Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

potverdorie, geen firewire

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • potverdorie, geen firewire

    heb een laptop aangeschaf maar nu blijkt die geen firewire te hebben, echt een stomme fout van mij dat ik dat niet op voorant had nagekeken...
    voor de rest is het een fantastisch ding, maar ik zou broodnodig (H)DV moeten kunnen bewerken die uit mijn sony HDV cam komt (werkt op tapes en dus met firewire uitgang)

    is er hier een oplossing voor??
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: potverdorie, geen firewire

    zoiets ?

    Kom langs in een van onze winkels! Hier kunt u terecht voor aankoop, reparatie en service van alle merken computers, notebooks en tablets. Ook leveren wij een breed scala aan onderdelen, en randapparatuur. Tevens beschikken onze winkels over een eigen technische dienst..


    'k zeg niet dat bovenstaande kwaliteit is, maar 't was 't eerste dat bij google naar boven kwam
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: potverdorie, geen firewire

      magnifiek!!

      daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, merci om mij te helpen en wakker te schudden dak int vervolg best nog wa zelf zoek
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: potverdorie, geen firewire

        Ik meen te weten dat de firewire aansluitingen op een laptop er helemaal anders uit zien dan op een gewone PC, welke laptop heb je juist gekocht?
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: potverdorie, geen firewire

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik meen te weten dat de firewire aansluitingen op een laptop er helemaal anders uit zien dan op een gewone PC, welke laptop heb je juist gekocht?
          het verschil tussen 4 pins en 6 pins firewire ken ik wel maar bedankt voor het meedenken

          de laptop heeft effectief geen firewire poort... misschien wel overbodig door al die nieuwe hard disk camcorders maar toch zijn er nog heel veel tape camcorders
          5DmkIII en wat glas

          Comment

          Working...
          X