Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

    .... is dat de "gliders" van je computermuis lossen ! ! !

    Ik heb dit om de 2-3 jaar voor; soms plak ik ze er terug op met Loctite, maar vaak zijn ze ook gewoonweg zoek....

    Kan je zo'n gliders ergens kopen, of beter gewoon een nieuwe muis ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

    Ik weet niet wat voor merk en type muis je hebt, maar ik heb een Logitech en heb daar totaal geen last van, misschien idee om er ook zo een te kopen;

    http://www.logitech.com/nl-nl/mice-p...e/devices/5845
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

    Comment


    • #3
      Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

      Hier ook logitech en nog nooit voorgehad...
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        .... is dat de "gliders" van je computermuis lossen ! ! !
        wat zijn dat..gliders?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

          Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
          Ik weet niet wat voor merk en type muis je hebt, maar ik heb een Logitech en heb daar totaal geen last van, misschien idee om er ook zo een te kopen;

          http://www.logitech.com/nl-nl/mice-p...e/devices/5845
          Hallo Tom,

          Ik koop ook Logitech, maar toch....
          Momenteel heb ik een V450 voor de laptop.

          Zeg, die muis van jou, hoe zit het met de batterij-autonomie ?

          Die is oplaadbaar zie ik ? En eveneens via USB.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            wat zijn dat..gliders?
            grt,bouk.
            Tja ik weet ook niet dat dit het goede woord is: plastic ( Teflon) "voetjes" waarop de muis kan glijden.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

              http://azerty.nl/5-1123-312162/corep...-logitech.html
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

                Alfa,

                je moet met de muis over de tafel en niet met de tafel over de muis

                Groet
                Mullie

                Comment


                • #9
                  Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

                  Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                  Voila, dat is het !

                  De mijne staan er natuurlijk weer niet tussen, maar op Ebay wel.
                  In feite toch nog véél geld....
                  Bijna 14 euro ...

                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri

                    Hallo Tom,

                    Ik koop ook Logitech, maar toch....
                    Momenteel heb ik een V450 voor de laptop.

                    Zeg, die muis van jou, hoe zit het met de batterij-autonomie ?

                    Die is oplaadbaar zie ik ? En eveneens via USB.
                    Autonomie is gene vette hoor, paar dagen, een week maximum, natuurlijk afhankelijk van het gebruik, ook veel instel mogelijkheden, maar dus oplaadbaar, je zet de de muis gewoon in een oplader en dat opladen gaat echt razendsnel, op een halfuur bijna volledig herladen.
                    't is wel mogelijk dat ik een al iets ouder model heb, opladen via usb kan ik niet.
                    Last edited by Franciskine; 13 augustus 2011, 15:31.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

                      Ik verga in de ladertjes !!!

                      Neen, ik denk dat ik voor een M705 ga.

                      Mijn 450 doet er een half jaar mee of zo...
                      Die laders dat zijn weer allemaal extra kabels.
                      Dan liever 2x per jaar een set batterijtjes kopen.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Hallo Tom,

                        Ik koop ook Logitech, maar toch....
                        Momenteel heb ik een V450 voor de laptop.

                        Zeg, die muis van jou, hoe zit het met de batterij-autonomie ?

                        Die is oplaadbaar zie ik ? En eveneens via USB.
                        Bij mij gaat de accu met dagelijks gebruik ongeveer 10 dagen mee, maar je kan 'm ook uit zetten, dan gaat hij nog veel langer mee, opladen gaat vrij snel en je krijgt tijdig een waarschuwing als de batterij leeg raakt, ook kun je 'm opladen en er gewoon mee werken.
                        Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n fijne muis als de Logitech Performance Mouse MX™ heb gehad
                        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                        Cybershot Photo Website!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          Ik verga in de ladertjes !!!

                          Neen, ik denk dat ik voor een M705 ga.

                          Mijn 450 doet er een half jaar mee of zo...
                          Die laders dat zijn weer allemaal extra kabels.
                          Dan liever 2x per jaar een set batterijtjes kopen.
                          Voor de desktop heb ik nu een MK300 van Logitech (draadloos toetsenbord + muis).
                          En ik gebruik oplaadbare batterijen.
                          Die gaat al een tijdje mee en als die kuren krijgt dan vliegt die buiten en we gaan
                          een nieuwe halen
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

                            Ik gebruik nu al 5 maanden de Logitech Wireless Desktop MK710 (toetsenbord = MK700, muis = M705), en heb nog geen batterijtjes moeten vervangen (het zijn nog de originele die er bij geleverd waren).


                            Als ik met de muis over het icoontje ga (staat in de taakbalk), dan kan ik meteen zien of de batterijen nog goed zijn (op dit ogenblik "MK700 batterij: vol" en "M705 batterij: goed).

                            De batterijen zouden tot 3 jaar meegaan, dan is er geen reden om met herlaadbare te werken.
                            Voor onze fotoclub hebben we nu dezelfde combinatie gekocht omdat het vorige toetsenbord alleen maar goed werkte met nieuwe batterijtjes. We werken met een beamer, en de computer staat een paar meter verwijderd van de plaats waar het toetsenbord + muis meestal worden gebruikt.
                            Ik heb mijn toetsenbord + muis meegenomen om te testen, en dat werkte prima, eender op welke plaats het gebruikt werd in het lokaal van de club (op pakweg 6 meter van de PC werkt alles perfect, grotere afstanden heb ik nog niet getest).
                            De muis werkt ook goed op een gladde witte formica tafel, bij andere muizen moest er altijd een matje onder liggen om te werken zonder haperen.

                            Op de muis en het toetsenbord staat een schakelaartje waarmee je die kan uitschakelen, maar dat heb ik nog nooit gebruikt, ze staan dus allebei altijd aan.
                            Last edited by Black B@ndit; 13 augustus 2011, 13:32.
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iets wat ons allemaal vroeg of laat wel eens overkomt ....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Ik gebruik nu al 5 maanden de Logitech Wireless Desktop MK710 (toetsenbord = MK700, muis = M705), en heb nog geen batterijtjes moeten vervangen (het zijn nog de originele die er bij geleverd waren).


                              Als ik met de muis over het icoontje ga (staat in de taakbalk), dan kan ik meteen zien of de batterijen nog goed zijn (op dit ogenblik "MK700 batterij: vol" en "M705 batterij: goed).

                              De batterijen zouden tot 3 jaar meegaan, dan is er geen reden om met herlaadbare te werken.
                              Voor onze fotoclub hebben we nu dezelfde combinatie gekocht omdat het vorige toetsenbord alleen maar goed werkte met nieuwe batterijtjes. We werken met een beamer, en de computer staat een paar meter verwijderd van de plaats waar het toetsenbord + muis meestal worden gebruikt.
                              Ik heb mijn toetsenbord + muis meegenomen om te testen, en dat werkte prima, eender op welke plaats het gebruikt werd in het lokaal van de club (op pakweg 6 meter van de PC werkt alles perfect, grotere afstanden heb ik nog niet getest).
                              De muis werkt ook goed op een gladde witte formica tafel, bij andere muizen moest er altijd een matje onder liggen om te werken zonder haperen.

                              Op de muis en het toetsenbord staat een schakelaartje waarmee je die kan uitschakelen, maar dat heb ik nog nooit gebruikt, ze staan dus allebei altijd aan.
                              Drie jaar Bart: das veul hee
                              In het toetsenbord zitten 2 AAA van Duracel.
                              In de muis 2 AA oplaadbare > waren niet bijgeleverd.

                              Het drukwerk van Logitech is wel niet bijzonder: de shifttoets is zijn tekst kwijt.
                              Had ik ook al bij een duurder model.
                              Collega's van ons zusterforum hebben dezelfde ervaring.
                              Is geen ramp hoor en zoals ik al zei als die hapert of wat dan ook dan vliegt die
                              De laser-techniek vind ik wel prima.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X