Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    wat was het toen warm hè.
    grt,bouk.
    Onmenselijk. Bij zulke temperaturen smelt ik letterlijk weg en lopen m'n batterijen binnen de kortste keren leeg. In mijn geval geeft de zon dus geen energie...
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Onmenselijk. Bij zulke temperaturen smelt ik letterlijk weg en lopen m'n batterijen binnen de kortste keren leeg. In mijn geval geeft de zon dus geen energie...
      16° C hier en veel wolken
      Het mocht toch een paar graden meer zijn.

      We zitten in de hondsdagen dus het zou nu zeer warm moeten zijn.
      Maar ja, we hebben het in april en mei gehad.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Morgenavond begint hier de kermis, maar het weer ziet er zeker niet zo goed uit voor de volgende dagen.

        Er is hier morgen een koers voor de wielertoeristen van Rijkevorsel. Ik hoop dat het weer dan nog een beetje meevalt want het is de bedoeling dat ik daar weer een fotoreportage van maak.

        Rijkevorsel Swingt valt dit jaar letterlijk in het water. Als alternatief laten ze de optredens doorgaan in de parochiezaal (vorige week, en gisteren ook weer).
        Maar dat is wat sfeer betreft niet te vergelijken met optredens op het marktplein...
        Tijdens die optredens maak ik ook altijd foto's van de toeschouwers, en dat zijn de meest bekeken foto's van die albums. Maar in een zaal komt daar niet veel van terecht.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Net zoals de meeste mensen deprimeren bij slecht weer, is het bij mij net andersom. Ik hou niet van mooi weer, so shoot me...
          Pfffff... daar wil ik zelfs niet aan beginnen...

          Momenteel is de windsnelheid 28km/h en de temperatuur bedraagt 15°C
          ik zou het zo graag andersom zien hé...
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            gelukkig zitten ze er hier( Noord-Holland) al dagen naast met de voorspelling.
            voorspelling regen en zo,n 18 graden.
            tis hier al dagen zon met zo,n 24 graden?
            grt,bouk.

            Dan woon ik blijkbaar toch niet in Noord-Holland.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              10° C.... tikje fris
              Zwaar bewolkt.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                Dan woon ik blijkbaar toch niet in Noord-Holland.
                nee... denk het niet?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Weer vroeg opgestaan voor macro-shoots en van armoede maar pc opgestart, het blijft hier maar regenen.
                  Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
                  https://500px.com/marnix_photography

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    10° C.... tikje fris
                    Zwaar bewolkt.
                    Tikje fris ?

                    Winters koud bedoel je
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Amper 17°C en af en toe krijgen we de zon eens te zien... puur herfstweer...
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                        Amper 17°C en af en toe krijgen we de zon eens te zien... puur herfstweer...
                        Het is alweer tijd om de winterbanden uit het vet te halen.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Ik denk dat Kaneda een ingeweken Groenlander of IJslander is (of misschien een Inuit )
                          Kaneka kan nu meteen een vreugde (of-zal-ik-het-regendansje-noemen) houden
                          want ze voorspellen een regenachtige nacht en morgen een kletsnatte regendag met temperaturen die amper 15°C halen.
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            11° C, bewolkt en regen.
                            luchtdruk > 1006 hPa (Hecto Schoonspikke )
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              10.40h : Regen regen en nog eens regen . . . donker en duister . . . lijkt wel de 1 november periode . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Hier is het momenteel droog. Dadelijk vertrekken we naar Melle voor het verjaardagsfeestje van mijn kleinzoon. Hopelijk blijft het droog, want ganse namiddag binnen zitten met een twintigtal mensen...!?
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X