Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand me deze opname bezorgen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan iemand me deze opname bezorgen ?

    Ik ben op zoek naar de volgende opname "Evrard ervaart: Peru ten Zuiden van Lima", door Eclipstv.

    Op Yelotv van Telenet kan je wel een opname plaatsen op de digicorder, maar, je kan die NIET afspelen op een PC, je kan ook niet via YeloPlay Eclipstv bekijken op de PC, enkel op een TV.
    Ik kan natuurlijk een opname met de digicorder bekijken op een TV, maar ik wil een copy op de PC en slaag daar niet in.

    Iemand een idee hoe ik dit kan doen.

    PS. Ik heb geen videorecorder, ... om via scart de opname op te nemen. Enkel een digicorder 'oud type) die met de TV is verbonden via HDMI

    Een volgende uitzending op Eclipstv is op donderdag 2022-02-24 om 19u

    Dank
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Kan iemand me deze opname bezorgen ?

    Ik heb hem geprogrammeerd.
    Maar hoe ga ik de opname bij u krijgen?

    Mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      Re: Kan iemand me deze opname bezorgen ?

      Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
      Ik heb hem geprogrammeerd.
      Maar hoe ga ik de opname bij u krijgen?

      Mvg
      Euh, mooi, maar ik kan die ook programmeren. Helaas, ik kan de opname NIET herbekijken op de PC, enkel op de TV. Telenet en voor zover ik las op Eclipstv.be ook niet bij andere verdelers.

      Om die opname naar een PC te krijgen moet een tijdrovende tussenweg gedaan worden. (Opname herspelen, volledig)
      1) Opname afspelen op de TV en terzelfdertijde via een videorecorder opnemen.
      2) De opname op de videorecorder dan overzetten naar een DVD of indien aanwezig een USB-stick of geheugenkaart.

      Alvast dank voor de geste.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Kan iemand me deze opname bezorgen ?

        Dat is hier geen probleem. 😁
        Opname wordt op de NAS opgenomen.
        Of op de interne HD en kan dan de opname gewoon naar mijn pc slepen.
        Het is wel een .ts bestand, maar de meeste media players hebben daar geen probleem mee.
        En anders kan het nog omgezet worden.

        Mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment

        Working...
        X