Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    dan twee uur geleden...!
    grt,bouk.
    Hier nog steeds zon, blauwe lucht maar met een klein wit schapenwolkje erbij, temperatuur die een paar graden hoger is als 2 uur geleden

    Wel over het weer blijven leuteren he vriend, of ga je nu zeggen dat jij meer mag als de rest?
    nog steeds niet durven antwoorden waarom je er mij weer uitkoos?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      start er een topic over..
      ----
      net nog even een bakkie koffie in de tuin gedronken onder een heerlijk zonnetje.
      de sluierbewolking is weg.
      nog wel een paar schapenwolkjes te zien.
      temp een paar graden gestegen, dat wordt nog wat vandaag.
      grt,bouk.
      Ga ik niet doen hoor, er bestaat reeds een speciaal forum over.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Hier regelmatig volop zon.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Heerlijk weertje.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Zij die er bewust voor kiezen geen kinderen te hebben, laat dit nu net de allergrootste egoïsten zijn op de wereld......
            Voilà, dat is mijn ongezouten mening.
            Ik ken een vriendin die huisarts is en om bepaalde redenen niet aan kinderen wil beginnen. Ze is aan de andere kant wel fulltime anderen aan het helpen die het moeilijk hebben. En ze sponsort ook enkele arme kindjes in een land waar ze onze luxe niet hebben, via een organisatie.

            Laat dat nu mensen zijn die in de veralgemening uitgescholden worden voor de allergrootste egoïsten.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              28°C en licht bewolkt.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Leven en laten leven mensen. Zeker als het zulk mooi weer is als vandaag. En ik heb drie kinderen en beschouw mezelf niet als egoist. En mijn buren ook niet, die geen kinderen hebben.
                Haal je nu echt voldoening uit het constant bitsig antwoorden hier op het forum? Vind je dat je leven daar lang genoeg voor duurt?
                Lief zijn voor elkaar mensjes, daar haal je veel meer voldoening uit.
                ______
                www.vue.photo

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk bericht
                  Wens je mij a.u.b. ook veel sterkte, moed en volharding? Ik zie ook enorm af met deze gigantische hitte. Hierbij wens ik Kaneda en u ook veel sterkte.

                  Op de thermometer staat nog 26,8°C en dat in de schaduw. Op het warmste punt van de dag was het 30,6°C, véél warmer dan voorspeld dus.
                  Jazeker, bij dezen en ook iedereen waarvoor het populaire zomerweer niet zo prettig is.
                  Vandaag was nog maar het aanloopje, morgen nog warmer om in het weekend naar allesverlammende temperaturen te stijgen.
                  Dan zijn we er nog niet vanaf want volgende week gaat het nog een tijdje door.
                  De warmte begint nu al in huis te komen waardoor dat over 1 a 2 dagen ook geen goede schuilplaats meer is.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Een zalig weertje vandaag; strakblauwe hemel met hier en daar een verloren schaapje, aangename temperaturen en volop zon, puur genieten dus !!

                    Ben nu eventjes thuis maar al snel vertrek ik weer om een fietstocht te maken, 't is geen weer om binnen te zitten.
                    Vanavond eventjes naar een "kan-er-niet-vantussenuit" verjaardagsdrink (komt héél slecht uit bij dit mooie weer) maar daarna fietsen we weer richting lokaal natuurgebied.

                    momenteel 27°C en nog steeds klimmend


                    Last edited by kirsten_dl; 17 juli 2014, 15:24. Reden: link toegevoegd
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      Jazeker, bij dezen en ook iedereen waarvoor het populaire zomerweer niet zo prettig is.
                      Vandaag was nog maar het aanloopje, morgen nog warmer om in het weekend naar allesverlammende temperaturen te stijgen.
                      Dan zijn we er nog niet vanaf want volgende week gaat het nog een tijdje door.
                      De warmte begint nu al in huis te komen waardoor dat over 1 a 2 dagen ook geen goede schuilplaats meer is.
                      Als je nu eens goed wilt lachen:
                      Onze vloerverwarming zit in zijn opstart,
                      dus sinds vorige week donderdag blijft de temperatuur nog verder oplopen...
                      dit gaat nog enkele dagen verder, om dan weer af te koelen...

                      dus tijdens de warmste periode van het jaar...
                      moeten wij even bijverwarmen
                      Sauna it is....
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        Als je nu eens goed wilt lachen:
                        Onze vloerverwarming zit in zijn opstart,
                        dus sinds vorige week donderdag blijft de temperatuur nog verder oplopen...
                        dit gaat nog enkele dagen verder, om dan weer af te koelen...

                        dus tijdens de warmste periode van het jaar...
                        moeten wij even bijverwarmen
                        Sauna it is....
                        Airco aanzetten he

                        Als het hier zo blijft zoals het nu is (te warm) dan zal de airco moeten werken.
                        Ook in de komende dagen.

                        31.3°C (terras ed.)
                        Licht bewolkt.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Airco aanzetten he

                          Als het hier zo blijft zoals het nu is (te warm) dan zal de airco moeten werken.
                          Ook in de komende dagen.

                          31.3°C (terras ed.)
                          Licht bewolkt.
                          Wij hebben geen airco,
                          Vloerverwarming met extra module voor koeling...
                          maar je kan niet het circuit opwarmen en koelen tegelijk?

                          zoals een thermos niet kan gebruikt worden om de soep warm en de ijscreme koud te houden
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            Als je nu eens goed wilt lachen:
                            Onze vloerverwarming zit in zijn opstart,
                            dus sinds vorige week donderdag blijft de temperatuur nog verder oplopen...
                            dit gaat nog enkele dagen verder, om dan weer af te koelen...

                            dus tijdens de warmste periode van het jaar...
                            moeten wij even bijverwarmen
                            Sauna it is....
                            Daar moet ik niet aan denken, ik zou dan liever een paar nachtjes in een hotel gaan.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Ik ken een vriendin die huisarts is en om bepaalde redenen niet aan kinderen wil beginnen. Ze is aan de andere kant wel fulltime anderen aan het helpen die het moeilijk hebben. En ze sponsort ook enkele arme kindjes in een land waar ze onze luxe niet hebben, via een organisatie.

                              Laat dat nu mensen zijn die in de veralgemening uitgescholden worden voor de allergrootste egoïsten.
                              Tsja, dokters, verplegenden, verzorgenden....enz hebben voor een beroep gekozen waarbij ze weten dat ze fulltime anderen moeten helpen, anders zijn ze verkeerd bezig, of hebben ze voor het verkeerde beroep gekozen. Ik heb er trouwens alle bewondering voor. Mijn wederhelft doet vrijwilligerswerk in een rusthuis en ik hoor regelmatig wat ze daar allemaal meemaakt.
                              En wat betreft die arme kindjes die sommigen helpen via wat financiële steun, goed dat ze het doen, maar voor velen is dit een soort sussen van het geweten.
                              Zo ken ik er ook, een beetje vergelijkbaar, en ik heb het hier al geschreven, die rondom hun woning niks als verharding en/of losse keien hebben liggen, maar wel lid zijn van een natuurvereniging en dit te pas en ten onpas te berde brengen .
                              Gezien het hier een vriendin huisarts betreft, zal je het wellicht moeilijk hebben mijn visie te volgen, maar dat hoeft ook niet.
                              Verschillende mensen = verschillende ideeën, meningen....enz.

                              In de rapte nog even het weer : hier nu 29.3°, open hemel maar helemaal niet blauw zoals in het zuiden, eerder héééél licht blauw, windstil.... dus .
                              Binnen nog steeds geen airco aangezet wegens nog maar 23.4°, morgen dan misschien .......
                              Last edited by Guest17; 17 juli 2014, 16:56.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                30.1 °C hier....pffff
                                En in de zorg is het erg gesteld: minder personeel en meer werk. A2-ers die het werk van A1-ers doen enz. enz.
                                Ik zondig zelf nu maar het is niet de bedoeling van dit topic
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X