Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Jaja, ik ga bv. met de auto naar Calais of Duinkerken, daar de boot op naar het UK en dan later via een binnenwegel terug naar België.
    Binnenweg vanuit Engeland?
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Binnenweg vanuit Engeland?
      Roll on Roll off duikboot
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Binnenweg vanuit Engeland?
        Leer nu toch aub eens lezen wat er staat: met de auto naar Calais of Duinkerken, dan de boot op en vice versa van Calais of Duinkerken naar België via ergens een godvergeten grensovergangetje...

        Erg dat je alles twee of drie keer moet herschrijven
        Last edited by nete; 17 januari 2021, 23:50.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Leer nu toch aub eens lezen wat er staat: met de auto naar Calais of Duinkerken, dan de boot op en vice versa van Calais of Duinkerken naar België via ergens een godvergeten grensovergangetje...

          Erg dat je alles twee of drie keer moet herschrijven
          Quote: Jaja, ik ga bv. met de auto naar Calais of Duinkerken, daar de boot op naar het UK en dan later via een binnenwegel terug naar België.
          Ik lees dus dat je met de auto naar Calais of Duinkerken rijdt en met de boot naar de UK en dat je terugkomt via binnenwegeltjes.
          Ik zou dus nu kunnen zeggen: "Leer duidelijk schrijven".
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • Versoepeling maatregelen

            Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Binnenweg vanuit Engeland?
            Kan toch? [emoji848]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Ach ja, volgens Europa is er toch niks aan de hand, reizen verbieden, grenzen afsluiten is absoluut niet aan de orde.

              Deze namiddag denk ik eens te gaan wandelen in Houthulst, daarna naar Kontich en Edegem.
              Want het is niet verboden, dus het mag hé volgens expert Verseg.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Ik heb volgend bericht zaterdag naar de VRT gestuurd.

                De laatste regel is hun eerste reactie, "automatisch" gegenereerd natuurlijk.

                Ben benieuwd. Ik heb toch lekker een contactnummer

                Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer 00178565.

                Onderwerp: Eén jaar gratis
                Beschrijving: Ik vraag me af of "Eén jaar gratis" in 2019 opgenomen is.

                Zonder mondmasker wriemelen de deelnemers daar door mekaar in elk mogelijke combinatie.

                Erg stimulerend voor de kijkers thuis om toch maar alle richtlijnen te blijven volgen.



                Wij streven ernaar uw bericht zo snel als mogelijk te beantwoorden.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  't Wordt dringend tijd dat Europs beslist om alle niet-essentiële verplaatsing naar buitenland te verbieden.
                  En een tenniswedstrijd in Australië met een verplaatsing per vliegtuig, boot, zwemmend, lopend .... is nu geen essentiële verplaatsing. Idem voor de coureurs op stage in Spanje, ....
                  EN misschien hard maar misschien ook in Europa een verplaatsings-lockdown indien het niet nodig is ...
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    't Wordt dringend tijd dat Europa beslist om alle niet-essentiële verplaatsing naar buitenland te verbieden.
                    Inderdaad
                    Last edited by nete; 18 januari 2021, 12:31.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Amaai, een bocht van 179° (die ene graad in mindering omdat je eerder ook al schreef dat het niet echt aan te raden was maar "als je het veilig deed" er geen probleem kon zijn).
                      Nete, ik denk dat je compleet op het verkeerde been staat.
                      Ik ben nog NOOIT voor het reizen geweest. Heeft me zelf een familiale blijvende ruzie gekost omdat ik het pure schande vind. Respektloos voor de medemens, nog meer respectloos naar verzorging ... toe.
                      Ik denk nu toch, neen, ben zeker dat je grondig abuus bent (of is er al enige impact van een vier rus).
                      Ik hou voet bij stuk. Bij de eerste lockdown heb ik, hebben we een reis die dan gepland was begin aril direct met 1,5 jaar verschoven bij de reisorganisator. Dus naar einde dit jaar en dan werd ook al opgenomen dat we op tijd evaluaties gingen doen en indien nodig nog naar latere tijd gingen op schuiven ...
                      Ik ben in deze periode sedert vorig jaar, 2020-02-02 juist geteld 16x buitenshuis gaan eten ... éenmaal bij mijn alleenstaande moeder en 15 keer in het UZ-Brussel. Verplaatsingen ? Juist geteld 2x getankt en dit om naar en van het UZ te komen en plaatselijk om voeding te gaan, apotheek, beenhouwer. Dus 179* gedraaid ?
                      Ik vrees dat je een persoonswissel in je hoofd hebt.
                      Adviezen moesten al lang afdwingbare regels geworden zijn met zware sancties en geen futtele 250 Euro. Sancties op basis van inkomen, repetitiviteit ...
                      Maar ik dwaal af.
                      Last edited by Wim.Vanmaele; 18 januari 2021, 12:23.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Ik vrees dat je een persoonswissel in je hoofd hebt.
                        Adviezen moesten al lang afdwingbare regels geworden zijn met zware sancties en geen futtele 250 Euro. Sancties op basis van inkomen, repetitiviteit ...
                        Sorry Wim, ik zat waarschijnlijk te slapen, want ik dacht dat dat berichtje eentje van Verseg was.
                        Intussen aangepast.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Sorry Wim, ik zat waarschijnlijk te slapen, want ik dacht dat dat berichtje eentje van Verseg was.
                          Intussen aangepast.
                          Geen probleem hoor. Vandaar dat ik het ook gewoon al meldde dat je vermoedelijk abuus was en mogelijks impact had van iets van vier rus(sen) .
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                            't Wordt dringend tijd dat Europs beslist om alle niet-essentiële verplaatsing naar buitenland te verbieden.
                            Ik vraag me af of dit de oplossing zal zijn.

                            De Britse variant gaat vooral rond in een WZC waar niemand van de bewoners buiten komt en zeker niet op reis ging.
                            OK, er kan bezoek geweest zijn, maar dan ook overal weer toevallig iemand dat op reis geweest is naar de UK? [emoji848]

                            Men gaat er mogelijks te snel van uit dat die varianten van andere landen komen.

                            Om een deftige analyse te doen en de juiste beslissing te nemen zou men ze moeten testen voor vertrek, misschien waren ze al besmet voor vertrek?

                            Idem met scholen, waarom leerkrachten niet testen voordat ze les mogen geven?
                            Idem met winkelpersoneel en dergelijke ... allemaal mensen die elke dag met vele anderen in contact komen.

                            De meerderheid van besmettingen zullen in eigen land gebeuren en ook op plaatsen waar men minder aandacht aan schenkt.

                            Stel dat het virus nu toch eens overleeft op goederen of op voeding, dan is het probleem veel groter.

                            Ik ben er van overtuigd dat mocht men iedereen testen, velen zouden verschieten van hun eigen resultaat en ook bij mensen die zogezegd altijd braaf geweest zijn. [emoji849]
                            Last edited by VerSeg; 18 januari 2021, 14:46. Reden: Typfout
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Sorry Wim, ik zat waarschijnlijk te slapen, want ik dacht dat dat berichtje eentje van Verseg was.
                              Ja want VerSeg zou je natuurlijk direct aanvallen. [emoji849]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Ik vraag me af of dit de oplossing zal zijn.

                                De Britse variant gaat vooral rond in een WZC waar niemand van de bewoners buiten komt en zeker niet op reis ging.
                                OK, er kan bezoek geweest zijn, maar dan ook overal weer toevallig iemand dat op reis geweest is naar de UK? [emoji848]

                                Men gaat er mogelijks te snel van uit dat die varianten van andere landen komen.

                                Om een deftige analyse te dien en de juiste beslissing te nemen zou men ze moeten testen voor vertrek, misschien waren ze al besmet voor vertrek?

                                Idem met scholen, waarom leerkrachten niet testen voordat ze les mogen geven?
                                Idem met winkelpersoneel en dergelijke ... allemaal mensen die elke dag met vele anderen in contact komen.

                                De meerderheid van besmettingen zullen in eigen land gebeuren en ook op plaatsen waar men minder aandacht aan schenkt.

                                Stel dat het virus nu toch eens overleeft op goederen of op voeding, dan is het probleem veel groter.

                                Ik ben er van overtuigd dat mocht men iedereen testen, velen zouden verschieten van hun eigen resultaat en ook mensen die zogezegd altijd braaf geweest zijn. [emoji849]
                                Ik heb hier nergens gesproken van die of deze variant.
                                Ik baseer me gewoon op feiten ... 3de vliegtuig dat in Australië land met passagiers die COVID19-positief zijn. Kom me nu niet vertellen dat dit geen reizigers zijn ...
                                Info wordt niet enkel gewonnen die kranten hoor, ook niet steeds via media. Er zijn andere meer betrouwbare kanalen hoor.
                                In 75% van de gevallen komt men uit op terugenkomen vanuit het buitenland.
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X