Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: kerstfoto's om te vewerken in digitaal kerstkaartje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: kerstfoto's om te vewerken in digitaal kerstkaartje

    Hoi,

    Voor ik er weer erg in had is het bijna kerstmis. En ik moet nog een pak kaartjes versturen. Normaal neem ik altijd voor mijn digitale kerstwensen enkele kerstfoto's en verwerk deze in Photoshop tot een kerstkaartje.

    De tijd is mij echter te kort om nu een verse lading foto's te trekken. En dezelfde kerstkaartjes als vorig jaar sturen is nu ook niet zo attent...Indien er mensen zijn die bereid zijn, kant en klare kerstfoto's (foto's van kerstachtige landschappen, kerstversiering, kerststallen, etc.) te versturen naar mij om te verwerken in een kerstkaartje om aan mijn vrienden en kennissen door te sturen, ik zou ze zeer dankbaar zijn.

    Foto's kunnen pm doorgestuurd worden of naar mijn privé email adres (mochten bijlagen niet lukken dan geef ik wel pm mijn e-mail adres).

    In elk geval al bedankt.

    Robby

  • #2
    Re: Gezocht: kerstfoto's om te vewerken in digitaal kerstkaartje

    Maak een collage van de mooie momenten van 2007 en wens ze voor volgend jaar nog beters. Zo kun je toch ook met eigen werk je eigen wensen versturen.

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: kerstfoto's om te vewerken in digitaal kerstkaartje

      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      Maak een collage van de mooie momenten van 2007 en wens ze voor volgend jaar nog beters. Zo kun je toch ook met eigen werk je eigen wensen versturen.
      Dat dacht ik toch ook....
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment

      Working...
      X