Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotels Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hotels Parijs

    Hei,

    Weet er iemand goede hotellekes in het centrum van parijs?

    Was net aan het zoeken bv IBIS maar dacht dat deze net iets goedkoper waren.

    Txs
    Risto
    Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

  • #2
    Re: Hotels Parijs

    "goedkoop" en "in het centrum" passen niet echt samen in een zin met "Parijs" als onderwerp

    ik dacht dat "formule 1" 't goedkoopste is van de ketens in Frankrijk (je krijgt waarvoor je betaald ), en dan met openbaar vervoer naar centrum

    ik dacht dat je dan 30 euro betaald voor een kamer voor max 3 personen, en ontbijt apart te betalen.

    "Etappe" is zelfde princiepe, maar een douche op de kamer ipv gemeenschappelijk per 4 kamers, kamer net iets minder basic afgewerkt en 5 tot 10 euro duurder voor ne nacht.

    Nog een klasse hoger is pas "Ibis", waar je wel per persoon betaald

    Comment


    • #3
      Re: Hotels Parijs

      Ibis aan Cité de la musique of ook wel La Vilette genoemd is betaalbaar, en dicht bij het centrum (metro Poissoniers).

      Maar pas op bij het parkeren, één keer laten wegslepen, kostte toen 660 FF. Wel ideel voor foto's in de buurt, en met de Metro ben je zo overal natuurlijk.

      Comment


      • #4
        Re: Hotels Parijs

        de beste manier om een hotel te zoeken is via de website www.hrs.de

        In veel gevallen zijn die goedkoper dan onze company rate.

        Groeten,

        Comment


        • #5
          Re: Hotels Parijs

          Zoek eens op André Gil, vlakbij Montmartre.
          Erg basic, 27 euro pp per nacht. 24/24 receptie, belangrijk!
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Hotels Parijs

            Een goede website is

            Whether you’re looking for hotels, homes, or vacation rentals, you’ll always find the guaranteed best price. Browse our 2,563,380 accommodations in over 85,000 destinations.


            Heel veel hotels te boeken zonder voorschot of vooruitbetaling, goede info incl. stadplan met locatie van het hotel en hotelbeoordelingen van andere hotelgasten.
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: Hotels Parijs

              voor 30euro pp per nacht heb ik in een jet air hotelletje geslapen op 200m van het noord station wat vrij handig is als je met tgv gaat
              als je naar parijs gaat ga je niet om op hotel te zitten dus was dit ok voor mij
              douche was beetje crappy maar er kwam warm water uit

              ontbijt was ook lekkere croissantjes mmm

              altona was de naam dacht ik

              montmartre en noordstation moet ge wel oppasse voor u spulle...

              Comment


              • #8
                Re: Hotels Parijs

                Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                Een goede website is

                Whether you’re looking for hotels, homes, or vacation rentals, you’ll always find the guaranteed best price. Browse our 2,563,380 accommodations in over 85,000 destinations.


                Heel veel hotels te boeken zonder voorschot of vooruitbetaling, goede info incl. stadplan met locatie van het hotel en hotelbeoordelingen van andere hotelgasten.
                Die kan ik je ook aanbevelen

                Comment

                Working...
                X