Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vaatwas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vaatwas

    Welk merk is er aan te raden ?

    De mijne van 14 jaar heeft het blijkbaar opgegeven. Daar naar kijken, of onderdelen beginnen vervangen zal wel meer kosten dan een nieuw


    Dus als er iemand met kennis ter zake, een deftig merk kan aanraden
    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: vaatwas

    Heel tevreden van AEG. Wij hebben deze ingebouwd in de keuken (+/- zelfde specs, modelleke ouder)
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: vaatwas

      Miele
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: vaatwas

        Hier ook Miele. Is - voor zover we hebben kunnen vinden - ook de enige leverancier die een besteklade heeft en geen bakje waar je dat allemaal in moet proppen.
        't Is kwestie van gewoonte, maar dat was voor ons wel een must.

        Comment


        • #5
          Re: vaatwas

          Miele is denk een goeie, maar er gaat niets boven samen afwassen hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: vaatwas

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Miele is denk een goeie, maar er gaat niets boven samen afwassen hoor.
            grt,bouk.
            Time my friend..... time time time, we werken alle 2 al maar 4/5 niet meer, en nog blijft tijd een probleem

            Eens een cursus time managment volgen ip van die vaatwas te kopen, maja dan weer tijd vinden om die cursus te volgen
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: vaatwas

              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Time my friend..... time time time, we werken alle 2 al maar 4/5 niet meer, en nog blijft tijd een probleem

              Eens een cursus time managment volgen ip van die vaatwas te kopen, maja dan weer tijd vinden om die cursus te volgen
              Misschien eens een cursus onthaasten volgen, dan heb je tijd met hopen.

              Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: vaatwas

                Mijn ouders zijn uitermate tevreden van ATAG en ikzelf pas een Siemens gekocht maar heeft nog niet gewerkt.

                Comment


                • #9
                  Re: vaatwas

                  awel, het is een siemens die het hier na 14 jaar opgegeven heeft (stond in het huis als we het 4 jaar geleden kochten, 'k weet niet of hij veel gebruikt is voordien. Maar bij ons is hij die 4 jaar toch regelmatig gebruikt).
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #10
                    Re: vaatwas

                    Ik kan je een Whirlpool AFraden.Moet steeds op hoogste programma staan om propere vaat te hebben en dan nog.Uit armoede en ook om verbruik van electriciteit wat te minderen wassen we terug zelf af voor 2 personen is dit nog te doen.

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: vaatwas

                      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Time my friend..... time time time, we werken alle 2 al maar 4/5 niet meer, en nog blijft tijd een probleem
                      Posten op 't forum blijkt anders wel aardig te lukken qua tijd

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • #12
                        Re: vaatwas

                        Miele.

                        Comment


                        • #13
                          Re: vaatwas

                          Siemens
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #14
                            Re: vaatwas

                            Wij hebben whirlpool, best tevreden van. Ik gebruik meestal de middelste stand and alles is proper, inclusief vieze potten/pannen.
                            Maar eigenlijk had ik gewoon liever geen vaatwas gehad. 2 jaar geleden een nieuwe keuken gezet met daarin een vaatwas. Voordien nooit eentje gehad. 'k had hem net zo goed niet kunnen hebben want ik gebruik hem nooit.

                            Comment


                            • #15
                              Re: vaatwas

                              Ik heb een Constructa. Die's identiek aan Bosch/ Siemens maar dan wat goedkoper. Sterker nog, in geval van problemen moet ik gewoon contact opnemen met de service van bosch/ Siemens Nederland.
                              www.indetailfotografie.nl

                              Comment

                              Working...
                              X