Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd: overzetten programma naar ander computer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hulp gevraagd: overzetten programma naar ander computer

Deze week heb ik voor mijn zaak een nieuwe computer gekocht. de oude was niet meer stabiel en niet meer betrouwbaar. Nu wil ik mijn facturen programma (datafakt) overplaatsen naar de nieuwe computer maar dat blijkt niet te werken. Met de originele cd is het ook niet mogelijk omdat er een dagcode moet worden ingevoerd en die kan ik niet vrekrijgen omdat de firma ( datafakt ) failliet is. weet iemand hiervoor een oplossing hoe ik dit kan overbrengen naar de nieuwe pc.

Vriendelijke groeten.
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Re: hulp gevraagd: overzetten programma naar ander computer

Datafakt is overgenomen door een andere leverancier, wordt dus verder ondersteund.
    Ik heb het ook gebruikt en normaal levert dat overzetten geen rpobleem op. Ik installeerde het opnieuw via de CD en kopieerde daarna alle gegevens van de oude schijf in de directory "dfacc" over de nieuwe heen in de nieuwe directory "dfacc".
    Normaal moet je toch een cd en een code hebben ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

kan ik een kopie van je datafakt bekomen, ben namelijk mijn cd kwijt en mijn pc is gecrascht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikken Bekijk bericht
        kan ik een kopie van je datafakt bekomen, ben namelijk mijn cd kwijt en mijn pc is gecrascht?
        Ik heb hier een paar CD's van opeenvolgende Datafakts liggen, maar krijg dat nergens meer werkend. (ik heb het ook niet meer nodig). Kan dus afgehaald worden.
        Welke versie had je ? Wat bedoel je juist met "gecrasht" ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikken Bekijk bericht
          Een PC waar een facturatieprogramma op draait ... daar heb je toch een BU van, of niet?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...