Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

    Is dit nu de beste gratis online backup?

    Als ik iPhoto gebruik, is er dan een goede manier om alles iedere keer perfect te updaten, en kan ik mijn fotos ook privé houden?

  • #2
    Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

    Ben er niet bepaald happy om, het nieuwe kleedje waarin ze Flickr hebben gestoken ziet er gewoonweg niet uit!

    Mijn laatste jaar als Pro (betalend) lid is bij dezer aangebroken.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

      Weinig reden om nog te betalen inderdaad... Ik denk dat ik meteen ook voor de refund ga.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

        Nadat je account is verlopen wordt dat automatisch een free account lees ik. Die van mij is helaas ook net verlengt

        edit: als je in je profiel downgrade naar een free account krijg je een refund staat er, dat is dus mogelijk.
        Last edited by Guest38; 21 mei 2013, 16:53.

        Comment


        • #5
          Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

          Toeval of niet maar flickr is vandaag niet vooruit te branden. Traaaag en constant time-outs.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

            Volgens mij ligt de site op z'n gat...
            Ik geraak er in ieder geval niet op...
            Ondertussen wel.

            Als je op hun voorpagina leest. (in die balk waar je MP's kan instellen)
            "Resolution of today most common smartphones"

            Lijkt mij dat ze een betere interface voor Smartphones en tablets nastreven.
            Last edited by C. Ruben; 21 mei 2013, 20:23.
            Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
            Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

            Comment


            • #7
              Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

              Hier ook zeer traag en vaak stilvallen.

              Comment


              • #8
                Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                Voor mij slaat Yahoo voor de zoveelste keer de bal mis, ik hou niet van hun commerciële aanpak, en ik hou niet van de spuuglelijke wijzigingen die ze aan Flickr habben doorgevoerd.
                Ik heb m'n Flickr-account gesloten.

                Comment


                • #9
                  Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                  Super update! Eindelijk een plaats om al m'n eventfoto's op te zetten zonder het kwaliteitsverlies van Facebook! Super super super!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                    Refund aangevraagd, Bulkr gekocht om de foto's te downloaden. Alle groepen verwijderd tevens de foto's uit de groep.
                    Bye bye flckr !!

                    Nu de flickr plug-in voor Wordpress niet meer werkt. Zie ik geen nut meer om flickr te behouden.

                    Wellicht toch maar over op Google ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                      Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                      Nadat je account is verlopen wordt dat automatisch een free account lees ik. Die van mij is helaas ook net verlengt

                      edit: als je in je profiel downgrade naar een free account krijg je een refund staat er, dat is dus mogelijk.
                      Je account wordt verlengt als je dit ingesteld hebt. Bij mij zou die in augustus verlengd worden met twee jaar, maar ik heb de boel opgezegd en gevraagd om een refund. Ga van de week maar eens een blik werpen op de Google optie....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                        Ik had m'n refund vandaag al op m'n rekening staan. Het volledig bedrag, account was nog geen mnd geleden (automatisch) verlengt. Ik houd nu gewoon de gratis account.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                          Heb geprobeerd een foto direct te linken , maar dat werkt denkelijk niet , of ik moet iets verkeerds doen ( Grab the link )
                          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                            Misschien dit draadje eens doornemen. grt
                            https://ggpics.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              Ben er niet bepaald happy om, het nieuwe kleedje waarin ze Flickr hebben gestoken ziet er gewoonweg niet uit!

                              Mijn laatste jaar als Pro (betalend) lid is bij dezer aangebroken.
                              Wilt u zo graag blijven betalen?
                              Het oude kleedje zag er ook niet uit: ik zie alleen verbetering.

                              Comment

                              Working...
                              X