Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

office 2013 verdwenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: office 2013 verdwenen

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Build 2004 is een miskleum vanjewelste!! Uitstellen zolang als kan ... het ding doet onder andere een defrag van de SSD's, niet enkel trim ... bij MS maken ze er zich vanaf door te zeggen dat het een speciale "defrag" is voor SSD's .. werkelijk?
    Ik werk al jaren met TechToolPro op Mac als 'onderhouds'programma. Ik heb zelf nog geen SSDs, maar Micromat raadt defragmentatie niet aan voor dit type 'schijf'.
    Ik citeer uit hun informatiemail:
    Defragmentation routines organize the data on rotational hard drive platters so that the data can be read consecutively, without the drive having to move the drive mechanism any more than necessary, which improves read times on rotational disks. SSDs have no mechanical moving parts, and fragmented data can be read just as fast, regardless of the physical location of the data on disk. Furthermore, moving massive amounts of data on an SSD (which occurs during any defragmentation operation) works against SSD-specific features used to keep them running their fastest.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: office 2013 verdwenen

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Vind het ook wel raar dat de Office voor Mac zoveel duurder is.

      Waarschijnlijk omdat de markt kleiner is?
      Of gelooft men werkelijk dat Mac-gebruikers rijker zijn?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: office 2013 verdwenen

        Oorspronkelijk geplaatst door NicoR Bekijk bericht
        Office 2010 wordt op Windows 10 niet meer ondersteund. Die 2019 installeert zonder problemen. even wat aanpassen aan de nieuwe layout en zo, en dan ben je weer op weg.
        Waar haal jij dat vandaan als ik vragen mag?
        Natuurlijk dat Office 2010 nog ondersteund wordt !!!!



        Toch opletten wat je schrijft.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #19
          Re: office 2013 verdwenen

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          ...
          NOOIT iets gehoord van MICRO$OFT. NOOIT verwittig geweest dat ze drie dagen later een programma hadden gemaakt die mij pc kon herstellen.

          Peter ik raad u aan hun website te bezoeken want je zult niet alleen zijn met dat probleem en MS Office toch wel een duur programma.
          Eens hen bellen zou ook geen kwaad kunnen.
          Microsoft bellen? Die bellen hier zelf naar mij toe op regelmatige basis.
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #20
            Re: office 2013 verdwenen

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Ik werk al jaren met TechToolPro op Mac als 'onderhouds'programma. Ik heb zelf nog geen SSDs, maar Micromat raadt defragmentatie niet aan voor dit type 'schijf'.
            Ik citeer uit hun informatiemail:
            Die informatie is al zo oud als de eerste SSD's ... daar zijn heelder boeken en publicaties over geschreven ...

            Comment


            • #21
              Re: office 2013 verdwenen

              [QUOTE=Red Falcon;4790041]Waar haal jij dat vandaan als ik vragen mag?
              Natuurlijk dat Office 2010 nog ondersteund wordt !!!!

              Klein foutje met betrekking tot de datum toch maar, citaat uit de webstek van MS: "Ondersteuning voor Office 2010 eindigt op 13 oktober 2020 en er zijn geen uitbreidingen en geen uitgebreide beveiligingsupdates. Al uw Office 2010-apps blijven werken. Maar u kunt uzelf blootstellen aan ernstige en mogelijk schadelijke beveiligingsrisico's."

              Sorry.

              Comment


              • #22
                Re: office 2013 verdwenen

                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                Build 2004 is een miskleum vanjewelste!! Uitstellen zolang als kan ... het ding doet onder andere een defrag van de SSD's, niet enkel trim ... bij MS maken ze er zich vanaf door te zeggen dat het een speciale "defrag" is voor SSD's .. werkelijk?
                Dat heb ik meteen uitgezet, bedankt !

                Comment


                • #23
                  Re: office 2013 verdwenen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                  Microsoft bellen? Die bellen hier zelf naar mij toe op regelmatige basis.
                  Dan denk ik niet dat het Microsoft is die belt..... hier krijg ik ook regelmatig oproepen, zogezegd van Microsoft. .... omdat er zogezegd problemen met mijn pc zouden zijn. Waarom bellen ze naar jouw?

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Re: office 2013 verdwenen

                    Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
                    Dan denk ik niet dat het Microsoft is die belt..... hier krijg ik ook regelmatig oproepen, zogezegd van Microsoft. .... omdat er zogezegd problemen met mijn pc zouden zijn. Waarom bellen ze naar jouw?

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
                    Hier was het altijd "Peter from Microsoft security" die belde in het Engels met een Indisch accent ( https://www.youtube.com/watch?v=OoF4i77kPak ).
                    Maar de laatste keer was het een andere, ook wel met hetzelfde accent, die een poging waagde om aan mijn bankgegevens te geraken zodat hij mijn geld kon stelen (dat is toch de reden waarom die mannen altijd bellen).
                    Ik laat het nooit zover komen, meestal begin ik die mannen al meteen uit te schelden als ik hoor dat ze van "Microsoft Security" zijn.
                    Ik heb nooit mijn telefoonnummer doorgegeven aan Microsoft, volgens mij is het dan ook onmogelijk dat ze eventuele problemen met mijn computer kunnen linken aan mijn telefoonnummer.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: office 2013 verdwenen

                      Tja, ik had er een moeten bijzetten maar dacht dat het duidelijk was dat de opmerking sarcastisch bedoeld was.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #26
                        Re: office 2013 verdwenen

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Ik zou toch willen weten wat hier 'het addertje onder het gras' is. Het gaat weliswaar niet om de allernieuwste versie van MSOffice (zonder abo), maar toch een die jonger is dan wat ik nog heb draaien (op Mac weliswaar). Mijn versie zou de upgrade naar Catalina (Mac OS 15) niet overleven vanwege '32 bits'.
                        Er worden verschillende types Office licentie voor dit soort van oplichting gebruikt.

                        Soms gaat het om licenties voor bedrijven, soms gaat het om private licenties die tot een vijftal keer kunnen gebruikt worden Om te activeren. Het gaat goed tot het fout gaat, wanneer je binnen enkele jaren bijvoorbeeld na een crash je pc mag herinstalleren.

                        Op Mac gaat Office 2011 niet meer op Catalina en nieuwer. Office 2016 werkt wel maar daar vervalt de support binnen enkele maanden en moet je naar 2019 migreren (de support van Office 2016 voor Windows loopt dan wel door tot ergens 2023, logisch).

                        Ik vind het droevig dat sommige mensen nog altijd reclame maken voor dit soort van oplichterij. Als iemand hen op straat aanklampt met een slof sigaretten aan een tiende van de prijs, dan kopen ze die ook en veronderstellen dat het echte Marlboro’s zijn.

                        TWDigit.
                        EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
                        EOS 10 Glas 28-105 70-210

                        Comment


                        • #27
                          Re: office 2013 verdwenen

                          Dank voor de uitleg, twdigit. Voor deze Mac ga ik het laten zoals het is. Mocht ik voor m’n volgende Mac nog steeds MSOffice nodig hebben, maar dat wordt gezien m’n leeftijd en m’n huidige bezigheden steeds minder waarschijnlijk, dan zal ik me wellicht een ‘officiële’ licentie kopen
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #28
                            Re: office 2013 verdwenen

                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Dank voor de uitleg, twdigit. Voor deze Mac ga ik het laten zoals het is. Mocht ik voor m’n volgende Mac nog steeds MSOffice nodig hebben, maar dat wordt gezien m’n leeftijd en m’n huidige bezigheden steeds minder waarschijnlijk, dan zal ik me wellicht een ‘officiële’ licentie kopen
                            @LesC is office online een oplossing, of kan dat niet op een Mac?
                            https://ggpics.be/

                            Comment


                            • #29
                              Re: office 2013 verdwenen

                              Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                              @LesC is office online een oplossing, of kan dat niet op een Mac?
                              Dank voor de suggestie, Guido. Geen idee, maar ik zal het zeker eens bekijken!
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment


                              • #30
                                Re: office 2013 verdwenen

                                Ik ken er die Open Office gebruiken en die daar heel tevreden over zijn (Open Office is gratis).
                                Als hier Office 2007 niet meer wil werken om een of andere reden, dan denk ik dat ik ook Open Office zal gebruiken.

                                Voor die paar keer per jaar (minder dan 10 x per jaar) dat ik Office gebruik ga ik geen abonnement betalen, want dan wordt het heel erg duur per keer dat ik er gebruik van maak.
                                Last edited by Black B@ndit; 27 juli 2020, 09:33.
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X