Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

    Oopsie dubbel gepost...
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #17
      Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Ik kan moeilijk nog zonder, gebruik het in feite (thuis) meer dan mijn laptop.
      Tablet gaat overal mee: van de grootste tot kleinste kamer
      Om iets na te lezen of om iets op te zoeken is een tablet superhandig'
      Ook op reis. Dit jaar had ik een netbook bij en een Tablet. In feite had ik de netbook gerust thuis kunnen laten....
      Zelfs de hotelTV op mijn tablet aangesloten.
      Ik ga kritisch zijn maar jou helemaal niet beledigen
      Dat is dus niet de bedoeling.
      Dus je neemt die tablet mee zelfs in het kleinste kamertje.
      Hoe zit dat dan vlak NA een grote boodschap in dat kleinste kamertje?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Hoe zit dat dan vlak NA een grote boodschap in dat kleinste kamertje?
        Dan heb je tenminste iets mee om op te dienen.

        Soit ... tablet gaat bij mij ook mee naar die kleine kamer, is daar een probleem mee?
        Ge legt uw tablet neer, doet het nodige poetswerk, wast je handen en neemt uw tablet terug mee naar de volgende kamer.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Dus je neemt die tablet mee zelfs in het kleinste kamertje.
          Hoe zit dat dan vlak NA een grote boodschap in dat kleinste kamertje?
          Daar bestaat een app voor
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #20
            Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

            Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Daar bestaat een app voor
            Deze
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dan heb je tenminste iets mee om op te dienen.

              Soit ... tablet gaat bij mij ook mee naar die kleine kamer, is daar een probleem mee?
              Ge legt uw tablet neer, doet het nodige poetswerk, wast je handen en neemt uw tablet terug mee naar de volgende kamer.
              Dat is duidelijk en vooral omdat alle faciliteiten er zijn
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                Ja, Theo, handjes wassen natuurlijk.

                Hoeveel mensen nemen geen krant of tijdschrift mee ? Dat is toch hetzelfde ? Ik ga er zelfs rustig in bad mee liggen: krantje lezen, terzake nog eens bekijken, TV gids raadplegen....
                Man, er is haast niets dat je er niet mee kan.

                Een netbook vind ik onhandig omdat je steeds ofwel een muis nodig hebt (en in de zetel of zo is dat niet handig ) of je moet met het trackpad werken en dat vind ik ook niet handig.

                Een tablet werkt duizenden malen vlotter. Echt Theo, je moet het eens proberen.

                Je mag altijd eens langskomen hoor: ik heb een iPad en een Galaxy Tab.
                Geen probleem. Koffie staat klaar.
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #23
                  Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

                  ik heb een iPad en een Galaxy Tab.
                  En welke van beide bevalt jou het beste en waarom als ik vragen mag?

                  mvg
                  Marc
                  Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                  M.v.g. Marc

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Je mag altijd eens langskomen hoor: ik heb een iPad en een Galaxy Tab.
                    Geen probleem. Koffie staat klaar.
                    Koffie moet gemaakt worden wanneer je hem wil drinken!

                    Ik wil mijn iPad eigenlijk ook niet meer missen.
                    Als die kapot gaat, dan zal het toch geen weken duren voor ik een nieuwe koop.
                    Ik gebruik die meer dan mijn PC, en het is dikwijls een reisgezel.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                      Die tabletPC'tes zijn voornamelijk goed voor het bekijken van vanalles en nogwat. En dan heeft dat het voordeel dat het echt draagbaar is.
                      Iemand die voornamelijk zijn PC gebruikt om content aan te maken, kan met zo'n ding niet veel aanvangen. Ik zie mezelf nog altijd geen hele offerte tikken op zo'n gevoelloos toetsenbord (d'een dezen gebruikt daar z'in 10 vingers voor...). En ik zie me ook geen autocad of 3d CAD programma gebruiken op zoiets. Er bestaat een autocad WS dat erop draait, maar men heeft nog altijd geen alternatief gevonden voor die muis en toetsenbord om snel te werken.
                      Het hangt dus vooral af van wat je met een PC doet. Surfen en een mailke beantwoorden lukt heel zeker met een tablet, spelletjes spelen ook. Maar de die hard Counterstrikers zullen het toch nog altijd bij dat toetsenbord en muis houden...
                      Ik heb hier enkel een heel eenvoudig smartphone'ke (een android versie). Die dingen zijn inderdaad handiger te gebruiken dan mijn vorige Nokia, maar ik zie mezelf nog altijd geen 899€ uitgeven voor zo'n ding...
                      En ook geen 400 € voor een tabletje. Mijn laptop ligt hier gewoon altijd aan, en ik kan gerust dat ding missen in het kleinste kamertje...
                      Groeten,

                      Polleke

                      Comment


                      • #26
                        Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                        Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        Die tabletPC'tes zijn voornamelijk goed voor het bekijken van vanalles en nogwat. En dan heeft dat het voordeel dat het echt draagbaar is.
                        Iemand die voornamelijk zijn PC gebruikt om content aan te maken, kan met zo'n ding niet veel aanvangen. Ik zie mezelf nog altijd geen hele offerte tikken op zo'n gevoelloos toetsenbord (d'een dezen gebruikt daar z'in 10 vingers voor...). En ik zie me ook geen autocad of 3d CAD programma gebruiken op zoiets. Er bestaat een autocad WS dat erop draait, maar men heeft nog altijd geen alternatief gevonden voor die muis en toetsenbord om snel te werken.
                        Het hangt dus vooral af van wat je met een PC doet. Surfen en een mailke beantwoorden lukt heel zeker met een tablet, spelletjes spelen ook. Maar de die hard Counterstrikers zullen het toch nog altijd bij dat toetsenbord en muis houden...
                        Ik heb hier enkel een heel eenvoudig smartphone'ke (een android versie). Die dingen zijn inderdaad handiger te gebruiken dan mijn vorige Nokia, maar ik zie mezelf nog altijd geen 899€ uitgeven voor zo'n ding...
                        En ook geen 400 € voor een tabletje. Mijn laptop ligt hier gewoon altijd aan, en ik kan gerust dat ding missen in het kleinste kamertje...
                        Zo zie ik het ook.
                        En ik wil hier absoluut niet wringen
                        Is het ook niet zo dat men eerst koopt en daarna zoekt (?) waarvoor men het gaat gebruiken?
                        Ik voel me happy achter euh VOOR mijn grote monitor. En met de pc kan ik doen wat ik wil
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                          Tuurlijk Polleke, ik heb het hier al 1000x gezegd: content aanmaken, WERKEN, dat is minder op een tablet en dat zie ik direct nog niet zo gebeuren.
                          Alhoewel voor scholen is het een interessant medium.

                          Maar ik lees ook graag es internetcontent in mijn ZETEL, en daarvoor is een tablet gewoon zalig.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #28
                            Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                            En de afbraak van het sociaal contact gaat verder... Iedereen met een tablet op zijn schoot. Binnenkort communiceren we ook al binnenshuis met mekaar via het tablet.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #29
                              Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Ik kan moeilijk nog zonder, gebruik het in feite (thuis) meer dan mijn laptop.
                              Tablet gaat overal mee: van de grootste tot kleinste kamer
                              Om iets na te lezen of om iets op te zoeken is een tablet superhandig'
                              Ook op reis. Dit jaar had ik een netbook bij en een Tablet. In feite had ik de netbook gerust thuis kunnen laten....
                              Zelfs de hotelTV op mijn tablet aangesloten.
                              Klopt ook voor mij ongeveer.
                              Ik heb mijn netbook verkocht en mijn laptop en desktop worden nog sporadisch opgestart.
                              Gisteren nog zo 'n kwartiertje met de smartphone en VOIP naar mijn zoon zijn GSM gebeld in de States, kostprijs gesprek 0,00 eurocent. Da 's nog 118 dagen zo, daarna 1 eurocent per minuut. Gesprek naar Belgische GSM: een halve cent per minuut.
                              Op die manier betalen smartphone en tablet zichzelf min of meer terug.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #30
                                Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                En de afbraak van het sociaal contact gaat verder... Iedereen met een tablet op zijn schoot. Binnenkort communiceren we ook al binnenshuis met mekaar via het tablet.
                                De meesten hebben net meer contact met anderen ... al is het dan via hun tablet.
                                Tablet og smartphone bij de hand wil zeggen altijd bereikbaar en dus ook meer kans op contact dan wanneer je niets hebt.
                                Ik denk niet dat uw vriend/vriendin even snel aan uw deur gaan staan dan even te chatten of dergelijke.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X