Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video van DVD camera ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Video van DVD camera ???

    Gdag,
    Heb ferm probleem, nieuwe Sony DVD camera gekocht, mee op reis genomen, 3 uur gefilmd op 5 dvd schijfjes, kan alles zien op TV via dvd speler, ONGEMONTEERD, heb software gekocht "123 videomontage" van Easy computing, welnu...dat programma geeft op scherm 3 types bestanden weer, IFO, BUP en VOB, weet ondertussen al dat ik het met de VOB bestanden moet doen, maar...een filmpje dat pakweg 25 sec duurt speelt maar zo'n 4 sec ??? Heb alle VOB's al geconverteerd naar AVI, MPEG en WMP niks helpt ! Wat doe ik verkeerd, trouwens dat hulpprogramma 24 op 24 uur van 123 videomontage is een lachertje, krijg geen antwoord !

  • #2
    Re: Video van DVD camera ???

    Heeft op zich niets met (foto) software te maken.
    Daarom verhuizen we dit naar "Chit Chat )

    mvgr
    mod Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      Re: Video van DVD camera ???

      Zeg plezante,
      Dat je mij met mijn vraag over SOFTWARE !!! weliswaar van video ipv foto's bij de chit chat smijt zou je eens niet beter diene ZEVER van die 3 WORD storys mijden !!!
      Wat voor ne zever is dat dan !
      Weinigen zullen mijn vraag nu nog lezen he slimmeke, goed dat ik ze ook nog op seniorennet heb gezet !

      Comment


      • #4
        Re: Video van DVD camera ???

        Daarom dat ik dus iedereen adviseer om een videocamera te kopen die werkt met DV-cassetjes, dan heb je geen last van al die gecomprimeerde formaten.

        Oplossing voor jou is de camera aan te sluiten op je pc met een firewire-kabel en alles op die manier in te laden in je montageprogramma.
        Als je pc een analoge video-ingang heeft dan kan het natuurlijk ook op die manier.

        Comment

        Working...
        X