Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In een filosofische bui....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: In een filosofische bui....

    Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Geen gezeik, iedereen rijk!

    Jan
    Iedereen rijk gaat niet, want wie gaat dan nog het werk doen? Er is dan bijvoorbeeld geen bakker meer en de eerste die toch weer broden gaat bakken kan 1 miljoen euro per brood vragen, waardoor de persoon die weer aan het werk/ondernemen gaat, de enige rijke is. Een beetje zoals nu eigenlijk.

    Comment


    • #17
      Re: In een filosofische bui....

      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Iedereen rijk gaat niet, want wie gaat dan nog het werk doen? Er is dan bijvoorbeeld geen bakker meer en de eerste die toch weer broden gaat bakken kan 1 miljoen euro per brood vragen, waardoor de persoon die weer aan het werk/ondernemen gaat, de enige rijke is. Een beetje zoals nu eigenlijk.
      De computer gaat het werk doen. In de nieuwe Nedcar fabriek in Born produceren 1600 robots de nieuwe Mini. Op de grote boerderijen zit de boer achter zijn PC zijn volledig geautomatseerde koeienstal te controleren. En ook de controleactiviteiten worden in rap tempo geautomatiseerd.

      Jan

      Comment


      • #18
        Re: In een filosofische bui....

        Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
        De computer gaat het werk doen. In de nieuwe Nedcar fabriek in Born produceren 1600 robots de nieuwe Mini. Op de grote boerderijen zit de boer achter zijn PC zijn volledig geautomatseerde koeienstal te controleren. En ook de controleactiviteiten worden in rap tempo geautomatiseerd.

        Jan
        Die boer gaat er niet meer zitten want die is rijk en innovatie is er ook niet meer.

        Comment


        • #19
          Re: In een filosofische bui....

          Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
          Op de grote boerderijen zit de boer achter zijn PC zijn volledig geautomatseerde koeienstal te controleren.
          Met het programma Farmville.

          Comment


          • #20
            Re: In een filosofische bui....

            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Die boer gaat er niet meer zitten want die is rijk en innovatie is er ook niet meer.
            De eerste zelflerende computers komen binnenkort op de markt. Hoe lang zal het duren voordat ze door hebben dat de mens overbodig is?

            Jan
            Last edited by schollaert; 10 maart 2014, 13:21.

            Comment


            • #21
              Re: In een filosofische bui....

              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Dat heb ik nooit gesnapt... waarom maagden?
              waarom geen 69vrouwen die weten wat ze aan het doen zijn??
              Ja, en zo kan je verder eisen blijven stellen.
              En waarom geen 69 vrouwen die weten wat ze aan het doen zijn, én attributen bijhebben.

              Comment


              • #22
                Re: In een filosofische bui....

                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Dat heb ik nooit gesnapt... waarom maagden?
                waarom geen 69vrouwen die weten wat ze aan het doen zijn??
                Ook hier slaat de automatisering toe

                Publiceer artikelen, schrijf verhalen en deel recepten. Op Plazilla.com


                Jan

                Comment


                • #23
                  Re: In een filosofische bui....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Dat heb ik nooit gesnapt... waarom maagden?
                  waarom geen 69vrouwen die weten wat ze aan het doen zijn??
                  Haha.... Jef Dunham en Walter
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: In een filosofische bui....

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Haha.... Jef Dunham en Walter
                    You got me

                    Welcome to walmart, get your sh*t and get out
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • #25
                      Re: In een filosofische bui....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      You got me

                      Welcome to walmart, get your sh*t and get out
                      Euhhh...ik heb 'm nog niet ...maar hier toch ook liever vrouwen die de status van maagd achter zich hebben gelaten, en: aub geen 39 tegelijk!

                      Walter
                      D850

                      Comment


                      • #26
                        Re: In een filosofische bui....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        Euhhh...ik heb 'm nog niet ...maar hier toch ook liever vrouwen die de status van maagd achter zich hebben gelaten, en: aub geen 39 tegelijk!

                        Walter
                        Het mopje dat ik maakte, is plagiaat. Origineel van Jeff Dunham en walter (buikspreker en zijn pop).
                        De zin erachter "welcome to walmart" is evengoed een mopje van diezelfde Jeff met Walter.
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #27
                          Re: In een filosofische bui....

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Ik wens mezelf 69 maagden, niet na mijn dood uiteraard, maar terwijl ik nog leef.
                          Als je al die 69 maagden één keer ... heb je er geen meer over, kwestie van verzint eer ge begint.

                          Comment


                          • #28
                            Re: In een filosofische bui....

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Van de meeste feeën mag je drie wensen doen, van deze maar ééntje. Het mag zeer exotisch zijn en ook onrealistisch.
                            Mijn eigen besluit staat vast (4 woorden) maar ik ga het pas later verklappen, ik ben veel te benieuwd naar jullie wensen.
                            Één wens is voor mij genoeg Paul, is iets met "vrede en gezond" de rest mag je zelf invullen.

                            Comment


                            • #29
                              Re: In een filosofische bui....

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Als je al die 69 maagden één keer ... heb je er geen meer over, kwestie van verzint eer ge begint.
                              Kan kloppen
                              Maaarrrrrrrrrrr.... wie zegt dat het over vrouwen gaat?
                              Kunnen ook 69 mannen zijn.
                              (is ook een vraag die Walter (Jef Dunham) stelt)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #30
                                Re: In een filosofische bui....

                                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                                Dat heb ik nooit gesnapt... waarom maagden?
                                waarom geen 69 vrouwen die weten wat ze aan het doen zijn??
                                Statistisch gezien zitten er bij de groep niet-maagden ook meer 70-plussers. En gezien de bevolkingsgroep van de ouderen vrij groot aan het worden is, is de kans ook groot dat die er tussen zitten. Niets mis mee, natuurlijk, maar je moet er wel rekening mee houden. Misschien is het bij sommigen zelfs een voorkeur.

                                Bij de maagden zul je al minder kans hebben om uit die bevolkingsgroep te putten. Een vereiste is wel dat ze 18+ zijn natuurlijk.

                                Comment

                                Working...
                                X