Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IOS5 is er!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: IOS5 is er!!

    Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
    Toch wel vreemd wat ik dan hoor van mensn die al hun apps kwijt zijn...
    Dan hebben ze iets niet goed gedaan, voordat de update begint wordt er een backup gemaakt die na de installatie weer wordt terug gezet en dat is hier prima gegaan.
    Als je veel Apps e.d. hebt kan het terugzetten wel even duren, waarschijnlijk hebben ze dat dan afgebroken, dan moet ze 'm gewoon opnieuw aan iTunes hangen en weer synchroniseren
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

    Comment


    • #32
      Re: IOS5 is er!!

      effe off-topic:

      Weet er iemand misschien hoe ik cbr-files op mijn iPad krijg ? ( stripverhalen )

      Ik kan ze natuurlijk in Dropbox zetten, maar ik zou ze op de iPad zélf willen hebben.

      THX
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #33
        Re: IOS5 is er!!

        Leest iBooks je comics niet? Via iTunes kun je ze dan bij de iBooks App zetten of één keer openen via Dropbox dan staan ze ook in iBooks.

        Probeer dan http://itunes.apple.com/be/app/pdf-c...369540110?mt=8
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

        Comment


        • #34
          Re: IOS5 is er!!

          Ik denk dat iBooks daar niet voor gemaakt is.
          Ik heb heb Cloud Readers hiervoor.

          Maar het probleem is dat de cbrs op mijn Windows laptop staan en ik wil ze op de ipad krijgen. Ik heb al geprobeerd met copy and paste naar iTunes, maar dat lukt blijkbaar niet
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #35
            Re: IOS5 is er!!

            Of zou ik ze vanuit Dropbox naar mijn Ipad kunnen zetten ? Hm, misschien lukt dat wel.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #36
              Re: IOS5 is er!!

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              bij apple is alles stevig uitgetest voor het op de markt is en hebben beta-testers hun werk gedaan.
              Nooit iets van gemerkt moet ik zeggen. Itunes is heel erg lang buggy geweest, nu begint het eindelijk te beteren. Op onze 2 ipads ook regelmatig dingen die zichzelf afsluiten, met safari op kop.

              Comment


              • #37
                iPhone: vlekkeloos

                iPad: wat een ramp, vooral door iTunes eigenlijk.

                Hoh ja Apple op MS producten zal wel geen ideaal huwelijk zijn zeker.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #38
                  Re: IOS5 is er!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Of zou ik ze vanuit Dropbox naar mijn Ipad kunnen zetten ? Hm, misschien lukt dat wel.
                  Zet ze eens in Dropbox en kijk of iBooks of die andere reader ze dan opent.
                  Als het goed is kun je In iTunes als je je iPad hebt aan gesloten en dan bij Programma's onderaan bij die reader de documenten toevoegen.
                  Kopieëren en plakken werkt niet, dan moet je ze toevoegen bij iBooks.
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

                  Comment


                  • #39
                    Re: IOS5 is er!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                    Nooit iets van gemerkt moet ik zeggen. Itunes is heel erg lang buggy geweest, nu begint het eindelijk te beteren. Op onze 2 ipads ook regelmatig dingen die zichzelf afsluiten, met safari op kop.
                    Daar heb ik nooit last van op mijn iPad 2
                    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                    Cybershot Photo Website!

                    Comment


                    • #40
                      Re: IOS5 is er!!

                      ik heb al 2 jaar een "me" account bij Apple . . . bij installatie werd gevraagd naar de me.com site te gaan en mijn bestanden over te zetten naar icloud . . . helaas lijkt er een stop te zijn wat betreft die icloud :

                      System Status

                      MobileMe Moving from MobileMe to iCloud
                      Due to high demand, we are temporarily limiting the number of users moving from MobileMe to iCloud. Please try again later. We apologize for any inconvenience.


                      met hun " apologize for any inconvenience " ben ik vet . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: IOS5 is er!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                        Zet ze eens in Dropbox en kijk of iBooks of die andere reader ze dan opent.
                        Als het goed is kun je In iTunes als je je iPad hebt aan gesloten en dan bij Programma's onderaan bij die reader de documenten toevoegen.
                        Kopieëren en plakken werkt niet, dan moet je ze toevoegen bij iBooks.
                        Beide opties werken perfect, Tom !

                        Via Dropbox kon ik het, maar ik dacht dat ik ze dan rechtstreeks van uit Dropbox las. Niet dus. Ze staan op mijn iPad.

                        Maar via het programma zelf in iTunes lukt ook !

                        Bedankt, Tom
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #42
                          Re: IOS5 is er!!

                          Ik heb de voorbije uren al meermaals geprobeerd om software upgrades uit te voeren. Jammer genoeg is het me tot nu toe niet gelukt. Het lijkt erop dat de servers bij Apple overbelast zijn.

                          Zijn er nog mensen met gelijkaardige ervaringen?


                          Paul.

                          Comment


                          • #43
                            Re: IOS5 is er!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                            Daar heb ik nooit last van op mijn iPad 2
                            Ik kom dikwijls op een webpagina die perfect werkt in IE, firefox, opera, opera mini (= ipad dus), de browser in m'n android telefoon, etc.
                            Maar safari crashed direct tijdens het laden, alle vensters foetsie, zowel ipad 1 als 2 ios4.

                            Comment


                            • #44
                              Re: IOS5 is er!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                              Ik kom dikwijls op een webpagina die perfect werkt in IE, firefox, opera, opera mini (= ipad dus), de browser in m'n android telefoon, etc.
                              Maar safari crashed direct tijdens het laden, alle vensters foetsie, zowel ipad 1 als 2 ios4.
                              Ik wil wel eens weten welke sites dat zijn dan? Zoals gezegd hier werkt Safari goed op mijn iPad 2.


                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Beide opties werken perfect, Tom !

                              Via Dropbox kon ik het, maar ik dacht dat ik ze dan rechtstreeks van uit Dropbox las. Niet dus. Ze staan op mijn iPad.

                              Maar via het programma zelf in iTunes lukt ook !

                              Bedankt, Tom
                              Ik open vaak bestanden via Dropbox, deze worden dan automatisch opgeslagen door de App waarmee hij opent, maar niet alle type bestanden werken, maar veel filmpjes e.d. dus wel



                              Oorspronkelijk geplaatst door Paul4545 Bekijk bericht
                              Ik heb de voorbije uren al meermaals geprobeerd om software upgrades uit te voeren. Jammer genoeg is het me tot nu toe niet gelukt. Het lijkt erop dat de servers bij Apple overbelast zijn.

                              Zijn er nog mensen met gelijkaardige ervaringen?


                              Paul.
                              Wat doet hij dan niet, gaat hij wel updaten, nog eens proberen?
                              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                              Cybershot Photo Website!

                              Comment


                              • #45
                                Re: IOS5 is er!!

                                Ik vind het eigenlijk wel een toffe update

                                - de nieuwe look oogt wel mooi
                                - het notificatie centrum is handig en tof in gebruik
                                - de app 'herinneringen' vind ik ook een goede toevoeging
                                - kalender in weekview
                                - zeer tof ook dat je in berichten nu je het toetsenbord kan wegduwen als je scrolt
                                - iMessage boeit me op zich niet maar kan nog praktisch zijn voor op school aangezien de meesten een iPhone hebben
                                - die trefwoorden vind ik dan weer wel een geslaagde zet
                                - iCloud heb ik nog niet geprobeerd
                                - twitter gebruik ik niet
                                - de vernieuwingen aan de camera zijn ook wel handig maar het blijft een 3mp cameratje in mijn geval
                                - ..

                                Wat ik wel heb is dat er praktisch altijd een applicatie is die 'onzichtbaar' staat op mijn scherm. Je ziet enkel een lege plek, dus geen icoontje maar wel de naam.

                                Dat pc free syncen? Is dat gewoon je iPhone aan de lader hangen en hij synct? Weliswaar als de wifi aanstaat?
                                ::: Flickr :::

                                Comment

                                Working...
                                X