Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

je motor weg in een handvol seconden!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• je motor weg in een handvol seconden!

voor elke motard een nachtmerrie.
    je komt terug en gaat ervanuit die nog op de zelfde plaats terug te vinden..soms dus niet..hoe ze het doen?
    KLIK

Re: je motor weg in een handvol seconden!

Daarom gaat de mijne ALTIJD ergens aan vast maar het moet mogelijk zijn natuurlijk
    I love my D500

Comment

Het is inderdaad een echte plaag en ge kunt er niet veel aan doen buiten wat voorzorgen nemen.
      Ze zijn dan nog niet eens bekwaam om hem zonder schade me te nemen want ik heb zo de indruk dat de tank al tegen de deur geslagen heeft.

Niet iedereen gebruikt de moto enkel voor het plezier en kan hem steeds in het oog houden maar bij ons is dat wel het geval.
      Komt de moto buiten, dan zit ik er ofwel op of sta/zit ik ergens zodanig dat ik hem continu in het oog kan houden.
      Op een parking maak ik hem zelfs dat hij in het zicht staat met een ketting ook vast aan de moto van mijn vrouw, twee moto's die aan elkaar hangen versleuren is niet echt te doen en een ketting beginnen doorknippen doen ze al iets minder snel waar wat volk rondloopt (alhoewel).
      Ook het alarm staat altijd op als ik er niet op zit, misschien niet afschrikkend voor de meeste dieven maar het trekt toch aandacht mocht je even elders kijken.
      Ook thuis in de garage op slot, ketting erop, alarm op, garage langs binnen vergrendeld en alarm van woning ... en een grote waker in huis.

Nu ja, als ze hem absoluut willen hebben ... dan vinden ze wel iets om u beleefd de sleutels te vragen.
      Wel een scooter maar het gebeurt ook met moto's : http://www.youtube.com/watch?v=vdVaWqq2Rkg
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

12 seconden. Ik laat hem nooit meer alleen.

Comment

Ik probeer hem ook nooit ergens achter te laten waar ik hem niet zie, maar soms moet dat even en dan zie je in dat filmpje dat een paar seconden voldoende is. Ik heb ook wel altijd een schijfremslot erop staan, alarm staat altijd aan, maar hem ergens aan vastmaken is helaas niet overal mogelijk.
          Met de mijne zullen ze wel wat meer werk hebben, die is wat zwaarder dan het model in het filmpje
          Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Ik leg mijn motor meestal vast aan iets één of andere paal...
            Maar tijdje geleden filmpje gezien,
            waarin zelfs de zwaarste ketting in enkele seconden gekraakt werd...

't Is om hopeloos van te worden.
            Maar ik gok dat ze mijn 20jaar oude motor niet zo graag zullen willen
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Weg in 12 seconden. Dat zullen ze bij mijn motor toch niet flikken: ik heb daar een trucje voor.

Comment

Dat trucje zal je wss niet openbaar willen maken?
                (of is het simpel: ik heb geen motor? )
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

werkt het ook bij Schoonmoeders..?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    werkt het ook bij Schoonmoeders..?
                    grt,bouk.
                    Maar dan mag je ze niet vastmaken aan een paal.

Comment

Op 12 sec steel je geen Harley van 340 kg of je moet al met 'n winge werken.
                      Alarmen, kettingen en sloten remschijven...niets houdt die mannen tegen. Al staat die zelfs in de garage.
                      Vergeet niet dat 'n kostprijs van 'n gemidelde Harley over de 20.000 euro ligt. Het max prijskaartje kan voor 'n costum tot 60.000 euro oplopen.

Soms om medelijden van te krijgen als je ziet wat motoren er worden gestolen. Zelfs op Leopold treffen, worden nog steeds enkele Harley's gestolen...niettegenstaande de extra controles op veilige parkeerplaatsen.
                      Als je de volgende link leest, dan is het vrijwel onmogelijk om je motor ergens veilig te parkeren. Ik zal mijn motor mooit uit het zicht plaatsen.
                      Je motor mag op de stoep staan als je 1.5 m doorgang over hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                        Op 12 sec steel je geen Harley van 340 kg of je moet al met 'n winge werken.
                        Alarmen, kettingen en sloten remschijven...niets houdt die mannen tegen. Al staat die zelfs in de garage.
                        Vergeet niet dat 'n kostprijs van 'n gemidelde Harley over de 20.000 euro ligt. Het max prijskaartje kan voor 'n costum tot 60.000 euro oplopen.

http://stolen.harleyd.nl/

Correctie: dat gebeurd perfect op 12 seconden. (give or take).
                        Vriend van mijn schoonvader kan het getuigen..

harley parkeren, op slot doen,
                        straat oversteken... terwijl parkeert een vrachtwagen zich tussen hen en de moto's,
                        omdraaien... bye bye harley...

professionele dievenbende die in de vrachtwagen inderdaad een kraan heeft staan.
                        politie heeft ze nog niet kunnen vatten...
                        als ze je motor willen,
                        en je motor is het waard, zullen die mannen ver gaan hoor....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht

professionele dievenbende die in de vrachtwagen inderdaad een kraan heeft staan.
                          politie heeft ze nog niet kunnen vatten...
                          als ze je motor willen,
                          en je motor is het waard, zullen die mannen ver gaan hoor....
                          Dat is wat ik bedoelde ivm de video.
                          Je moet al 'n winge of kraan hebben staan om dat gewicht zo snel mogelijk te verplaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            (of is het simpel: ik heb geen motor? )
                            Dat zou wel erg flauw zijn, hè?

De truc is dit: mijn motor zit achter de voorbumper van mijn auto, verstopt onder de motorkap, uit het zicht. Geen hond die het in zijn hoofd haalt die mee te nemen, in elk geval niet in 12 seconden. Zit ook vast met meerdere ophangpunten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                              Dat zou wel erg flauw zijn, hè?

De truc is dit: mijn motor zit achter de voorbumper van mijn auto, verstopt onder de motorkap, uit het zicht. Geen hond die het in zijn hoofd haalt die mee te nemen, in elk geval niet in 12 seconden. Zit ook vast met meerdere ophangpunten.
                              I lolled.

Comment

Working...
                              X