Nieuwe mobile safari en app switcher zijn super.
                      Lock screen notifications zijn ook stuk beter.
                      Leuke ringtones ook.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Voila...iOS 7

                        Nog geen problemen tegengekomen hier. Batterijduur van mijn iPhone 4 is er op vooruit gegaan. Mij hoor je dus niet klagen

                        Comment


                        • #27
                          Re: Voila...iOS 7

                          Update gedaan op iPad 2 en iPhone 4S, zelfde performance en battery life. Vind de look mooi, ik kijk uit naar OS X Mavericks !
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #28
                            Re: Voila...iOS 7

                            Vandaag in de krant .. twee gigantische bugs in het OS ...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Voila...iOS 7

                              Je kan het beste na de ios update even de iphone helemaal leeg laten en dan helemaal opladen. Naar het schijnt doet de batterij het dan beter. Allesinds voor de 4s.
                              Hetgene wat ook veel batterijen slikt zijvxde locatie voorzieningen en zeker die van twitter en facebook. De beweging op de achtergrond kun je best ook uitschakelen.
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment


                              • #30
                                Re: Voila...iOS 7

                                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Je kan het beste na de ios update even de iphone helemaal leeg laten en dan helemaal opladen. Naar het schijnt doet de batterij het dan beter. Allesinds voor de 4s.
                                Hetgene wat ook veel batterijen slikt zijvxde locatie voorzieningen en zeker die van twitter en facebook. De beweging op de achtergrond kun je best ook uitschakelen.
                                Batterijen eens ver ontladen kan nooit geen kwaad, tenminste als je ze niet helemaal plat trekt, maar in je Iphone zal wel een beveiliging zitten dat het niet kan.
                                Alles hangt af van het gebruik van je toestel, soms doe ik drie dagen zonder laden, en soms is laden nodig na één dag, wat je niet meteen nodig
                                hebt schakel je inderdaad best uit, wat ik ondervonden heb, als ik uren met mijn auto rij is de batterij ook sneller leeg, vermoedelijk door
                                de constante verbinding via bluetooth, heeft er dus allemaal mee te maken.
                                Na de update ondervind ik ook niet dat mijn batterij sneller leeg is.

                                Comment

                                Working...
                                X