Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 49 van 49

Discussie: Voila...iOS 7

Standaard Re: Voila...iOS 7

Nog geen problemen tegengekomen hier. Batterijduur van mijn iPhone 4 is er op vooruit gegaan. Mij hoor je dus niet klagen

http://snapguide.com/guides/save-bat...omplete-guide/

Update gedaan op iPad 2 en iPhone 4S, zelfde performance en battery life. Vind de look mooi, ik kijk uit naar OS X Mavericks !
    Panasonic Lumix FZ2000

Vandaag in de krant .. twee gigantische bugs in het OS ...

Je kan het beste na de ios update even de iphone helemaal leeg laten en dan helemaal opladen. Naar het schijnt doet de batterij het dan beter. Allesinds voor de 4s.
    Hetgene wat ook veel batterijen slikt zijvxde locatie voorzieningen en zeker die van twitter en facebook. De beweging op de achtergrond kun je best ook uitschakelen.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Je kan het beste na de ios update even de iphone helemaal leeg laten en dan helemaal opladen. Naar het schijnt doet de batterij het dan beter. Allesinds voor de 4s.
    Hetgene wat ook veel batterijen slikt zijvxde locatie voorzieningen en zeker die van twitter en facebook. De beweging op de achtergrond kun je best ook uitschakelen.
    Batterijen eens ver ontladen kan nooit geen kwaad, tenminste als je ze niet helemaal plat trekt, maar in je Iphone zal wel een beveiliging zitten dat het niet kan.
    Alles hangt af van het gebruik van je toestel, soms doe ik drie dagen zonder laden, en soms is laden nodig na één dag, wat je niet meteen nodig
    hebt schakel je inderdaad best uit, wat ik ondervonden heb, als ik uren met mijn auto rij is de batterij ook sneller leeg, vermoedelijk door
    de constante verbinding via bluetooth, heeft er dus allemaal mee te maken.
    Na de update ondervind ik ook niet dat mijn batterij sneller leeg is.

Batterijduur is inderdaad afhankelijk van wat er allemaal aanstaat. Via iCloud kan je één en ander afzetten dat volgens mij nogal wat energie opslorpt. Hier op een uitzondering na, meestal maar 1 dag autonomie.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Bij mij staat de bleutooth nooit aan.Ik heb mijn locatie voorzieningen drastisch verminderd en de berichtgevingen allemaal dicht gezet en alleen de hoogstnodige.
    Als ik mijn Tom Tom op zet dan staat mijn 3G ook af.
    3G gaat wel degelijk naar beneden als die op staat. Mja als ik dan op de Vespa of in de auto zit dan blijft hij gewoon stabiel met 3G aan maar laad ook niet verder op.
    De equalizer staat oof op normaal bij mij want das nog zoiets wat batterijen vreet.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    500 PIXHuawei P30 PRO

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Ga ik ook eens proberen.
    Wifi opzetten gaat ook sneller dan voeger, met het bedieningspaneel.( vanonder naar boven swipen )
    Dat hadden ze voor het mobiele internet ook zo moeten doen of kunt ge daar zelf iets aan veranderen aan het bedieningspaneel.?
    Laatst gewijzigd door Cois; 24 september 2013 om 10:44
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Iphone 4S met ios7 ondertussen. Installatie zonder problemen, en alle apps werken nog.
    Uiterlijk is wennen, maar dat duurt maar een paar dagen. Ik ben tevreden

iOS7??? Al maanden gaat de halve wereldbevolking er plat op de buik voor.
    Wat mij betreft na een weekje gebruik: een hoop gebakken lucht of (zoals ze in 't Vloms zeggen); een scheet in een fles .
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Hoewel de apple producten doen wat ze moeten doen en ik een tevreden gebruiker ben, zijn ze overprijsd en overroepen.

De enige grote meerwaarde tot nu toe is het scherm dat je krijgt als je van onder naar boven scrolt ( zaklamp, bluetooth instellen, beeldhelderheid). Wat ik echt verschikkelijk vind is de nieuwe kalender. Helamaal niet meer praktisch in gebruik...

Ik snap weer die ganse heisa niet.
    Ik heb 2 devices, iphone 5 en ipad mini, beide perfekt geupgraded. Geen problemen. Accu gaat evenlang mee.
    Geen batterijproblemen, ik zet nooit iets af, kom altijd een dag toe. Laad elke nacht.
    Als je dingen afzet, verlies je ofwel funktionaliteit, ofwel gebruiksgemak.

Wat is het probleem?

Standaard

Hallo,

Hier ook geen enkel batterijprobleem op een 4 ...

Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7II, Nikon D500, Nikon P900, Olympus E-M1MkII en Olympus E-M10MkII met wat glas ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Hier ook tevreden, het is even wennen, maar ik vind het nu reeds beter dan vorige.
    De manier van onlangs gebruikte apps verwijderen vind ik een meerwaarde alsook
    het snelmenu om zaklamp, bluetooth, beeldhelderheid, wifi enz. aan en uit te zetten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    alsook
    het snelmenu om zaklamp, bluetooth, beeldhelderheid, wifi enz. aan en uit te zetten.
    Alleen spijtig dat je daar zelf niets kunt aanwijzigen, want ik zou naast wifi ook het mobiele netwerk kunnen aan en uitzetten in het snelmenu.
    Laatst gewijzigd door Cois; 27 september 2013 om 18:02
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
    Alleen spijtig dat je daar zelf niets kunt aanwijzigen, want ik zou naast wifi ook het mobiele netwerk kunnen aan en uitzetten in het snelmenu.
    Idd.. Het enige waar ze blijkbaar niet aan gedacht hebben.
    Maar ze hebben het wel juist ondere de eerste pagina gezet wat ik dan weer een verbetering vind...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    500 PIXHuawei P30 PRO

Zijn wat problemen mee, maar goed, da's met alles zeker als het net released wordt? Al bij al een nette update, al vind ik sommige dingen toch iets moeilijker vinden dan eerst.
    Met vriendelijke groet,
    Caltson
    Sander Photography Official website

20. Standaard Re: Voila...iOS 7

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht
    Zijn wat problemen mee, maar goed, da's met alles zeker als het net released wordt? Al bij al een nette update, al vind ik sommige dingen toch iets moeilijker vinden dan eerst.
    en ondertussen is er de 7.0.2 al ....
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
    en ondertussen is er de 7.0.2 al ....
    Heb die deze morgen ook gedownload.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Hallo,

Hier ook geen enkel batterijprobleem op een 4 ...

Jaja
    Met 7.0.2 heb ik zelfs de indruk dat de batterij het een stuk langer doet.

ook nog een "batterij-vreter" is de Tijdzone Instelling (de iphone zal constant zoeken in welke tijdzone hij zich bevindt)
    je kan dit uitschakelen bij Instellingen - Privacy - Locatievoorzieningen - Systeem - Tijdzone instellen

mvg,
    Pascal

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. voilà ...
    Door Frakske in forum Stilleven & Abstract
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 25 februari 2011, 05:47
  2. Voilà ...
    Door lut in forum BD-Mededelingen
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 4 oktober 2006, 20:55