Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    En de afbraak van het sociaal contact gaat verder... Iedereen met een tablet op zijn schoot. Binnenkort communiceren we ook al binnenshuis met mekaar via het tablet.
    Raar een bevriend koppel houdt via ipad juist meer contact met hun grootmoeder,
    sinds hun verhuis naar frankrijk is dat de goedkoopste manier...
    Die mensen pleiten juist dat hun tablet ervoor gezorgd heeft dat ze veel meer contact behouden...

    Zou het mes dan toch langs 2 kanten snijden?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #32
      Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      En de afbraak van het sociaal contact gaat verder... Iedereen met een tablet op zijn schoot. Binnenkort communiceren we ook al binnenshuis met mekaar via het tablet.
      Yep..een berichtje van uit de keuken naar het kleinste kamertje dat het eten wordt opgediend...
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #33
        Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

        Voor diegenen die problemen hebben met die verrekt kleine schermpjes van de meeste tablets is er de 27" Acer Aspire 7600U.

        Jan

        Comment


        • #34
          Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

          Waarvoor kan je het nog gebruiken?
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #35
            Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

            Vandaag eens rond zitten kijken voor zo een tablet. Wat ik me afvraag, is het verschil echt zo groot tussen de ipad en en ipad 3. Ja hij heeft een hogere resolutie maar merk je daar eigenlijk veel verschil van in de praktijk? Hetzelfde met die processor, deze zou ook krachtiger zijn ? . En dan die uitleg van jamaar de nieuwe apps gaan niet meer vlot draaien op een ipad2. Maar dit laatste zal toch ook zo zijn als er een ipad 4 uitkomt? Dan gaan die apps waarschijnlijk ook niet zo vlot draaien op een ipad 3.

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Vandaag eens rond zitten kijken voor zo een tablet. Wat ik me afvraag, is het verschil echt zo groot tussen de ipad en en ipad 3. Ja hij heeft een hogere resolutie maar merk je daar eigenlijk veel verschil van in de praktijk? Hetzelfde met die processor, deze zou ook krachtiger zijn ? . En dan die uitleg van jamaar de nieuwe apps gaan niet meer vlot draaien op een ipad2. Maar dit laatste zal toch ook zo zijn als er een ipad 4 uitkomt? Dan gaan die apps waarschijnlijk ook niet zo vlot draaien op een ipad 3.

              mir
              Wat is "verschil" van de ene mens tot de andere?
              De ene hecht er belang aan en de andere niet, de ene ziet het en de andere niet.
              Kom ik met een nieuwe wagen bij mijn moeder, ze zal het niet merken.
              Maar kom ik met een miniatuurkrasje in de 8 jaar oude wagen thuis en mijn vrouw zal beginnen jodelen.
              Idem met tablets, mensen met oog voor detail merken een groot verschil tussen verschillende resoluties en snelheden en anderen vinden het niet erg een iets minder scherp beeld of tragere reactie te hebben.
              Persoonlijk vind ik wel dat als je iets koopt van die prijs, dat je best iets neemt dat nog een tijd mee kan en voldoet voor de nabije toekomst.
              Waarom zou je een 12 megapixel camera kopen als je toch maar naar een (voorbeeld) 800x600 scherm gaat kijken?
              Draai dan de vraag eens om en je weet welke tablet je zal kiezen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #37
                Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                En de afbraak van het sociaal contact gaat verder... Iedereen met een tablet op zijn schoot. Binnenkort communiceren we ook al binnenshuis met mekaar via het tablet.
                Heu ik ken mensen die naast elkaar in de zetel zitten en smskes sturen naar elkaar.....


                Over die Tablets, twijfel nog altijd of ik ooit een zal kopen... buiten mail lezen, boekjes lezen, internetten, kun je niet echt mee. ale het is te zeggen, tegenwoordig gebruiken ze ze ook als fototoestel. Binnenkort zal wel iedereen er eentje moeten hebben, voor de zoon of dochter op school. Ik vind het goed dat ze zo'n dingen op de markt brengen, maar ben niet akkoord dat je bijna verplicht word de trend te volgen omdat ze zo'n dingen op school gaan gebruiken. En dat gaat komen, twijfel ik niet aan. Is nu met pc ook al het geval.
                Photography is a way to see the world in detail.
                Fotograaf op rust

                Comment


                • #38
                  Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Soit ... tablet gaat bij mij ook mee naar die kleine kamer, is daar een probleem mee?
                  Ge legt uw tablet neer, doet het nodige poetswerk, wast je handen en neemt uw tablet terug mee naar de volgende kamer.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Ik kan moeilijk nog zonder, gebruik het in feite (thuis) meer dan mijn laptop.
                  Tablet gaat overal mee: van de grootste tot kleinste kamer
                  Om iets na te lezen of om iets op te zoeken is een tablet superhandig'
                  Ook op reis. Dit jaar had ik een netbook bij en een Tablet. In feite had ik de netbook gerust thuis kunnen laten....
                  Zelfs de hotelTV op mijn tablet aangesloten.

                  Nee, maar zoiets noemt men in psychologische termen "verslaving".


                  Ik heb geen tablet noch smartphone noch laptop; ben onlangs drie weken op vakantie geweest en had enkel mijn prehistorisch mobieltje en fototoestel mee,
                  ik heb mij nooit eerder dan tijdens die drie weken zo gerust en op mijn gemak gevoeld...

                  Het was een ware bevrijding om "effe verlost" te zijn van alle sociale media, feeds, forums, e-mails, etc.
                  En ook nu staat mijn pc amper aan, heb hem opgestart om mijn vakantiefoto's te bekijken en bewerken, online te zetten en heb vlug-vlug mijn e-mails gecheckt (of er niks "nuttigs" tussen zat) maar
                  verder dan dat hoeft het voorlopig niet te gaan.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    Nee, maar zoiets noemt men in psychologische termen "verslaving".
                    En in de living aan uw gat krabben als je net ervoor in het kleine kamertje al het nodige deed ... is dat dan ook verslaving?

                    Er zijn er die met een tablet rondlopen, er zijn er die dagelijks 5 uur voor tv zitten of op café.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      En in de living aan uw gat krabben als je net ervoor in het kleine kamertje al het nodige deed ... is dat dan ook verslaving?
                      Als je in uw neus peutert vlak nadat je aan uw gat hebt gekrabd is er geen vuiltje aan de lucht.

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Er zijn er die met een tablet rondlopen, er zijn er die dagelijks 5 uur voor tv zitten of op café.
                      Verslaving!

                      Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten.
                      Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                        Vandaag eens de ipad 2 en 3 naast elkaar gezien. Het schermis inderdaad veel beter leesbaar op de nieuwste ipad. Vandaag gezien dat makro 15 euro tegoed geeft voor in de itunes store. Maar ik zou hem liever in een apple center kopen (gent) . Eens proberen of ze me daar ook een itunes kaart bijgeven.

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #42
                          Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                          Doet mij er aan denken, ik had in mijn vroege jaren zo'n soort tablet waar je met een plastic pen op kon schrijven en als je het uitschoof, wiste je meteen ook wat je er op had getekend/geschreven , hoe heette dat ding weer ?
                          Last edited by toerist; 22 oktober 2012, 18:34.
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #43
                            Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                            hoe heette dat ding weer ?
                            Een wastablet was het zeker niet, want die zijn van voor uwe tijd, maar mogen ook niet in het afwasmaschien.
                            Dan zal het een soort Etch-a-Sketch tekentablet zijn geweest.
                            Ik had al bijna -bord gezegd, maar bedenk opeens dat die ook in de vaat terechtkomen.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                              Een wastablet was het zeker niet, want die zijn van voor uwe tijd, maar mogen ook niet in het afwasmaschien.
                              Dan zal het een soort Etch-a-Sketch tekentablet zijn geweest.
                              Ik had al bijna -bord gezegd, maar bedenk opeens dat die ook in de vaat terechtkomen.
                              Ja, zoiets , maar wat ik voor ogen had was meer rudimentair .
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • #45
                                Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                                Natuurlijk. De meeste tabletten van tegenwoordig kunnen daar niet aan tippen.
                                De touchscreen van Nokia c2 heeft bijvoorbeeld niet eens door dat ik naar beneden wil, zwijg stil dat ie een tekening zou begrijpen.

                                Comment

                                Working...
                                X