Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Hier de hele dag een hitte die je vervloekt, het lijkt een loden deken door de hoge luchtvochtigheid.
    Het is nu om 20:30 uur nog vies warm waardoor ik meestal slecht slaap, ook als ik nog zo moe ben.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Grijs, GRIJZER, GRIJST
      dus saai, saaier, saaist

      en dat een hele dag lang, temperatuur amper 20°C gehaald en nu alweer gezakt naar 17°C
      zwaar bewolkt en het begint weeral te miezeren.

      Ik snak echt naar vlotte dertigers en dagenlange zonneschijn.

      Behalve aanstaande zondag; dan mag het pijpenstelen gieten en keihard waaien, liefst met veel bliksem en gedonder erbij.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Hier de hele dag een hitte die je vervloekt, het lijkt een loden deken door de hoge luchtvochtigheid.
        Het is nu om 20:30 uur nog vies warm waardoor ik meestal slecht slaap, ook als ik nog zo moe ben.
        Omwisselen ? Maar wel een paar kommen meebrengen hé, dan kan je lustig van de grijze erwtensoep eten.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          De cijfers:

          Weer, Deboosere, volkssterrenwacht, MIRA, Frank Deboosere, VRT, ISS, meer weer, weerman, fiets, mobiliteit, ISS ruimtestation, Kom op tegen kanker, Kom op, Frank De Boosere, zichtbaarheid ISS, vuurbol, hittegolf, weernieuws, klimaat, Debosere, Debozere, broeikas, broeikaseffect, weerpraatje, vallende ster, vallende sterren, meteoor, meteoren, meteorenzwerm, weerbericht, klimaatverandering, klimaatopwarming, klimaatverstoring
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            .............
            Behalve aanstaande zondag; dan mag het pijpenstelen gieten en keihard waaien, liefst met veel bliksem en gedonder erbij.
            Laat dit nu net mijn grootste wens zijn. Er was hier iemand thuis die toch nog bleef twijfelen tussen een barbecue of een binnenfeest.
            Ik heb me in alle bochten moeten wringen om toch maar een binnenmaal met traiteur te laten doorgaan.
            Dus mocht het nu zondag as. toch barbecue weer worden, dan ben ik de sigaar.
            Graag voor aanstaande zondag : pijpenstelen gieten, keihard waaien, met veel bliksem en gedonder
            Er mag ook nog een metertje sneeuw vallen...maar dat zou teveel gevraagd zijn denk ik, dat zal pas voor volgende winter zijn.
            Echt fijn te lezen dat je mijn kant kiest .

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Laat dit nu net mijn grootste wens zijn. Er was hier iemand thuis die toch nog bleef twijfelen tussen een barbecue of een binnenfeest.
              Ik heb me in alle bochten moeten wringen om toch maar een binnenmaal met traiteur te laten doorgaan.
              Dus mocht het nu zondag as. toch barbecue weer worden, dan ben ik de sigaar.
              Graag voor aanstaande zondag : pijpenstelen gieten, keihard waaien, met veel bliksem en gedonder
              Er mag ook nog een metertje sneeuw vallen...maar dat zou teveel gevraagd zijn denk ik, dat zal pas voor volgende winter zijn.
              Echt fijn te lezen dat je mijn kant kiest .
              Uw kant kiezen ? Moa vent toch !

              Nee nee, 't is dat ikzelf naar een feestje moet waar ik enorm tegenop zie maar niet tussenuit kan en het is buitenshuis te doen dus hoop ik op rot slecht weer
              zodat ze de boel nog afblazen.

              Voor zuid oost Vlaanderen hoop ik op zonneschijn vanaf zonsopkomst tot zonsondergang daarmee gepaard gaande zwoele plakkerige temperaturen,
              's ochtends al een aangename 18°C en in de loop v/d dag stijgend naar een vlotte 35er.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                En dat allemaal voor enkele boeren die graag hebben dat het regent :








                zodat hun gazon niet uitdroogt of omdat ze te vaak hun plantjes water moeten geven.
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Bliksem en donder momenteel, stortregen die klettert.
                  A sound of music
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Ik ben net terug van Rijkevorsel Swingt, daar heeft het vanavond een beetje gedruppeld, maar toen ik thuis vanuit de garage naar binnen ging was ik op een paar seconden doornat (het was net een douche).
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Eentje voor Caneda : http://www.express.be/articles/nl/sc...ing/206317.htm
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Vandaag is het Allerzielen vermoed ik, mogelijk nog grijzer dan de voorgaande dagen, alhoewel ik dacht dat dat niet meer kon.
                        Maar er is beterschap: het motregent ipv te stortregenen.
                        De zoveelste 16°, mag voor mij gerust het dubbele zijn. (hoeft niet, maar deze juli-verschrikking is nog erger).
                        Ik denk dat we in juni en juli stilaan een wereldrekord krijgen aan potdicht grijze dagen, zeker met de vooruitzichten die weinig beterschap beloven.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Hier is het alweer aan het motregenen , is de zon der nog want heb ze al een tijdje niet meer gezien.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            weer heerlijk zonnig weer.
                            temp is nu 21.6.
                            zitten al weer buiten aan de koffie.
                            wie trek heeft in een bakkie, kom maar langs.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Als je dit bekijkt lijkt België wel een magneet voor de pakken bewolking die hier ter plaatse blijven rondjes draaien.

                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Ik blijf het bizar vinden hoe mensen zich zo door het weer kunnen laten beïnvloeden...
                                zouden er de laatste dagen dan ook meer zelfmoorden zijn?

                                Ok het regent
                                Ok het rondom het huis hebben wij een modderpoel omdat oprit/terras nog niet af is.
                                Ok het is geen tshirt weer maar pullover weer...

                                maar wat verschil maakt het eeuwige klagen?
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                                Comment

                                Working...
                                X