Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

    Kan iemand mij zeggen in heel eenvoudige bewoording hoe dik mijn dakisolatie moet zijn om recht te hebben op een premie? De bedoeling is om Euroroof te gebruiken van Recticel en ik heb maximum 7 cm plaats. Is dit mogelijk?

  • #2
    Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

    Heb zelf de iko enertherm alu tg 7 cm geplaats. Deze voldoet aan de normering.

    Comment


    • #3
      Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

      Op http://www.premiezoeker.be kan je zien waarvoor je een premie kan krijgen en wat de voorwaarden zijn.
      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

      Comment


      • #4
        Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

        Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
        Heb zelf de iko enertherm alu tg 7 cm geplaats. Deze voldoet aan de normering.
        Dat is duidelijk Berepoot. Heb je ook je premie gekregen?

        Comment


        • #5
          Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

          Ik dacht dat deze premie voorbij was!
          En er was een minimum aan kostprijs ; iets rond 5000 € geloof ik

          Comment


          • #6
            Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

            Oorspronkelijk geplaatst door zaiko2000 Bekijk bericht
            Ik dacht dat deze premie voorbij was!
            En er was een minimum aan kostprijs ; iets rond 5000 € geloof ik
            amai - als ge voor 5000 EUR aan dakisolatie materiaal moet kopen, kunt ge een sporthal isoleren!

            De site is hierboven al vermeld: www.premiezoeker.be
            Deze is de referentie. Mogelijk vind je op eandis ook wat info hierover.
            equipment: camera's, lenses & some imagination

            Comment


            • #7
              Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

              Als ik de TS zou zijn, dan zou ik vooral isoleren uit eigen belang en eigen profijt. Als die premie er dan nog eens bovenop komt, dan is dat een bonus. Zo moet je 't bekijken. Energie kost nu al meer dan genoeg, en zal er niet goedkoper om worden.

              Het lijkt er nu precies op dat mensen louter isoleren omwille van de premies...

              Dus, premie of niet, isoleer!!

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

                Oorspronkelijk geplaatst door zaiko2000 Bekijk bericht
                Ik dacht dat deze premie voorbij was!
                En er was een minimum aan kostprijs ; iets rond 5000 € geloof ik
                Verleden week nog ne premie uitbetaald..
                R waarde moet groter zijn dan 3. en minstens 50 m3.
                ( Dus vanaf een 600-700 euro aankoop betalen ze al terug )

                Comment


                • #9
                  Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Als ik de TS zou zijn, dan zou ik vooral isoleren uit eigen belang en eigen profijt. Als die premie er dan nog eens bovenop komt, dan is dat een bonus. Zo moet je 't bekijken. Energie kost nu al meer dan genoeg, en zal er niet goedkoper om worden.

                  Het lijkt er nu precies op dat mensen louter isoleren omwille van de premies...

                  Dus, premie of niet, isoleer!!

                  Mvg,
                  Frederic
                  Ik heb het helemaal niet breed Frederic.
                  Van mij is die premie van groot belang, het is isoleren met premie of niet isoleren.
                  Ik wil niet voor een verrassing komen te staan omdat mijn isolatie 1 cm te dun is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                    Verleden week nog ne premie uitbetaald..
                    R waarde moet groter zijn dan 3. en minstens 50 m3.
                    ( Dus vanaf een 600-700 euro aankoop betalen ze al terug )
                    juister is: groter dan of gelijk aan 3

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

                      Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
                      juister is: groter dan of gelijk aan 3
                      En 600 a 700 euro? Is de kostprijs van belang of de isolatiewaarde?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

                        isolatiewaarde !

                        € 4 / m2 indien geplaatst door geregistreerd aannemer
                        € 2 / m2 indien zelf geplaatst
                        +
                        40% belastingsvermindering

                        zie premiezoeker zoals vermeld of informeer op het gemeentehuis voor de plaatselijke specifieke regels
                        "Away put your weapon, I mean you no harm"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
                          isolatiewaarde !

                          € 4 / m2 indien geplaatst door geregistreerd aannemer
                          € 2 / m2 indien zelf geplaatst
                          +
                          40% belastingsvermindering

                          zie premiezoeker zoals vermeld of informeer op het gemeentehuis voor de plaatselijke specifieke regels
                          Wat betekend die belastingvermindering eigenlijk? kan ik daar de btw terug krijgen?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

                            Oorspronkelijk geplaatst door moesti Bekijk bericht
                            Wat betekend die belastingvermindering eigenlijk? kan ik daar de btw terug krijgen?
                            neen... je mag het totale aankoopbedrag invullen op je belastingsbrief, en dan krijg je ( als je aankoop minstens 50m3 is en je R waarde =3 of groter ) een vermindering van 40%
                            ( heb het uitgerekend op het huis van mijne zoon : totale aankoop : 1200 euro : 151 terug getrokken van infrax, en dan nog 500 euro belastingen, dus : aankoop 1200 , die werkelijk 550 euro gaat kosten, en als je dan nog de winst van de isolatie rekent, dan is dat op een paar jaar effen. )
                            ps : die 151 euro van infrax was van 75,xx m3 aan 2 euro ( zelf geplaatst.) : Eurowall van 7 cm.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

                              Oorspronkelijk geplaatst door moesti Bekijk bericht
                              En 600 a 700 euro? Is de kostprijs van belang of de isolatiewaarde?
                              De kostprijs is niet van belang : enkel minstens 50M3 en een 3 waarde van 3 of groter, dus 40m3 isomo met een r waarde van 2,4 ( ofzo,) en ge trekt niks terug
                              50m3 met een r waarde van 4 en ge trekt niks meer terug

                              Comment

                              Working...
                              X