Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Al bijna de ganse dag een lichte zon en niet te warm , heerlijk

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Leuk dat jullie mijn favoriete weer 'Kaneda weer' gedoopt hebben. Doet me plezier. Misschien moet ik er een patent op nemen
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Het is alweer veel te warm voor de tijd van het jaar, 24,2°C en zonnig.

        Laat die voorspelde hevige regen- en onweersbuien maar snel komen.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk bericht
          Het is alweer veel te warm voor de tijd van het jaar, 24,2°C en zonnig.

          Laat die voorspelde hevige regen- en onweersbuien maar snel komen.
          Dan wordt het nog eens klam op de koop toe.
          Ik zou zeggen; wel zonnig en droog maar met temperaturen iets boven het vriespunt (overdag)

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
            Ik zou zeggen; wel zonnig en droog maar met temperaturen iets boven het vriespunt (overdag)
            Voor de maanden oktober tot maart zeg ik hierop maar vanaf mei tot september

            Nu mag het volop zomeren, hoe heter des te beter !

            Maar aan dit mooie, warme én vochtige weer zijn ook nadelen verbonden; het krioelt reeds van de muggen.
            Heb gisterenavond zelfs de eerste paardenmug gespot, deze zie je "normaal" pas eind v/d zomer opdagen.

            En ook opletten, vooral wanneer je de natuur intrekt, voor teken want dat zijn venijnige beestjes.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Voor de maanden oktober tot maart zeg ik hierop maar vanaf mei tot september

              Nu mag het volop zomeren, hoe heter des te beter !

              Maar aan dit mooie, warme én vochtige weer zijn ook nadelen verbonden; het krioelt reeds van de muggen.
              Heb gisterenavond zelfs de eerste paardenmug gespot, deze zie je "normaal" pas eind v/d zomer opdagen.

              En ook opletten, vooral wanneer je de natuur intrekt, voor teken want dat zijn venijnige beestjes.
              Hebt dit onlangs op faceboek gehad en zou heel goed werken.
              François

              Teek Verwijdering
              Een verpleegster ontdekte een veilige, gemakkelijke manier om teken te verwijderen, waardoor ze automatisch terugtrekken als je haar
              eenvoudige instructies volgt. Lees dit, het zou kunnen je redden van een aantal grote problemen.

              Teek Verwijdering:
              De lente is er weer en de teken zullen binnenkort hun hoofd laten zien.

              Hier is een goede manier om ze allemaal van je af te krijgen, van jezelf, je kinderen, of je huisdieren. Probeer het eens.
              Gelieve door te sturen naar iedereen met kinderen, jagers of honden; of iedereen die buiten stapt in de zomer!

              Een School verpleegster heeft de info hieronder geschreven - goed genoeg om te delen - en het werkt echt!

              "Ik had een kinderarts die mij vertelde wat zij gelooft dat de beste manier is om een teek te verwijderen.

              Dit is geweldig, want het werkt op die plaatsen waar het soms moeilijk is om aan te komen met
              een pincet: tussen de tenen, in het midden van een hoofd vol donker haar, etc. "

              "Breng een klodder vloeibare zeep aan op een prop watten.

              Bedek de teek met de zeep -doordrenkte prop watten en dep het een paar seconden (15-20),

              de teek zal zich spontaan losmaken en zichzelf vasthouden aan de watten wanneer u de prop weg neemt.
              Deze techniek heeft gewerkt elke keer als ik heb het gebruikt (en dat was vaak),

              en het is veel minder traumatisch voor de patiënt en makkelijker voor mezelf .. "

              "Tenzij iemand allergisch is voor zeep, zie ik niet in dat deze techniek schadelijk zou zijn op enigerlei wijze.

              Zelfs de vrouw van mijn mijn arts belde mij voor advies omdat ze een teek op haar rug had die ze niet kon bereiken met een pincet.

              Ze gebruikte deze methode en meteen belde me terug om te zeggen, dat het werkte!

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                ....

                Zelfs de vrouw van mijn mijn arts belde mij voor advies omdat ze een teek op haar rug had die ze niet kon bereiken met een pincet.
                en wel met een propje watten..?
                en waar was de arts..?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  en wel met een propje watten..?
                  en waar was de arts..?
                  grt,bouk.
                  Heb het nog niet geprobeerd , daar mijn hond nog geen teek heeft gehad dit jaar, maar vorig jaar met een tangetje was toch ook niet gemakkelijk.
                  François

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    lekker weer maar geen volle zon.
                    gaan straks plantjes voor in de tuin kopen in het tuincentrum.
                    ijsheiligen zijn voorbij dus....
                    grt,bouk.
                    gelukt.
                    maar een paar honderd Euro is niks tegenwoordig.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Hier begint de zon pogingen te ondernemen om door te breken.
                      François

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Hier begint de zon pogingen te ondernemen om door te breken.
                        François

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          het is hier op en af.
                          dan weer zon en dan weer geen.
                          wel leuke wolken.
                          temp: 18 graden uit de zon.
                          in de zon heerlijk.
                          zit te genieten van al die mooie bloemen in onze tuin.
                          kost een paar Eurootjes maar tis de moeite waard.
                          (buurvrouw vind het ook heel mooi.)
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Aangenaam weer.
                            17°C op het terrein en 24°C op mijn terras.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Mocht 't heel de zomer zoals vandaag kunnen zijn, dan zou ik heel content zijn (en zeg nu niet dat 't te koud was vandaag hè, zonnekloppers)...
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Prima weer vandaag maar morgen hier en daar iemand met verkiezingsuitslag
                                Momenteel nog 21°C.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X